baby :: loki

795 40 9
                                    

„Natasho? Mám problém, hodně velkej problém." Vykřikla jsem a už jsem se hnala do kuchyně s malou tyčinkou v ruce. „Panebože, Natasho, neuvěříš-" Zmlkla jsem v půlce věty, když jsem si všimla, že na mě koukají i ostatní z Avengers. Teprve potom jsem si uvědomila, že v ruce vlastně držím těhotenský test. Rychle jsem ho schovala a doufala jsem, že si ho nikdo nevšiml. Jenže Tony je prostě Tony.

„Cos to schovala za ty záda?" Optal se, přičemž si stoupnul z židle, na které seděl a s hrníčkem v ruce si to kráčel ke mně. Nutno podotknout, že na tom hrnku bylo napsáno: Tony Stank. Ten hrníček jsem mu dala já jako dárek k narozeninám, protože on mi k mým narozeninám koupil polštář s potiskem Ironmana a k tomu tam bylo napsáno: The most sexy guy I know.

„Jako já? Nic." Ukázala jsem na sebe rukou, ve které jsem neměla těhotenský test a hned nato jsem začala rychle kroutit hlavou na náznak nesouhlasu. „To byl těhotenský test?" Vykulil oči Tony a ještě víc se ke mně přiblížil. Když jsem se porozhlédla po místnosti, mohla jsem si všimnout, že všichni přítomní na nás koukali. Fajn, to je zase trapárna.

„Ne, prosimtě Tony... K čemu by mi byl?" Skoro jsem vyštěkla, ale může si za to sám. Nemá mě štvát. Měla jsme v úmyslu dál zatloukat, že to těhotenský test není, ale Clint se přikradl potichu za mě a vytrhl mi ho z ruky. „Je to těhotenský test." Zvolal nadšeně, ale ihned ztichl, protože jsem se na něj podívala tím způsobem, který říkal: Brzo bude po tobě.

Když jsem se podívala zpět na Tonyho, mohla jsem vidět jeho vítězoslavný úsměv. Na oplátku jsem se na něj alespoň zašklebila.

„Jsou tu dvě čárky, co to znamená?" Optal se nechápavě Clint a podíval se na nás. Viděla jsem, jak Natasha zamrzla v pohybu a Tony vyprskl pití na Kapitána. Ostatní asi nevěděli, co to znamená. „Ty jsi těhotná?" Optal se vyděšeně Tony, který se z těch dvou dříve vzpamatoval. Natasha ale nebyla pozadu.

„To není možný, spala jsi jen s-" začala Natasha, ale hned nato vykulila oči, jak nejvíc dovedla. Koukla se na mě, jako kdyby se chtěla ujistit, že je to vážně pravda a já jen nepatrně pokývala hlavou. „Neee! To mi ani neříkej!" Začala rychle kroutit hlavou a pomalu se ke mně přibližovala. „S kým spala? Já to chci taky vědět!" Škemral Tony a ostatní.

„Ne, Natasho! Opovaž se!" Vykřikla jsem, ale vypadalo to, že Natasha stejně nemá v plánu to někomu říct.

.........

O dva měsíce později

„Y/N?" Slyšela jsem, jak na mě někdo volá. Zvedla jsem proto pohled od snídaně a podívala se na nově příchozí Natashu. „Mám pro tebe jednu zprávu, ale nevím, jestli je dobrá nebo špatná." Opatrně začala povídat. Přestala jsem jíst a začala jí věnovat celou svou pozornost. Když se dlouho k ničemu neměla, pokynula jsem jí, aby začala. Jen si povzdychla.

„Dneska se má vrátit-" nedořekla to, protože byla přerušena Tonym. „Už jsi to slyšela Y/N? Dneska přijede Loki." V tu chvíli jsem úplně cítila, jak mi ztuhla krev v žilách. Vyděšeně jsem se podívala na Natashu, jestli je to pravda. Ta se koukala dolů, na svoje nohy, ale i tak jsem poznala, že Tony má pravdu.

Abyste to nechápali špatně. Loki byl přijat mezi Avengers asi tak před půl rokem, protože Thor si myslel, že bude dobré, když bude pod dohledem. Zprvu se to nikomu nelíbilo, ani Lokimu, ale věci se prostě mění. Začal s námi spolupracovat a mezi námi něco vzniklo. Avengers kromě Natashy si myslí, že jsme jen dobří kamarádi, ale je v tom trošku víc. Každou noc za mnou chodil a povídali jsme si, smáli se a koukali na filmy, ale jednou se to zvrtlo.

marvel imagines Kde žijí příběhy. Začni objevovat