Uzaktan siren sesleri geliyor bu çığlıklar da neyin nesi?
Gözümü açacak halim yok.Zihnim çok ama çok karışık.Burası çok sıcak oldu kalkıp bir su içsem kendime gelsem artık .....
Yanıyorum galiba.Her taraf duman boğulacam kapı nerdeydi yaaa.
Annem hemen beni sardı çok korkmuş olduğu kızımın ayılıp bayıldığından o kadar belliydi ki.
Basit bir tehlike için bu kadar tantanaya ne gerek var.Ben en son ne neredeydim kimler vardı yanımda.Ne içtim ben yine ya.
Zihnim neden bu kadar bulanık.
Sanki millet vekili yada başbakan kurtulmuş gibi sırıtıyorlar.Altı üstü bir uyuşturucu bağımlısı pisliğin tekiyim.
Sonunda itfaiye gidebildi geçmiş olsun serenatları bitsede güzel uykuma devam edeyim. Ama nerede? Yatağım küçük evim küle dönmüştü.
Eşim yüzüme öfkeyle bakıyor.Defalarca sigara içerken uyuma diye beni uyarmıştı ve yangının sebebi de belli oldu.
Tüh Mine beni mahf edecek ooooo işin yok şimdi aylarca yıllarca çene dinle.O eşyaların borcu bile bitmedi.Ben ödemek için nasıl çalışıyorum biliyor musun vır vır dır dır.
Düşünmeye nereden başlayacağımı bilemiyorum.
Hayatımı yoluna nasıl koymalı yaşamımı nasıl düzelt meliydim.İş bulunca herşey düzelecek miydi?
Hani dünyaya geliş sebebinizi bulduğunuzda mutluluğu yakalayabilecektik. EEE ben buldum çek kafayı uyu ohhh missss. Benim dünyaya geliş amacım buydu.Ama hiçte mutlu değilim bu işte bir yanlışlık var. Bence felsefeciler kişisel gelişimciler psikologlar biraz daha düşünmeli.
Şu anki zeki kardeşlerime o kadar dedim doktor olun diye gidip saçma sapan meslekler buldular.Yok bilgisayar mühendisi insan kaynakları uzmanı yok bankacı tırı vırı doktor olsaydılar ohh zengin olur beni doyururlardı uyuşturucuya. Böyle kıt kanaat olmuyor boşuna okudular.Bir işe yaramadı.
Bunların uykusu da gelmiyor saatlerdir yangını, ne kadar korktuklarını öldüğümü sandıklarını anlatıp boyuna bana ayran içirip duruyorlar.
Bu sevgiyi hak edecek ne yaptım bilmiyorum.Acaba insanların seni sevebilmesi için onlara acı çektirmek,üzmek,baş belası olmak mı gerekiyor?Ama benim ailem diye söylemiyorum onlar bir gerçek mucize.Bu kadar sevgiyi insan,hayvan,doğa hiç farketmez nerden üretiyorlar anlamadım. Herşeyi sevmek için bir nedenleri var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKILIŞIN GÜNLÜĞÜ
De TodoHAYATA BAKIŞ AÇINIZI GENİŞ TUTUN.AKSİ TAKDİRDE DAR KALIPLARDA ÖMRÜNÜZ TUTSAK OLARAK GEÇER.