Venirea

41 3 0
                                    


Buna eu sunt Kira si am 17 ani. Am 158 cm. Eu sunt o mica criminală care are cateva puteri ciudate. Pai prima putere este... E cam greu de explicat. Daca cineva se lovește si eu il sărut in acel loc i se vindeca rana. A doua putere este ca pot sa ma transform in lup. Si a treia putere este ca pot sa vorbesc telepatic cu alți oameni. Am explicat bine? In fine.
Gata despre mine, acuma hai sa inceapa adevărată poveste.
Sunt in padurea. Merg si eu ca om pana, ca na altceva nu pot face. Abia astept sa il vad pe tati.
Perspectivă lui Slendreman (tati)
Astăzi vine prințesă mea. Abia astept sa o vad. Mai sunt cateva ore si vine. Dar aici e ca la cocină de porci.
Eu:-Copiii!!!!!!
Ei:-Da..
Eu:-Facetiva curat in camere!!!! Vreau sa fie luna!!! Si astăzi sa nu mai încercări sa imi dați foc la conac!!!
Jeff:-Dar de ce stâlp de curent?
Eu:-Nu imi mai zice stâlp de curent! Si vine cineva special. Eu ma duc sa fac ceva de mancare.
Copii se duc sa faca curat in camerele lor. Iar eu ma apuc sa fac plăcintă cu mere. Este preferat a ei. Imi pun un sort de gătit roz primit de la Selly. Si ma apuc si încep sa fredonez cântecul ei, mil canta mereu cand era mica, are o voce de înger cu cornite.
Eu:-Na... nanana...(fredonand).
Din spatele meu apare E.Jack care ma sperie de moarte.
Eu:-Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
E.Jack:-Nu te-am mai auzit cantand. Persoana care vine are legatura cu asta?
Eu:-Ia mars la tine in camera!!!!!
E.Jack:-Bineeeee......
Eu termin cu prăjitură si ma apuc de curatenie. Sunt cel mai dispus de pe pamant. Ii aud pe copii cum susotau dupa colt.
Selly:-De ce e asa vesel?
E.Jack:-Creca e legat de persoană care va veni.
Jack:-Creca. Poate e iubita lui?
Masky:-Nu cred.
Hoodie:-Poate ceva ruda.
Deja ma enerveaza. Dar tot bine dispus sunt.
Eu:-Nu mai susotiti si ducetiva in camerele voastre!!!!
Ei fug razand in camerele lor. Copii.... Trebuie sa soseasca prințesă mea. Imi este asa dor de ea.
Perspectivă lui Kira.
Am ajuns la conac. Nu prea sa schimbat. Am auzit ca acuma este locuit de tot felu de criminali. Asta o sa fie interesant.
Imi fac curaj si intru in conac. Nu il gasesc pe tati.
Eu:-Tati!
De odată doua maini ma apuca de spate si ma imbratiseaza. Era tati. Il iau si eu in brate.
Tati:-Kira!!!
Eu:-Ce dor mia fost de tine!!
Tati:-Si mie. Ce mare te ai facut.
Eu:-Mersi. Nu prea sa schimbat conacul.
Tati:-Putin. Veniti jos!!!!!
Tati striga iar pe scări coboară o Selly, Jeef, Ben, E. Jack, Masky, Hoodie.
Ben:-Cine e bunaciune?
Cand aude Tati asta il ia de un picior cu un tentacul si il da de un perte si dupa ii da drumul
Tati:-Ea este Kira. Fica mea adoptiva.
Ei:-Ficaaa!??!?!
Tati:-Da. Acuma hai sa facem prezentarile.
Dupa ceva timp de facut prezentari. Am mers la masa. Tati a facut preferata mea, placinta cu mere.
Eu:-Nu ai uitat.
Tati:-Cum sa uit. Acuma mancati.
Sally:-Tu vei fi noua mea surioara?
Eu:-Da.
Sally:-Daaa.
Eu:-Tati eu unde dorm?
Toti se uita la mine amuzanti si dupa mutilatu de Jeff deschide gura.
Jeef:-Stalp de curent acuma esti tati?
Eu m uit la Jeef si nu ezit si ii arunc un cutit fix la 2 cm de capul lui. Cutitul se infge in perete si Jeff ramane paralizat.
Eu:-Daca mai razi de tati data viitore nu mai am mila de tine!
Tati:-Gata cu cearta!! Kira nu omor pe nimeni inca!
Eu:-Bineee...
E.Jack:-Deci esti si tu o criminala?
Eu:-Da. Sunt cautata si de FBI. Dar nu o sa ma prinda niciodata.
Tati:-Inca nu ai scapat de ei?
Eu:-Nup. Unde dorm?
Tati:-In fosta ta camera.
Eu:-Inca mai este?!
Tati:-Normal. Cine se duce dupa ce manaca sa ii arate camera?
Ben:-Eu. Dar unde e?
Tati:-E camera unde nu aveti voie.
Am terminat de mancat. Ben mia aratat camera. Nu sa schimbat de loc. Imi desfac bagajele si ma fac comoda.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Creepypasta + eu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum