Halinina pruhovaná ponožka

49 6 3
                                    

Stařenka umřela. Ale kromě toho měl život pro Halinu další překvápko. Přišel ji tajemný dopis. Byla tam fotografie barevného pána v kuchyni a vedle něho stál jako tvrdé y vlkodlak. Taky byl k tomu přiložený dopis. Halina ho rychle přečetla a fotografii si pověsila na ledničku. Dopis byl pozvánka TV Nova na speciální novou šou. Halinu pozvali do luxusního hotelu na Kanárských ostrovech spolu s jinými celebritami např. Lucka Borhyová, Leoš Mareš, Petr Rychlý, Jiřina Bohdalová a Patricie Solaříková. Nevěděla, jestli do toho jít nebo ne. Tak zavolala kamarádce Jaroslavě a poradila se. Asi by to nevzala, ale bylo za to dost peněz. Ještě byl nějaký čas na rozmyšlenou, tak šla dělat něco na zahrádku.

Halina pěstovala všechno možné. Rajčata, okurky, jablka, dýně, bazalku, pervitin, hrušky, švestky, maliny, máslo a kokos. To kvůli její dceři, měla ho ráda. Někdy to prodávala na aukru, někdy na letgo a někdy na trzích. Jindy to rozdávala zadarmo, podle chuti.

Po té si šla odpočinout. Milovala seriál Ulice a po večeři se ráda dívala na Ohnivé kuře, někdy i na nebezpečné vztahy. Honzu Musila znala osobně a moc ho nemusila, spíš si z toho egoisty dělala srandu. Jednou na večírku mu podstrčila drink s ečkem. Honza to pak velkolepě rozjel, zapomněl na orientaci a se všemi prováděl všechno. Třeba se svlékl a nechal na sebe dávat jídlo a ostatní to z něho museli jist. Mňamka. No Halina se bavila, další den o tom psali v Pestrém světě.

Byl už večer, tak šla radši spát.

Cesta životem Haliny PawlowskéKde žijí příběhy. Začni objevovat