1.8

5.9K 418 78
                                    

Kayaçtan;

Bu kız beni deli edecekti.Engeli bile daha yeni kaldırmışken ben onunla buluşmaya nasıl ikna edecektim.Bilmiyordum ama artık yeterdi.Gidip aslında sevdiğim kızın Duru olduğunu yani kendisi olduğunu ona söylemeliydim.Bunu bilmeye hakkı vardı sanırım.

Konuşa konuşa Duru'ların evine gelmiştim.Kapıyı çaldım ve annesinin açmasını bekledim.

Annesi beni gülümseyerek içeri aldı.Bende direk onun odasına çıktım.Kapıyı çalmadan daldığımdan Duru çığlık attı.Beni görünce yüzü düştü tabi.Sinirlendi ve üzüldü.

"Duru lütfen artık konuşalım.1 hafta oldu konuş benle artık ha?"Kafasını salladı.

"Sana bir şey itiraf etmem gerek.Aslında benim sevdiğim kız..."Merakla bakıyordu.

"Hmm o sensin.Yani ben seni seviyormuşum aslında sen de bana mesaj atınca ne yapacağımı şaşırdım."Şok olmuş gibi bakıyordu.

"Sen ciddi misin KAYAÇ?"Dedi bende kafamı salladım.Niye bağırıyordu ki?

Bana sarılmak için atak yaptı.Fakat onu durdurdum.Yüzü düştü.Kendim gidip sarıldım ona.Güldüm.Söz verdiğim gibi.

O da bana daha da sokuldu.Boyun girintime girip titrek bir nefes bıraktı oraya.Ardından ürke ürke öptü orayı.Ben de saçlarına öpücük bıraktım.Sevdiğime kavuşmuştum.Var mıydı ötesi?

Aşk en güzel şeydi.Insana türlü türlü şeyler yaptırıyordu.Asla yapmam dediğin ne varsa yapıyordun.Asla asla dememek gerekir!

"Duru artık sevgili miyiz biz?"Önce güldü.

"Sen bana daha çıkma teklifi etmediğini varsayarsak değiliz."Peşinden bende güldüm.Güzel bir çıkma teklifi etmeliydim.Yoksa dilinden kurtulamazdım.

Küçüklüğümden beri tanıyordum bu kızı.

"Seni seviyorum Duru."

"Ben de seni seviyorum Kayaç."

.....
Wowowo noluyor yav?

Bu sefer ki bölüm text olmadı.Bundan sonraki bölüm text olcak.

!!Aslında yayınlamayacaktım ama 400 olduk bu nedenle yayınlıyım dedim.Diğer bölüm 500 de!!

!!!Bu arada finale 2 bölüm var!!!

Görüşürüz♤

Mor Ayı • texting{TAMAMLANDI!}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin