Pisicul partea 2

25 2 0
                                    

Perspectiva lui Ben aka piticul porno.
Este seara, vreau sa ma duc sa ma ascund sub patul lui Kira. Sincer sa fiu imi place cum doarme. Si nu am mai fost la ea in camera. Deschid usor usa. Ma uit daca doarme. Dar vad ca pisoiul acela negru se da jos de pe ea si se transforma într-o mata corcita cu om. Ce dracu?
      Se pune langa patul Kirei si o analizazea cu atenție. Dupa ceva timp se aproprie de ea si o pupa pe frunte.
   Hei!!!! Nu mai eu am voie sa o spionez noaptea si sa ii fur lenjeria. A.... Ultima parte o uitati. In fine...... Dupa ceva timp se transforma inapoi in pisica si se pune pe ea. Acuma e șansă mea. Ma bag repede sub pat. Acuma pot sa analizez camera.
     Este neagra cu gri. Patul este de doua persoane. O plasma. Un fotoliu. Un șifonier. Si intr-un colt o coasa mica si ruginita, vai de coasa. Sa nu imi spui ca asta e arma ei cu care omoara oameni.
Perspectiva pisici (Yuchy)
Kira ma adus la ea acasa. Se pare ca sta într-o casa de criminali. Ii ameninta pai a cu ceva ca daca se iau de mine ii castreaza. Si dupa pleacă cu mine in camera. Se duce in baie si se schimba. Cand iesi din baie avea urechi si coada.
Nu imi spune ca e un om-pisica. Am crezut ca sunt ultimul. Ce fericit sunt!!!!
      Acuma sa vad cum o răpesc. Vreau sa fie a mea. O sa o duc in alta lume. Una paralelă ca aceasta. Dar mai diferită.
     Se face seara. Ea se pune la culcare. Eu ma dau de pe ea si ma transform in baiat cu urechi si coada. Ma uit la ea si dupa ma apropi si o sărut pe frunte. Si ma transform la loc in pisica si ma pun la somn.
     L-am observat pe Piterr Pan drogat (Ben) cum a intrat in camera ei si sa ascuns sub pat. Saraca trebuie sa ii suporte pe toți perverși acestia. E asa mica si fragila. E ca o papusa. Dar cand va fi a mea o sa am grija de ea.
    Perspectina lui Kira
    Dimineata ma trezesc din cauza unui tipat de fetiță. Ies din camera nervoasă nici nu mam schimbat sunt inca in pijamale. Merg jos unde erau restu.
Eu:-Cine a strigat?!?!
     Toți se întorc cu teamă dar dupa ce ma vad se uita la mine ca felu 24.
E.Jack:-Eu tre sa plec!
    Nu mai apuc sa mai zic nimic ca sare pe geam. Ce dracu il apuca.
Hoodie:-Imi placi pijamalele.
    Acuma realizez ca sunt doar într-o camasa larga care dabi in acoperă fundul si in șosete lungi negre peste genunchi.
Eu:-Lasă asta. Cine mama dracu a tipat?
Ei:-Jeff!!!
Eu:-De ce dracu ai tipat?
Jeff:-Un paianjen sa așezat pe mine.
     Face plam. Dracu de prost sa vezi ce ma distrez eu acuma. Ma duc in bucatarie de unde scot un cuțit pe care il arunc in jeff. Am ratat. El fuge speriat prin casa. Eu scot cuțitul din perete si incep sa il alerg.
     Dupa 30 de minute de alergat pe usa intra.....

Creepypasta + eu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum