Işıltılı göğün kubbesini çeviren ak pak bulutlar, havada uçuşan kiraz çiçekleri, zaman gibi hiç durmayacakmışçasına akan nehir, üzerine bent gibi kurulmuş köprünün üzerinde iki kişi. Kızın yüzü mahcubiyeti ile allara bulanmış. Oğlan sıkıntı ile yüzünü yere eğmiş."Yine de sana olan hislerimi dinlediğin için teşekkür ederim KyungSoo."
Oğlan eli ensesine ulaşır. Uzayan saçları parmaklarına karışır.
"Üzgünüm Sohee. Çoktan sevdiğim biri var."
Kız geri çekilecekken kararsızlıkla ona bir adım döner.
"Sevdiğin o kız bizim okuldan mı?"
Oğlan çekincesi ile ona el sallar ve cevapsız bıraktığı sorudan kaçarcasına adımlarını aksi yöne çevirir köprüde. Uzakta söğüt ağacının sarkan dalları arasında defterini yuvarlamış kendince kamera yapan diğerine ondan habersiz gülümser.
"Sevdiğim kişi.." diye mırıldanırken göğsündeki tatlı sancı ile iç çeker.
"Tam da drama çekme fırsatı yakalamıştım."
Köprünün sonunda kendisine doğru koşması ile buluştuklarında omzuna hafif bir fiske vurdu.
"Bu söylediğin çok acımasızca. Geri çevirmek zaten zordu."
Diğer oğlan dudaklarını bükerek bilmiş bir eda ile başını salladı.
"Yani yine bir kızı aşkı ile perişan ettin öyle mi?"
KyungSoo omuzlarını silkerek yola koyuldu. Sırt çantasının bir kolu omzundan kayıyordu ama aldırmadı.
"O zaman benim film gerçekten dram olacak desene."
Oğlan omzundan düşen çantanın kolunu yavaşça tekrar omzuna bırakınca adımları ağırladı, bakışları yavaşça ona döndü.
"Haftasonu şu filmi izlemeye gideriz değil mi?"
Oğlan bakışlarını göğe kaldırdı. Havada uçuşan bir karahindiba tüyünü üfleyerek yüzüne konmadan uzaklaştırdı.
"İzlemezsek hatırı kalır." ellerini ceplerine yerleştirerek omzunu diğerinin omzuna vurdu.
KyungSoo onun eğlencesine sadece gülümseyerek adımlarını ona uydurdu.
"Teşekkürler Jongin."
Diğeri duraksayarak ona şaşkınlıkla güldü.
"Bu ne içindi?"
KyungSoo hızlanarak onu geçti.
"Her şey için.." derken koşmaya başlamıştı. Jongin de ardı sıra koşarken durduk yere içine çöreklenen huzursuzlukla rahatsız ardı sıra söylendi.
"Ayrılık öncesi sözleri gibi. Yaahh!! Do KyungSoo!! Biletleri sen alacaksın bu kez!!"
Çoktan otobüse atlayan genci işaret parmağını sallayarak tehdit etti. Fakat O, telefonunu işaret edince gelen mesaja gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapshot of Love
FanfictionSaniyelere sığan bir anda KyungSoo Jongin'e kapılmıştı. Jongin'in ise saniyelerden biraz fazlasına aylara ihtiyacı vardı. ♡ All My Love Dreams Just For KaDi ♡ 《 Tüm Hakları The United KaDi State vatandaşı SooSesi'ne aittir.》