1

1.4K 28 3
                                    

Kolejny dzień pokazujący jakie życie może być niesprawiedliwe, ale jedyne co choć trochę poprawia mi humor to Social media, ponieważ tam mogę być sobą.
Poranek zaczęłam od porannej toalety, śniadania i tych wszystkich czynności, które ludzie zazwyczaj robią. Kiedy w miarę się ogarnęłam postanowiłam włączyć snapchata, mam jeszcze trochę czasu, bo jest 7:20, lekcje zaczynają się o 8:00, a do szkoły dojadę w zaledwie kilkanaście minut, niestety autobus nie podwiezie mnie pod samą szkołę, więc trochę się przejdę, ale mówi się trudno.
Kiedy tak myślałam o wszystkich za i sprzeciw w celu pójścia do szkoły na snapie napisał do mnie jakiś chłopak.

Dzonsonn: Hejka Królowo.

Queen143: Kim jesteś żeby tak do mnie pisać ?

Dzonsonn: A tak gdzie moje maniery, jestem Dominik i mam 18 lat 😊

Queen143: Ta fajnie tylko mamusia nie pozwala mi pisać z nieznajomymi, przecież zawsze możesz okazać się pedofilem 😏

Dzonsonn: Na razie powiem ci tylko tyle, że na pewno mnie znasz, bo serduszkujesz mi zdj na ig.

Kurde to trochę dziwne ten człowiek ma podobną nazwę na snapie jak Dominik Rupiński i jeszcze ma na imię tak samo jak on. Kurde ty to Klaudia mądra jesteś na pewno napisała by do Ciebie gwiazda Internetu pomyśl trochę to Ci nie zaszkodzi (dlaczego cisnę samą siebie ?)

Queen143: Wiem, że to głupie ale znasz Dominika Rupińskiego?

Dzonsonn: Nie znam go, ale jestem jego fanem, wiesz fajny z niego gość 😙

Queen143: A mądra ja przez chwilę myślałam, że nim jesteś xd

Dzonsonn: Nigdy nic nie wiadomo...

Queen:Kurde muszę spadać do sql bo się spóźnię PA.

Dzonsonn: Ja nie muszę, bo jadę do studia robić nową kolekcję do sklepu DRstyle.

Queen: Czekaj co? Przecież tak nazywa się sklep Dominika!

Dzonsonn: A sory pomyliłem się, miałem na myśli, że nie mogę doczekać się nowej kolekcji z jego sklepu...

Queen143: Ty coś kręcisz...

Dzonsonn: Muszę już kończyć pa, odezwę się później 😽

Quenn143: Nie wymigasz się, ale też muszę już iść do szkoly więc pa.

Tu jest coś na rzeczy, ale to niemożliwe żeby napisał do mnie mój idol we własnej osobie !

**Skip Time

Jest już 21 i leżę sobie spokojnie w łóżku, jutro wreszcie piątek, więc nie idę do szkoły, bo przeprowadzam się od ciotki do mieszkania, które dostałam od rodziców. Dominik nadal nie napisał dziwne, mam wrażenie, że ukrywa coś przede mną, ale się to powiedzieć, w sumie znamy się tylko jeden dzień i pisaliśmy ze sobą bardzo krótko. Mam nadzieję, że jutro się odezwie a póki co idę spać, bo to wychodzi mi najbardziej.

Hejka i jak wam się podoba pierwszy rozdział ?

SNAPCHAT/Dominik RupińskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz