Šokující oslava narozenin

61 9 0
                                    

Bylo krásné jarní ráno. Venku zpívali ptáčci a Halina už se pomalu probouzela. Měla bych spěchat, řekla si. Dnes totiž přijde celá rodina, aby oslavili 95. narozeniny stařenky. Halina začala honem pospíchat. Rychle rychle šup dup. Vykouzla ze svého negližé a napochodovala do sprchy. Použila oblíbenou rexonu. Pak si umyla zuby, udělala si lehký mejkap a šla na záchod. Pak zamířila do kuchyně. Na stole bylo jídlo a dary! Šla to občihnout.

Pod celou tou hromadou jídla našla vzkaz. Byl od její dcery. S manželem vyjeli na oslavu dřív. Takže Halina jídlo skoro všechno snědla a zdravé cereálie s mlékem šly stranou. Pak šla do teska. Neměla zatím nakoupený žádný dárek. Tak ji koupila lepidlo na protézu a cukr krystal. Před obědem musela vyrazit, aby tam byla včas. Ale neměla odvoz. Někomu zavolala.
Někdo: Haló?
Halina: Ahoj Kájo! Nemohl bys mě hodit do salonku na tu obří narozeninovou oslavu?
Karel Gott: No jasně! I když počkat... Nemůžu, mám ještě aerobic. Ale řeknu svému řidiči, on tě tam zaveze.
Halina: Ok, dik.

Halina tam dorazila. Na stěně byl obraz Stalina. Pak se slezli všichni příbuzní. Po obědě se po sobě nějací mladí lidé, které Halina ani neznala na sebe podívali a řekli ostatním, že přišli na šokující objev. Stařenka, která byla bůhví čí babičkou, ale byla a do rodiny asi patřila, se začala červenat.
Lidé: Pátrali jsme po tvém rodokmenu, protože sis to přála, abys poznala své pravé rodiče. A představte si, že ten pán na obrazu je tvůj strejda! Tak to je moc super, ne? Asi nějaký populární herec nebo zpěvák.
A ukázali na Stalina. Stařenka se začala dusit. Ajeje. Někdo radši zavolal sanitku.

Přežije to?!
Neumře?!
Je to pravda?!
Patří Stalin do rodiny?!

Cesta životem Haliny PawlowskéKde žijí příběhy. Začni objevovat