„Lidi! Potřebuju pomoc!" Zakřičel jsem přes celý Stark Tower a doběhnul jsem do kuchyně, kde většina týmu trávila všechen svůj volný čas. Nejvíce teda Thor, který jako vždy vyjídal ledničku. „Jestli jsi zase Y/N snědl tyčinku, tak tentokrát už ti nepomáhám utéct." Prohlásil okamžitě Tony a vyzvedl ruce do vzduchu na znamení, že s tím nechce mít nic společného.
„Tak proto Y/N sháněla toho pavouka..." Poklepal si Steve prstem o čelo. Vykulil jsem na něj oči a otevřel pusu v údivu. „O-o-ona c-c-c-cože?" Začal jsem koktat a rychle pohledem kmital mezi Stevem a Tonym. Tony jen prohodil rameny, že ho to nezajímá (žádná novinka, mimochodem) a Steve raději sklopil zrak zpátky ke knížce, kterou měl položenou ve svém klíně.
„Tak jo, ten pavouk mě docela vykolejil, ale mám větší problém." Prohlásil jsem po chvíli a spráskl rukama. „Zase jsi něco rozbil v Tonyho laboratoři?" Ozval se Thor s plnou pusou. Tony se na mě podezřívavě podíval a pak obrátil pohled na Thora. „Pamatuješ si to ještě vůbec? Jak jsi jednomu z jeho strojů vytáhl šroubek..." Ukazoval jsem na Thora, ať toho nechá, jinak ho zabiju, ale on těmto znamením prostě nerozumí a tak povídal dál. „... A potom se celý sesypal na zem." Tony se na mě otočil s pusou otevřenou údivem.
„Myslel jsem, že to byl Loki!" Promluvil po chvíli Tony.
„Jo... Na toho jsme to svedli..." Dodal Thor.
„Hej, ale tohle teď vůbec není důležitý. Y/N má narozeniny a já na to úplně zapomněl." Dostal jsem ze sebe konečně. „Ty seš debil!" Začal se mi nehorázně smát Tony.
„Haha, moc vtipný. Teď mi ale pomož." Ušklíbnul jsem se a doufal, že Tony se přestane smát, ale nic.
„Čemu se smějete?" Ozval se najednou ženský hlas. Zamrznul jsem v pohybu a doufal jsem, že je to Natasha a ne Y/N. Měl jsem ale smůlu. Doufám aspoň, že neslyšela ten můj problém, to by mě asi zabila. Periferním viděním jsem si všimnul, že i Tony zamrznul v půlce pohybu.
„My? My... se ničemu nesmějeme." Tony rozhodil rukama do vzduchu a krátce se falešně zasmál. „Vždyť ses tady před chvílí smál jako idiot." Nechápavě se na nás podívala, ale to už ji Tony tlačil zpátky ke dveřím. „No dovol! Máš zase vidiny, prosím tě, už nic neber." Vytlačil ji ven na chodbu a rychle za ní zabouchnul dveře.
„Bože, Clinte... Tvoje holka je hrozná stíhačka." Jen jsem nad ním protočil očima.
.........
„Takže, všem je plán jasný?" Podíval se Tony na všechny a zkoumal jejich obličeje. Všichni se tvářili jakože to chápou, až na Steva. Jak jinak.
„Dobře, vidím, že Steve je trošku mimo, takže Natasho," Oslovil jí Tony a Tasha se na něj koukla. „ty půjdeš s Y/N nakupovat nebo něco takovýho, hlavně jí vyžeň ze Stark Tower, abychom to tu mohli připravit.“
Tasha Jen něco zabrblala a už vycházela ze dveří, aby zašla pro Y/N. „Clint půjde koupit dárek a my ostatní to tu připravíme na párty!" Vykřikl Tony. Zakroutil jsem nad ním hlavou a vydal jsem se k výtahu.
„Začínám pochybovat o jeho duševním zdraví." Slyšel jsem ještě jak Steve říká Buckymu a musel jsem se nad tím pousmát. I když Stark není úplně zdráv, párty pořádá skvělé a i když bych to nikdy neřekl nahlas, jsem rád, že se na něj mohu spolehnout, kdykoliv.
Dole jsem vystoupil z výtahu a ihned jsem zamířil ke svému autu. Po cestě jsem si ale uvědomil, že Stark si stejně nevšimne, že mu z garáže zmizelo jedno auto, a tak jsem vyrazil k jeho Audi R8.
S rachotem motoru jsem vyrazil do města. Bloudil jsem dlouho, ale nakonec jsem přece jen našel zlatnictví. Zaparkoval jsem co nejblíž. Nikomu to neříkejte, ale mám pocit, že jsem trošku škrábnul to auto, co stojí vedle mě.