Dikkat:medya ya aşık olabilirsiniz😍
(Eunji kızımızın ağzından)
Bu sabah çok rahat bir şekilde uyandım çünkü dün jiminle olan konuşmamız aklıma gelince çok mutlu oluyorum,artık biz çıkıyoruz yani sevgiliyiz.
Hemen yataktan kalktım çünkü olula gitmem gerek,banyoya doğru gidip rutin işlerimi halledip odama geri döndüm.
Serbest giyindiğimiz için elime bunları aldımGiyindikten sonra saçlarımı dağınık topuz yaparak hafif bir makyaj yaptım,çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim.
Merdivenlerden inerken büyükannemin bağırışma sesleri geliyordu.
Salona geçmem ile canım(!)annem ile canım(!)babamı gördüm
Onlar beni görmeden kenara çekilerek konuşmaları dinledim.
Annem:"onu artık almamız lazım işleriniz zorlaşıyor"
Büyükannem:"o daha küçük onu size vermem evlenemez!"
Ne yani ben evleniyomuyum şu olayı iyi dinlemem lazım.
Babam:"karşı şirket onay verdi ve oğluda iyi anne sen karışma"
Ahh saçmalamasınlar ben bir yere gitmiyorum.
Annem:kız nerde odasında mı?
İnsan bir kızım der ama ben az önce insan dedim.
Büyükannem:"ondan uzak dur sakın "
Ben bu olaya daha fazla katlanamazdım,hemen kendimi dışarı attım.
Woon amcadan anahtarları alıp arabaya bindim.arabayı sürerken hem kendi kendime konuşup hemde ağlıyordum.
Okula geldiğimde arabayı park edip jiminin yanına gittim,bu olayları ona anlatmam lazımdı.
Jimin gülerek yanıma geliyordu ama ağladığımı görünce yüzü düştü.
Jimin:"sevgilim ne oldu i-iyimisin?"
Eunji:"jimin lütfen bahçeye çıkalım sana anlatmak istediğim şeyler var"
Böyle deyince jimin koluma girerek hem beni teselli ediyor hemde bahçeye yürüyorduk.
Jimine herşeyi anlattım,ve her anlattığımda yüz ifadesi değişiyordu.
Biz onunla daha yeni kavuşmamıza rağmen.
Bir an bedenimde bir sıcaklık hissettim bu jimindi bana sıkıca sarılıyordu ve ağzından şu kelimeler çıktı
"Ben seni hiç bırakmam hemde seni yeni bulmuşken olmaz"dedi.
Banada biraz olsun güven geldi ama yapacak biley yok bu annem ve babamdı.
Ama jimine hiç birşey belli etmedim bu düşündüklerimi.ders zili çalmıştı bizde jimin ile sınıfa çıktık......
Okul bitmişti,tenüffte junkook'a da herşeyi anlattım o da üzülmüş gibiydi.
Jimin ile vedalaşıp eve gittim.
Arabayı park edip woon amcaya anahtarları verdim.
Kapı ziline bastım ve kapıyı bizim evin unnisi açmıştı.
Unniye"annem ve babam evdeler mi?"
Diye sordum,o ise başını sallayıp bana yol verdi.
İçeri geçtiğimde babam ve annemin oturma pozisyonları aynıydı;babamın elinde laptop,anneminde elinde laptopu vardı.
Bende"herkese merhaba ben geldim"dedim
Büyükannem içeriye gelmiş demekki mutfaktaydı ve bana"hoş geldin güzel kızım" demişti.
Bizimkiler ise oralı olmamıştı.
Annem birden ayağı kalktı ve bana"bugün karşı şirketten gelecekler senin için yukarı çık üstüne akdığım elbiseyi giy"dedi.
Bende"neden geliyorlarmış hemde bana"
Annem"büyükannen sana anlatmadı tabi EVLENİYORSUN" demişti
Ah bazen sen cidden benim annemisin diyorum,bir insanın paradan başka gözü hiçbir şeyi gözü görmezmi.
Beni 7 yaşımdan beri büyükannem bakıyor ve bu annem ve babam olacaklarda sürekli iş güç neyse .
Ben ağzım açık büyükanneme bakıyorum"büyükanne beni gerçekten bunların elinemi bırakıyorsun ben asla EVLENMEM!"
Büyükannem başını eymiş bir şekilde"üzgünüm güzel kızım annenin neler yapabileceğini biliyorsun"demişti kısık bir sesle yandaki cadaloz duymasın diye.
Direk odama çıkıp kendimi yatağa attım ve sessiz bir şekilde ağlamaya başladım,eğer sesli ağlasam babamın neler yapabileceğini düşünemiyorum.
Babam herzaman ağlayanlardan nefret etmiştir bende bunu 7 yaşımda öğrendim ve asla onun karşısında ağlamadım.
Annemin(!)dedikleri aklıma geldi banyoya gidip yüzümü yıkadım ve şu aldığı elbiseye baktım,herzaman bana düzgün giyin diyen annem(!) ban anasıl bir elbise almış.Az öncr bana düzgün giyin demişti dimi.
Peki şimdi görsün bakalım istemediğim biri ile evlendirmek neymiş görsünler onların rezil olmasını istiyorumSon atışı ben yapıcam,hemen dağınık bir topuz yaptım, hafifde makyajişte şimdi müthiş oldum.
Biraz sonra kapının sesini duydum ve aşağıya koşarak indim.
Annem bana'o üstündeki de ne öyle'dermiş gibi bakıyodu bende umursmadım.
Annem"ne bekliyosun kızım açsana kapıyı"
Omo omo annem bana ilk defa KIZIM demişti.
Şaşırdık mı tabiki de evet.
Kapıya giderek bunları düşünüyordum,kapıyı açtım ve şok ile karşılaştım b-ben galiba bayılacağım.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise hayatım~PARK JİMİN~
FanficSen beni hatırlıyorsun ama ben, ben neden hatırlayamıyorum PARK JİMİN~