Dimineta ma trezesc din cauza alarmei. Imi fac rutina si cobor jos, unde era E.Jack. De ce e treaz? Este destul de devreme.
Eu:-Neata!
E.Jack:-Neata!
Eu:-De ce esti treaz?
E.Jack:-Ma pus Slendy sa te duc pana la iesirea din padure.
Eu:-Dar nu sunt un copil mic. Mai e lapte?
E.Jack:-Da. In frigider.
Imi fac lapte cu cereale si incep sa manac. Dupa ce termin de mancat imi iau ghiozdanul si ma duc cu E.Jack la marginea paduri. Pe drum nimeni nu o scos niciun cuvant. Am ajuns la marginea paduri.
Eu:-Mersi ca mai adus!
E.Jack:-Succes la scoala!
Eu:-Mersi din nou. Si il iau in brate.
Perspectiva lui E.Jack
Cand ma luat in brate mam facut din nou rosu. Bine ca am masca. Creca o iubesc. Crezi? Cine esti? Constiinta ta, boule! Si nu crezi, o iubesti! Bine o iubesc. Arata ca o zeita. E puternica si desteapta.
O vad cum pleaca. Are un fund asa mare. Vreau sa fie doar a mea. Hai ca e timpu sa ma intorc.
Perspectiva lui Kira.
Am iesit din padure si ma duc la scoala. Merg de 5 min si ajung la statia de autobuz. Urc in autobuz, care ma duce la scoala.
Peste ceva timp ajung la scoala. Toți se uita la mine si susotesc „ E drăguță, e frumoasa", „Creca e colega noua". „Arata ca o papusa"
Ii ignor si ma duc sa caut biroul directorului. Dupa o suta si ceva de ani de cautari insfarsit am găsit birolul directorului. Bat la usa si aud un „intra". Intru in biroul directorului si pe un scaun era un bărbat de 40 de ani si pe celalant scaun era un baiat frumos de vârstă mea creca.
Eu:-Sunt eleva cea noua. Am venit sa imi iau oraru si cifrul de la dulap.
Dr.:-Bine.
Imi da un orar si cifru si dupa se uita la baiat.
Dr.:-Vlad, aratai lui Kira scoala.
Vlad:-Bine. Haide.
Iesim din birolul directorului. Vlad ma analiza din cap pana in picioare si dupa deschise gura.
Vlad:-Si cand te-ai mutat aici?
Eu:-Acuma cateva zile. Mai precis 3.
Vlad:-Ști ca in cartierul acesta este o padure in care sau facut multe crime. Sau cum o numim noi Padurea Criminalilor.
Eu:-Poate ma duci si pe mine acolo?
Vlad:-Poate. Acuma hai sa îți arat scoala.
Eu:-Ok.
Doamne , daca ias spune ca eu locuiesc in padurea aia si ca sunt un criminal cautat? Oare cum ar reactiona?
Imi arata cantina, clasele, laboratoare le, sala de sport, vestiarele, etc. Si dupa imi arata clasa mea. Se pare ca suntem in aceeasi clasa. Iei!!
Inrtam in clasa si ma pun cu el in banca. Avem mate. Cacat, eu cu matematica nu suntem prieteni. In fine. O sa imi fie greu ca sa nu omor pe cineva.
Eu:-Si de ce erai in biroul directorului?
Vlad:-Sa imi scap sora de probleme.
Eu:-Trebuie sa îți cunosc sora. Si ce a facut?
Vlad:-A băgat pe un bad boy in comă.
Eu:-Chiar trebuie sa îți cunosc sora.
Vlad:-Tia mai zis cineva ca arati ca o papusa?
Eu:-De câte ori. Mi sa luat de „complimentul" acesta. Ei cred ca sunt mica si fragila. Daca imi da cineva o palma sau un pumn ma sparg. E super enervant.
Vlad:-Ok. De reținut sa nu îți zic papusa.
Eu:-E spre binele tau.
Incepem sa radem. Cand ne oprim din ras intra profu de mate.Asa arata Vlad
CITEȘTI
Creepypasta + eu
ActionBuna eu sunt Kira am 17 ani. Eu sunt o mica criminală. Am niste puteri cam ciudatate. Si astăzi ma duc la tatăl eu adoptiv Slendreman. Nu am mai trecut pe acolo de 7 ani.