📸 İkinci çekim

672 91 15
                                    

Dar omuzları göğsüne düşmüş, pek de yüksek olmayan boyu iyice alçalmış ona kederli bir poz vermiştir sırtından. Başı önünde, çantasının iki kulpunu göğsüne yakın yerden sıkıca tutuyor. Uzayan saçları ihmal edilmiş gibi özensizce yanaklarında alnında, bakışlarını örtmüş.

"Ne düşünüyorsun böyle kara kara, saçların gibi?"

KyungSoo irkilerek ona döndüğünde Jongin bahar sabahı gibi canlı bir gülüşle onu selamlar bulunca iri gözleri hayretle biraz daha genişledi.

"Jongin!?"

"Evet, ben Jongin."

Normalde gözlerini devirirdi bu lakaytlığa fakat şaşkınlığından sıyrılıp da gerçeği idrak edemiyordu KyungSoo.

"Benden.. " bakışları titreyerek kaçıştı diğerinden, çantasının kulpunu daha sıkı tutuyordu.

"Benden tiksinmiyor musun? Kızgın değil misin bana?"

Jongin kısa bir şaşkınlıktan sonra hatırına düşen önceki günkü itiraf ile kızardı, bir adım geriledi.

"Ahh..O yüzden mi?"

KyungSoo biraz umut ya da biraz olsun rahatlamak için oğlanın yüzüne bakmak uğruna tutuşsa da buna cesareti yoktu, ağır ağır salladı başını.

"Seni sevmemden rahatsız değil misin?"

Jongin bir kat daha kızararak bir elini yüzüne kapattı.

"Doğrudan söylemez misin?"

KyungSoo bir cesaret bakışlarını ona kaldırdı ve diğerinin kızarmış yanakları ile onun da yüzünü allar bastı. Jongin bir kat daha sevimli görünüyordu, belki de onu ilk kez bu kadar utangaç bulduğu içindi.

Önceki gün itirafından sonra evden gelen bir arama ile Jongin hemen gitmiş ve itirafı hakkında ne düşündüğünü bilmeden bir başına kalmıştı KyungSoo.

O zaman yüzüne tam bakamamıştı bile. Kızgın mıydı, iğrenmiş miydi? Bunu tuhaf buluyor muydu? Bunca zaman birlikte vakit geçirdiği arkadaşının kendisine başka türlü bir yakınlık duyduğunu öğrenince hayal kırıklığına uğramış mıydı?

"Açıkçası şaşırdım. Beklemiyordum.yani oğlanlardan hoşlandığını bilmiyordum-"

"İlk defa bir oğlandan hoşlanıyorum zaten."

KyungSoo sıkılarak itiraf edince Jongin derin bir soluk bırakarak KyungSoo'dan başka yöne çevirdi bakışlarını. Onu böyle çaresiz görmek bir şekilde kalbini sızlatıyordu.

"Şey. Sana kızgın falan değilim. Beni bu şekilde sevmeye değer gördüğün için teşekkür ederim. Benim için değerli bir arkadaşsın.."

KyungSoo artık ona daha rahat bakıyordu ve Jongin onun iri kahve gözlerindeki umut parıltıları ile kahrolmak üzereydi. Onu incitmeyecek, uygun sözcükleri bulmak zaten zorken bir an önce bu konuşmayı bitirmek daha da güçleşiyordu.

"Fakat sana o şekilde bir ilgi duymuyorum KyungSoo. Ama seni kaybetmek de istemiyorum."

KyungSoo titreyen dudaklarını derin bir nefesle birbirine bastırdı. Elinin tersi ile hızlıca yanaklarını sildi.

Snapshot of LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin