הקדמה

90 6 4
                                    


"א... אני אוהבת אותך?" ספק שאלתי ספק אמרתי.
"קרה משהו? את... את לא ממש את לאחרונה... "הוא שאל אבל לא נתן לי לענות ליפני שנישק אותי ברכות, משהו שלא אופייני לו... " דיי! " דחפתי אותו ממני" אממ... מ... מה קרה?" הוא שאל אותי "א... אנ...אני רוצה להיפרד... " אמרתי כשאני מרגישה את העקצוץ המעצבן שמודיע לי שאני עומדת לבכות,לא! אסור לך לבכות, לא כאן, לא איתו... "א.. אבל אני אוהב אותך! את לא יכולה לעזוב אותי! אני לא יכול בלעדייך! " הוא פשוט צעק עלי,עליי! אני לא מאמינה! התחלתי להרגיש את העצבים עולים לי "תצטרך להיתמודד" אמרתי בייאוש והיסתובבתי ללכת אך הוא תפס את ידי וסובב אותי בחוזקה כך שעמדנו פנים מול פנים,(או יותר נכון פנים מול חזה, הוא ממש גבוה! ) "עוד לא סיימנו לדבר! את לא תצליחי לברוח "הוא פשוט משוגע! אני חייבת לברוח ממנו "הצי-! " התחלתי לצרוח אבל הוא סטר לי כך שלא יכולתי להמשיך. "לא... לא שוב! " זעקתי וניסיתי למצוא את רחמיו אבל כבר למדתי בדרך הקשה שאין לו כאלה. "מספיק! " הוא צעק בתסכול ודחף אותי לתוך סמטה חשוכה צורה, לא זה לא יכול לקרות שוב! רגע! אתם בכלל לא יודעים מי אני ומי הוא ומה הסיפור שלנו...
אז ככה
אני דניאל ג'יימס אני גרה ב... שום מקום ולא היה לי כמעט שום דבר עד ליפני שנה... הוריי התגרשו אני גרה אם אמא ואחי הגדול. אבא מת. לא בטוחה איך, אבל הוא משפיע על הסיפור שלי בצורה ממש חשובה! כי אמא שלי? אמא שלי לקחה את זה קשה היא התמכרה לתרופות ושתייה, היא לא יכולה לטפל בנו אז אני עושה את זה... ואיפה אחי בסיפור? הן אני ממש אוהבת אותו אבל קשה לו, הוא לא סובל את העובדה שאני מטפלת בו ובי ובאמא... הוא לא נימצא בבית ואני יודעת שהוא אוהב אותי אבל... אבל יש מקרים שבהם אני מעצבנת אותו כנראה והוא? והוא לא ממש יכול לשלוט על עצמו... בקיצור אני עבדתי בכל העבודות שתדמיינו ועכשיו? עכשיו אני לומדת(כיתה י'א) ועובדת בשתי עבודות לא כל כך יפות בואו נאמר אחת היא באיזה בית זונות של האחוזון העליון, כסף טוב סך הכל, אתם בטח חושבים 'איזו זונה היא כבר לא בתולה בגיל 17' אז זהו ברחוב אין חוקים אם את אישה שלא יכולה להגן על עצמך אז את של כולם, כן כן אנסו אותי כל כך הרבה פעמים שאני כבר מזמן הייתי זונה... לא אח שלי לא יודע שאנסו אותי או שאני עובדת בזנות הוא בטוח שאני בתולה... אם הוא היה יודע הוא היה משתגע... טוב והעבודה השנייה? העבודה השנייה היא רוצחת בעולם התחתון... שם כולם מכירים אותי בתור מלאך המוות... אני הורגת את מי שאומרים לי כל עוד משלמים לי אחר כך...
הבחור השני שראיתם היה לוקאס הוא 'החבר' שלי, אני לא אוהבת אותו ממש אבל בסדר... אין ממש מה לספר חוץ מזה שהוא רוצח כמוני, ממש אוהב אותי באופן מוגזם ו.. אהה! ואנס! טוב וזהו... הסיפור שלנו הוא כזה הוא סחר אותי להרוג לו מישהו במחיר נאה ביותר, הוא התאהב בי אני הייתי איתן מתוך אינטרס סליחה אבל ברחוב עושים מה שצריך כדי לשרוד. בקיצור בתקופה שהייתי איתו קיבלתי אוכל ואת כל הצרכים שלי... אבל התחלתי להתאהב בו וזה מה שקרה...

Would he love you like I would? Where stories live. Discover now