3. Accident la ski⛷

1.2K 125 177
                                    


*Rose povesteste*

-Rose, de fapt vreau sa vorbim despre...

-UITA-TE IN FATA!!! Zic, tipand cat pot de tare.

In acel moment, Jimin pune o frana brusca.
Era doar un caine care traversa strada.

Ceilalti erau cu mult inainte. Respir greu si am ochii inchisi. Imi tin strans centura de siguranta.

Atunci, mana lui o mangaie pe a mea, ceea ce ma face sa ma linistesc.

-E bine acum. Imi cer scuze!

Ma uit in ochii lui. Pentru cateva secunde i-am vazut sclipirea ce obisnuia sa o aiba in trecut.

-De ce mereu trebuie sa ai motive sa iti ceri scuze...

-Imi pare rau. Esti bine?! Stiu ca iti e frica sa stai in fata din cauza...

-Hai sa trecem la alt subiect, zic impingandu-i mana, calma.

-Rose, V s-a intors.

-Si vrei sa ii dau un premiu? Zic sarcastica si rezemandu-ma cu cotul de geam.

Se lasa o liniste apasatoare.
Ma uit pe geam si ii pot auzi pe ceilalti cum tipa. Chiar daca sunt la o distanta considerabila, isi lasa amprenta prin muzica data la maxim.

-Daca nu vrei sa pui muzica, trebuia sa imi zici, adaug, cautandu-mi castile prin geanta.

Imi pun castile, ii iau perechea de ochelari din torpedou (exact, stiu ca tine o pereche de rezerva acolo) si imi incrucisez mainile, prefacandu-ma ca dorm. Din nou! Sper sa taca doar!

-Dormi?!

Nu ii raspund.

-Stiu ca nu dormi.

STII GRESIT! Nu il stiam chiar atat de ... de cate ori trebuie sa ii zic sa ma lase in pace? ce s-a intamplat cu el? De cand se poarta frumos cu mine? In ultima perioada nici nu am vorbit.

-Si mai stiu ca, in acest moment, nu asculti muzica la casti.

Nu ii raspund. Imi las bratele sa cada, in voia inertiei si capul la fel, atunci cand ia cateva gropi, pentru a-i demonstra ca DORM! Sau ca incerc sa fac asta.

-Chiar dormi?!

Dupa o pauza de cateva secunde, alege sa vorbeasca iar... cu acea voce a lui joasa.

-Stiu ca nu te poti preface, asa ca banuiesc ca dormi cu adevarat. Rose, imi pare rau pentru tot. Ma voi revansa. Pentru ce ti-am facut in trecut... vina lui Tae...

Ii suna telefonul.

CARE TAE?! Continua ce ziceai!!!!

Se pare ca adormisem cu adevarat. Cand m-am trezit aveam bluza lui Jimin pe genunchii mei.

Il ridic cu doua degete.

-Yah, cine a zis sa pui poliester ieftin pe genunchii mei goi?!

-Ieftin?! Aia a costat... *se opreste*. Mi se parea ca ti-era frig. Cum ai putut alege blugii astia asa rupti, cand stiai ca mergem la munte?

 𝐼'𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝒶 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒𝓈𝓈 ®Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum