Veee işe gidiyorum yanımda aslan gibi babam.Kim tutar beni.Yolda anlatıyor 'Sacit amcan ne derse onu yapacaksın.İşi iyi öğrenmeye bak madem okumadın sanat öğren'ne demek baba dedim.
Babam bir tamircinin önünde durdu çok tatlı güleç bir amcayla konuşmaya başladı. Galiba arabasına bakım yaptıracaktı.Benden bahsetmeye başladılar.'Oğlum öp Sacit amcanın elini yeni işin hayırlı olsun ben işe gidiyorum'dedi ve gitti.Bir anda dünyam tepe taklak oldu ben burada mı çalışacaktım.Ya benim midem ekmek kırıntıları olan sofradan bile bulanır burası kapkara yağ.
Allah tan Sacit usta beni anladı ve bana bir şeyler öğretmek için elinden geleni yaptı.Midem bulana bulana küfrede ede sinir küpüne döne döne işi öğrendin çok ta sevildim. Gerçek usta budur bana nefret ettiğim ortamı mesleği sevdirmek için elinden geleni yaptı ama orada bir kalfa vardı tam bir bela ikide bir kafama vuruyordu Sacit usta kızıyordu sürekli.
Ben hiç böyle haya etmemiştim. İş yeri bir oyun dünyası gibiydi hayallerimde ben gbi gezecektim güzel yerleri biraz yorulup para kazanacaktım.Babam öyle yapmıyor muydu yoksa.
Kafama vurdu yine şu garip kalfa.'Yinemi hayallere daldın lan sen'dedi.Bu günden sonra hayal kurmucam kesin bu hayallerimi de görür diye söz verdim kendime.
Evet o günden sonra hiç hayal kurmadım kendi başıma ben konuştum etrafımdakiler hayallerimi gerçekleştirdi.Benim yorulmama hiç gerek kalmadı.
Annem çok titiz aynı zamanda çok güzel hamarat tüm sülaleyi bir arada tutan bir hanım efendiydi.Akşamları simsiyah yağlara bulanmış halde eve gider doğru tertemiz koltuklara otururdum dolayısıyla evde bir kıyamet.
Babama söylicem ben çalışmak istemiyorum diye.Ama nasıl? En iyisi biraz daha deneyim bari haftalığımı alınca söylerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKILIŞIN GÜNLÜĞÜ
РазноеHAYATA BAKIŞ AÇINIZI GENİŞ TUTUN.AKSİ TAKDİRDE DAR KALIPLARDA ÖMRÜNÜZ TUTSAK OLARAK GEÇER.