Pisicul parte 1

22 2 0
                                    

     Orele se termina relativ repede. Mi-am facut catva prieteni. Dar acuma am coborât din microbuz. Sunt in statie cand sa plec aud un „miau“ in spatele meu. Cand ma întorc o pisicuță neagra.
Eu:-Aw!! Ce faci aici micutule?
     Il ridic si ma uit dupa o zgardita.
Eu:-Nu ai stapan? Atuncea hai cu mine acasa.
Pisicul:-Miau.....
     Il iau iar in brate si mergem prin padure. El se baga cu capu in mine si toarce. E asa dulce. Ma topesc. Merg de 5 min. Aud in spatele meu un fosnet si ma întorc.
Eu:-Cine e sa se întoarcă o nu il ia mama naibii!!!!!
    Dintr-un tufiș iese Ben. Ce dracu mai vrea piticul porno?
Ben:-Kira!!! Mam lovit la buza si ma doare. Imi dai un pupic sa treacă?
Eu:-Nu. Pupicuri dau numai la răniți adevarati.
Ben:-Merita sa incerc! Si ce e cu mâța?
Eu:-El este de acuma nou sef al vostru si animalutul meu de companie. Sa dea dracu cumva sa va atingeți de el ca va bat pe toți si dupa va spanzur!!!
Ben:-Da sefa. Si îți sta bine in fusta aia scurta.
     Gata il pocnesc. Ii dau un pum cat sa il indepartez 3 metri de mine.
      Mai vorbim noi si ajungem la conac. Intru in conac. Toți erau pe canapea. Ei se uita la mine ca la masini străine. Ce dracu ii apuca?
Eu:-De ce va holbati?
Jeff:-Nu te-am mai vazut in fusta.
Eu:-Eu in general nu port fuste dar ma obliga la scoala. Cica asta e uniforma.
Hoodie:-Mie imi place.
Jeff:-Si mie.
Masky:-Ce e cu pisou?
Eu:-L-am găsit in statie de autobuz. Si unde e tati?
Sally:-Nu stiu.
Eu:-TATI!!!!!!!
    In doua secunde tati se teleporteaza la mine.
Tati:-Ce e?
Eu:-Avem un nou membru!
Tati:-Aw!!!! Un mât! Ce nume are?
Eu:-Nu stiu cum sa ii zic.
Tati:-Copii! Fiti atenti. Vin in vizita fratii mei. Maine sunt aici. Kira sa nu le faci nimic.
Eu:-Cine? Eu? Eu is copil cuminte tati.
Tati:-Ah. Sa si te cred. Am fata de prost cumva si nu stiu.
Eu:-Tati tu nu ai fata.
Tati:-Am uitat.
    Nu mai zic nimic si ma duc sus sa ma schimb in ceva mai lejer. Imi iau niste pantaloni de trening si o bustiera sport. Il iau pe mât si cobor jos. Iau un bol si ii pun de mancare. Aw ce dragut e cand papa.
    Merg in living unde E.Jack il alearga pe Jeff. Ma uit la ei si langa mine vine Masky.
Masky:-Stai liniștit a asta se întâmplă mereu.
Eu:-Ok.....
Masky:-Vrei sa ne uităm la un film?
Eu:-De comedie.
     Urcam sus la mine in camera si imi iau leptopu si caut un film de comedie.
.
.
.
.

      Eu cu Masky nu ne mai opream din ras. Filmului asta e genial. Dupa ce se opreste filmul. Mergem jos. Cand vreau sa ma pun pe canapea il vad pe Jeff cum ii înfige cuțitul lui E.Jack.
E.Jack:-Au!!!!
Jeff:-Hehehe.
Eu:-Esti bine?
E.Jack:-Nu prea. Auuu.....
Tati:-Ce sa întâmplat aici?
Eu:-Jeff e de vina.
Tati:-Jeff!!!!
Eu:-La injugiat pe E.Jack in picior.
Tati:-Tu ai grija de E.Jack si eu am grija de Jeff.
Jeff:-O nu......
      Tati il ia cu un tentacul de picior si il învârte. Iar eu ma uit la piciorul lui E.Jack. Nu e bine.
Eu:-Dați masca jos.
E.Jack:-De ce?
Eu:-Doar dați o.
      El isi da masca jos. Arata bine rau fara masca. Ma aprop de el si il sărut pe frunte. El se face putin rosu in obraji. De ce? Ma place cumva?
      Rana se vindeca si se ridica si isi pune masca la loc.
E.Jack:-Mersi......
     Ma ridic de pe canapea si ma duc sus. Sa vad ce face pisoilul meu.

Asa arata pisoiul

Asa arata pisoiul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Creepypasta + eu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum