(Eunji kızımızın ağzından)
Sınıfa geldiğimizde hoca daha gelmediğini gördük,bizde sıramıza geçtik.
Tam sırama oturacakken junkook kolumdan tuttu ve korkmuş gibi bir hali vardı.
Jungkook:"ne oldu sana?neredeydin?sana jiminden uzak dur demedim mi?o çocuk ta kim?sana ne yaptı?eunji konuşsana,neden susuyosun"dedi.
Tam cevap verecekken hoca sınıfa girdi.
Jungkook:"tamam öyle olsun,teneffüste senin bana anlatacakların var ve benimde sana"
Eunji:"tamam junkook sakin ol bahçede buluşuruz"dedim ve yerime geçtim.
Jimin 'ne oldu'dermişçesine baktı.bende'bişey yok'dermişçesine kafamı salladım.
Dersi dinlerken masama bir kağıt fırlatıldı,bende etrafa bakmaya başladım.
Bu salak ne sırıtıyo,yine ne işler peşinde,kafamı sıraya çevirdim,elime kağıdı tam alacaktım ki jimin benden önce davrandı.
Kağıdı açıp okuduğunda çocuğun resmen gözü dönmüştü ama bunu kimseye belli etmemeye çalışıyodu bana bile.
Jimin etrafa baktı ama kimin attığını bulamayınca bana bakıp.
Jimin:"kim attı bunu sana?o şerefsiz mi"
Jimin'in onunla kavga edeceğini bildiğim için ona "bilmiyorum"dedim ama minjoon buraya bakarak göz kırpıp ağzında bir şeyler geveliyodu.
Tabi bunu fark eden jimin dırurmu? Ayağa kaştı ve tam hareket edecekti ki kolundan tuttum ve söyle söyledim çünkü onu durdurmak amacıyla yoksa beni dinlemezdi.
Eunji:"lütfen dur sana zarar gelmesini istemiyorum,hadi yerine otur ve dersi dinleyelim ve kağıtta ne yazıyosa umrumda değil artık onu hiç sevmiyorum"dedim.
Jimin bu dediğime şaşırmış ve yerine oturmuştu bana öyle bir bakıyodu ki,bir an kalbim fırlıcak gibi.
...........................................................................
Sonunda zil çalmıştı ve artık eve gitme zamanıydı.
Çantamı toplayım junkook'un dediği gibi bahçeye gidecektim ama jimin buna engel oldu.
Jimin:nereye gidiyorsun? Eve mi?seni bırakmamı istermisin?
Eunji:teşekkür ederim jimin ama bahçeye gitmem lazım junkook bekliyo.
Jimin:lütfen benimde gelmeme izin ver sonra birlikte eve gideriz.
Eunji:peki,bu arada sana bir şey sorabilirmiyim.
Jimin:tabiki her zaman.
Eunji:junkook ile aranda be geçti,yani neden seni sevmiyo ve sana hep kötü yanından bakıyo.
Jimin:biraz uzun bir hikaye eve giderken anlatsam nasıl olur?
Eunji:peki lütfen yanına gittiğimizde anlamaya çalış.
Jimin:peki tamam hadi gidelim.
Merdivenlerde inip bahçeye gittik sonra junkook beni görmesiyle koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.
Jungkook:neden kendine dikkat etmiyorsun.birde bu neden bu senin yanında.
Eunji:öncelikle sakin ol aranızda ne oldu bilmiyorum ama lütfen kavga etmeyin.
Hatta siz aranızı düzeltin benimle sonra konuşursunuz olurmu şimdi gitmem lazım...
Herkese merhaba ben geldim sonunda yb attım ve sizi mutlu etmeye çalıştım
Yarın yazarınızın doğum günü yani
1 Nisan.yazarınız sabah şakalarla kalkar ve akşam şakalarla uyur eğer kutlamak isterseniz çekinmeden mesaj atabilirsiniz.sizi seviyorum💙💙💙
Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise hayatım~PARK JİMİN~
FanficSen beni hatırlıyorsun ama ben, ben neden hatırlayamıyorum PARK JİMİN~