Oğuzun Anlatımıyla 🗣

12 1 0
                                    

Evimizin yanında ki villaya yeni biri taşınıyordu elinde kutu ile bir kız gördüm. Hemen kendime yaptıklarımdan bir kaç tabağa koyup tepsiyle götürdüm umduğum gibi kapıyı o açtı ve yakından daha güzeldi bir kaç saniye ben ona o bana baktı ikimizde toparlandık ismimi söyledim ama o söyleyememişti annesi geldi beni içeri buyur etti. Sırf o güzel kızın adını öğrenmek için annesinden su istedim anneside kızına ismiyle seslenicekti büyük ihtimalle ama düşündüğüm gibi olmadı. Kızım diye hitab etti. Tam lavaboya gitmek bahanesiyle yanına gidicektim ama annem aradı akşam geliyoruz diye mecbur eve geçmem lazımdı o yüzden kızın adını öğrenemedim. Akşam annemler geldiğinde neredeyse yalvardım komşularımızı çağıralım yorgunluktan yemek yapamamışlardır diyerek ama sırf kızı görmek içindi. Annesi ve babası geldi ama kendisi yoktu kızının uyuduğunu söylediler. İçten içe üzülmüştüm tabi ama aradan yarım saat geçince annesini aradı sanırım. Sonuç olarak kız buraya geliyordu kapıyı hemen açtım karşımda o vardı. O kadar masumdu ki yanağına bir buse kondurmak istedim ama yapamazdım. Daha bugün gördüm ve tam tanımadım. Odama çıkarttım gitarımdan ona sen dünyanın en güzel kadınısın parçasındam çaldım o da odamı gezdi. Kitaplarıma bakıyordu anlamıştım kitap sevdiğini istediğini al diye söyledim. Gidip en sevdiğim kitabı aldı beni kendine daha çok yaklaştırdı o sıra, ortak noktamız vardı "KİTAP". Annesi çağırdığında kovmak istemedim sadece bekletmesin anlamında dedim ama yanlış anladı beni. Ve bu fırsatı kaçıramazdım kendimi affettirmek adına yarın okula birlikte gidicektik çok mutluydum. Akşam yatağıma uzandım telefonumda Eylül Akıncıyı araştırdım pek erkeklerle takılmazdı sanırım takip ettiği erkekler genellikle soy adı aynı olanlardı. Bu beni içten içe mutlu etti.

Lise Devriyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin