#2

38 3 2
                                    

נ.מ תום
ישבתי במחששה יחד עם החברים שלי ועד כמה נדחפים, וכמובן גם כמה זונות, אני שונא בנות כאלה, כאילו אתן מצפות למצוא את ה'אביר על הסוס הלבן' שלכן ומצפות באמת שהוא ירצה אתכן? הוא גם רוצה נסיכה לא ליכלוכית...  אם הוא הגבר המושלם שלכן,  אתן לא יכולות להתנהג כמו זונות. תכבדו את עצמכן והוא יכבד אתכן, ובגלל זה אני לא מתנהג יפה לזולות כאלה...

ישבנו שם ועישנו,  עד שנעצרה מכונית טיוטה ישנה וחבולה,  ויצאו משם שני ילדים,  ילד וילדה, הילד ככול הנראה בשכבה שלי בן קוראים לו,  אני חושב. הילדה,  אולי אחותו,  הייתה ילדה יפה, גוף יפה, רזה ומלא במקומות הנכונים, שיער שטני שבשמש שמתי לב שהוא הופך לצבע זהב ארוך וחלק,  פשוט מהמם, עיניים כחולות ירקרקות,  היא מושלמת,  כמעט,  היו לה סימנים כחולים וחתכים בכל הגוף כמו לבן.  פתאום הרגשתי צורך להגן עליה, לשאול לשלומה.
ראיתי שכאשר היא ראתה אותי,  היא קפאה והסתכלה עליי בפה פעור,  היא נראתה מפוחדת, לא יודע מה קרה קמתי והתחלתי ללכת עליה במטרה לשאול אותה מה קרה כשחברי צועקים לי לחזור או מה קרה ודברים כאלה,  כשכימאת הגעתי אל המקום שבו היא עמדה,  ראיתי שהיא ממזמן ברחה.

נקודת מבט: דניאל

ראיתי את הילד בוהה בי ומתחיל ללכת עליי כשחבריו
צועקים לו לחזור.  נלחצתי ובלי שהוא שם לב ברחתי,  לא יודעת למה...  הוא הלחיץ אותי, אבל בבית הספר היה משהוא מפחיד הרבה יותר....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

קצת מתח.... 
סליחה שלא העלתי פרק הרבה זמן,  היה לי המון עבודות ומבחנים....
סליחה על הפרק הקצר...  אני אנסה לכתוב פרק ממש ממש ארוך בתור פיצוי
שוב:  תגיבו תשתפו תצביעו
אוהבת אתכםםםםם❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Would he love you like I would? Where stories live. Discover now