Razbunarea esuata

27 3 0
                                    


     Dupa ce imi desfac bagajele cobor jos unde erau restul. Inafara de tati.
Erau in camera de zi unde stateau pe canapea.
Eu:-Unde e tati?
E.Jack:-Nu stiu.
Eu:-Ok. Ce facem? Ca eu mam pictisit?
Selly:-Jucam adevar si provocare?
Eu:-Ok.
Ei:-Bine.
    Ne-am adunat toti intr-un cerc si am inceput eu.
Eu:-Ben ce alegi?
Ben:-Provocare.
     Ma uit la el cu un zambet malefic si mai stau 2 minute si dupa ii zic.
Eu:-Te provoc sa imi manaci sendiciul secret.
Ben:-Ok. Spune cu teama in glas.
     Mergem cu toti in bucatarie si incep sa imi fac capodoperea. Pun in sendvici :ton, pamant, mustar, maioneza stricata, par, sos iute, branza din acea veche si intr-un final termin. Ma duc la Ben care se uita la sendvici cu scarba.
Eu:-Pofrim! Si ii intaind sendviciul.
Ben:-Mersi.
      Ben musca din sendvici si dupa vomita. Eu cu restu nu mai puteam de ras. Dupa ce termina de mancat ne intoarcem in camera de zi.
Eu:-Jeff ce alegi?
Jeff:-Adevar.
Eu:-Fricosilor. Este adevartat ca ai un cutit botezat cu nume de fata?
Jeff:-Da.
      Dupa cateva provocari am terminat. Eu cu Jeff ramanem singuri in conac, restu pleaca la vanatoare. Eu facem curat, iar mutilatu de Jeff se holba la fudul meu.
Eu:-Te mai bolbezi mult la fundul meu?
Jeff:-Nu e vina mea ca ai forme. Acuma e timpu pt razunbare.
Eu:-De ce razbunare?!
Jeff:-Erai sa imi dai un cutit in cap!
Eu:-Si?
    Jeff nu mai spune nimic si se apropie de mine. Eu nu il bag in seama si imi continui treaba. Ma intorece spre el si ma prinde de incheieturile mainilor. Ba dar pathetic mai e.
Jeff:-E timpu pt razbunare!!!
   Incearca sa ma sarute dar ii dau un pum cat il imping in perete. Hei am mai descoperit o putere, aceasta este puterea fizica.
Jeff:-Femeie miai spart capul!!!
Eu:-Si ce daca?
     In acel moment pe usa intra restu care se uita la Jeff dupa la mine.
Tati:-Ce iai facut?
Eu:-A vrut sa se razbune si a „incercat“ sa ma violeze. Dar iam dat un pum.
E.Jack:-Are capu spart acuma ce facem cu el?
Eu:-Bine. Il vindec.
Tati:-Cam ar trebui.
Ben:-Sa il vindeci?
    Jeff se pune pe canapea iar eu langa el. Ma apropi de el si il sarut pe frunte.
Jeff:-Ce faci?!?!
Eu:-Doar uitate!
     Pune mana unde avea capul spart si vede ca nu mai are nimic.
Ben:-Cum ai facut asta?!?!
Eu:-Cu talent si ambitie!!!
Tati:-Acuma ca nu mai ai nimic.....
     Tati il ia pe Jeff de picior cu un tentacul si il da de toti pereti si striga la el.
Tati:-Razbunare! Razbunare! Sa vezi ca razbunare iti dau!!!!
Jeff:-Ajutor!!!!!
    Eu cu restu ne spargeam de ras. Dupa ce tati termina cu Jeff se intoarce in spre mine.
Tati:-Si ce puteri mai ai?
Eu:-Pai.... Sa vorbesc telepatic cu voi, sa ma transform in lup, puterea de vindecare cu sarutul si acuma am descoperit puterea fizica.
Tati:-Sunt asa mandru de tine.
     Vine si ma ia in brate. Doamne dar tati e sensibil rau. Nu imi mai da drumul.
Eu:-Tati aer!
Tati:-Scuze. Si dupa imi da drumul.
Ben:-Te poti transforma in lup! Te rogggg!!!!
Eu:-Bine..
    Merg in mijlocul camerei de zi si ma gandesc la lupul meu. Si dupa mam transformat in el.

Tati:-Arati exact ca mama ta! Eu:-Sati ai cunoscuto pe mama?!?!! Tati:-A

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tati:-Arati exact ca mama ta!
Eu:-Sati ai cunoscuto pe mama?!?!!
Tati:-A.... a trebuie sa plec. Pa!!!
    Si dupa se teleporteaza. Toti se uita la mine ca la felul 14. Tati a cunoscuto pe mami. Ca sa stiti eu sunt fica adoptiva a lui Slenderman. 

Creepypasta + eu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum