Boj o život

43 6 9
                                    

Nejdřív se musím moc omluvit, protože poslední díl vyšel před rokem. Prosím o pochopení, žralok mi ukousl ruku, tak jsem čekala, než doroste, abych mohla psát dál.

Z Halinina pohledu

Do odjezdu na Kanáry zbývaly 2 dny, 3 hodiny a 78 sekund, takže jsem musela zařídit ještě nějaké důležité věci. Už jsem se šla podívat do zoo na mláďata pavouků, vysála jsem strop, střílela na zahradě do půdy (na doma.cz psali, že se tím prokypří zem) a dnes bylo krásné počasí, slunko svítilo, takže to znamenalo jediné. Výlet k přehradě.

Znala jsem pána, co tam prodává párky, už 102 let, takže mi dával vždycky slevu a speciální rohlík. Těch bylo vždycky jen pár, doslova upekl dva na každý (vždycky 1.1.) a jeden byl pro mě, druhý pro Merkelovou.

Čas jít do vody! Hop! Chvilku jsem si tak plavat když v tom všichni začali plavat k břehu. Nechápala jsem proč. Ale pak jsem ucítila divné proudy, jak mě někam táhnou. Sice jsem se snažila to nějak překonat, ale tak silná nejsem. V přehradě se otevřelo víko od přehrady (každá přehrada má přece špunt) a tam mě to táhlo! Ještě skončím někde v kanálu, pomyslela jsem si.

Naštěstí ne. Když jsem se blížila k tomu otvoru, modlila jsem se ke všemu, ale pak se nestalo nic. Zasekla jsem se a přehrada se ucpala. Ještě že tak.

Poté někdo zavolal hasiče. Kdo to byl, nikdo nevěděl. Byl to Steven Spielberg. Tak přijely ty hasičské vozy a začali mě vytahovat. Celkem mě překvapila výzdoba vozů. Krajky uspořádány do tvaru meče a látky s potiskem hovězího masa (velitel ho měl rád) zdobily kola, kabinu i výfuk.

Musela jsem do nemocnice. Jelikož se mi v díře z betonu zasekla sedinka, museli mě vyřezat a že si mě tam na pár dní nechají.

Stihne Halina odletět na Kanárské ostrovy?
Hrozí vám exekuce?
O

hrožují vás sebevražedné myšlenky?
Necháte se snadno zastrašit?
Máte rádi přehrady?
Co si myslíte o střešních krytinách?

Věnováno Popcorn_Nicoll

Cesta životem Haliny PawlowskéKde žijí příběhy. Začni objevovat