4. Situatie neasteptata

1.1K 122 89
                                    



A/n: p.s. Orice nume va aparea in aceasta carte este a unui actor/actrite sau idol. Daca nu ii cunoasteti, puteti cauta pe Google sa stiti cat de cat despre cine e vorba. :)

*Rose povesteste*

Se aude usa.
Ma intorc, rozandu-mi unghile.
O vai. O vai. O vai. Sunt moarta. Voi fi moarta.

Se aude codul usii.... MELE?!

Ma uit cu ochii mari si cand vad ca era Lisa respir usurata.

-De ce ai plecat asa mai devreme?! Esti bine?

Fara sa ii raspund, ma duc repede in stanga mea, ii inchid usa lui Tae si ma intorc in camera mea.

-Lalisa, ce crezi ca faci?!

-"Lalisa"? De cand ma strigi pe numele meu?

-Am intrat in probleme.

-Cat de grav poate fi de data asta?

-I-am pierdut cainele lui Tae.

-Ce ai facut???

Ma invart in cerc.

-Lisa, ajuta-ma!

-Si daca nu vreau, ce ai sa faci?

-Ii zic lui Jungkook de vechile tale fantezii cu I.M.

-Si eu o sa le zic tuturor de Wonho.

-Dar... cine o sa aiba mai mult de pierdut? Zic, revenindu-mi putin la tonalitatea mea calma si enervanta.

-Corect. Deci, ce facem?

-Eu ma duc sa intreb de caine peste tot, tu du-te si tine-l ocupat pe nesuferitul ala.

-Rose, inainte sa incepem, imi poti spune de ce v-ati certat? Si de ce va comportati asa?

Fac o pauza. Nu stiu motivul. El e cel care a inceput totul. Nu imi amintesc sa ma fi certat cu el in trecut.

-Nu conteaza motivul, hai sa incepem cautarea cainelui.

Plecam amandoua. Am mari emotii. Cum se va sfarsii aceasta seara pentru mine? Dar pentru el?

Lisa s-a dus pe munte.
Eu m-am dus in partea opusa, unde a fugit cainele.

Vad un chelner.

-Scuze, zic incercand sa vorbesc cat de politicos pot * CE FAC EMOTIILE DIN MINE*, ai vazut cumva un pomeranian alergand pe aici?! E maro, e atat de...

-De ce ar fi asta treaba mea?

-Poftim?

-Du-te si cautati cainele singura.

Imi las capul mai in jos, dar pastrez contactul vizual cu el.

-Tu stii cine sunt eu?

-Ar trebui? imi raspunde nepoliticos.

Vad managerul si ii fac semn cu mana.

-Cu ce va pot ajuta domnisoara Park?! Doriti ceva de mancare? Va pot oferii ce doriti.

-Puteti schimba si acesti angajati nepoliticosi? Zic, uitandu-ma in ochii chelnerului, care nu mai aveau contact vizual cu ai mei.

-Te-ai comportat urat cu unul dintre cei 17?! Intreaba managerul. Mai ales cu domnisoara Park?!

-Nu e nimic. Ma puteti ajuta, va rog, cu ceva?

-Sigur. As fi foarte incantat. Ce s-a intamplat?

-Am pierdut un caine. L-ati vazut umbland pe aici?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

 𝐼'𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝒶 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒𝓈𝓈 ®Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum