Dominik pov's
Jest 17:40, a ja ostatni raz przeglądam się w lustrze, bo chcę żeby wszystko było idealne jak Klaudia. Mam na sobie białą koszulę i ciemne spodnie oraz czarne superstary, włosy postawiłem na żel zresztą jak zwykle. Gdy Klaudia wyszła poszedłem do kwiaciarni po bukiet czerwonych róż, które mój skarb uwielbia i po mały upominek, który zawsze będzie przypominał jej o naszej pierwszej randce.O godz. 17:45 postanowiłem wyjść z domu, bo do Klaudii mam naprawdę blisko.
Klaudia pov's
Za chwilę powinien przyjść Dominik, a ja sprawdzam czy wszystko zabrałam. Ubrałam pudrową zwiewną sukienkę przed kolana i czarne sandałki na małym koturnie. Włosy rozpuściłam i lekko podkręciłam na końcach, a makijaż zrobiłam trochę mocniejszy niż zwykle.
Słyszę dzwonek do drzwi, więc idę otworzyć. Przed drzwiami stoi Dominik, wygląda idealnie, a w ręce trzyma bukiet moich ulubionych czerwonych róż.Dominik pov's
Gdy Klaudia otworzyła mi drzwi totalnie mnie zamurowało wyglądała wręcz perfekcyjnie. Uśmiechnęła się do mnie niewinnie, a ja od razu ją pocałowałem.
Klaudia pov's
Reakcja Dominika bardzo mnie zaskoczyła, ale odwzajemniłam pocałunek. Chwilę później oderwalam się od niego i mocno go przytuliłam.
-Kochanie wyglądasz naprawdę cudnie.
-Dziękuję Miniś ty też niczego sobie.
-A zapomniałbym- wręczył mi kwiaty i jeszcze raz mnie pocałował.
-Dziękuję, więc gdzie idziemy ?
-To będzie niespodzianka skarbie.Ciekawe gdzie Dominik chce mnie zabrać...
Skip time
Okazało się, że idziemy pieszo, więc dopiero pół godziny później dotarliśmy na miejsce. Na początku trochę się bałam, bo Dominik prowadził mnie do lasu, ale okazało się, że nie mam czego się bać, bo była to przecudowna polana.
- Podoba Ci się skarbie ?
- Boże Dominik tu jest cudownie, skąd znasz to miejsce ?Kiedy zadałam to pytanie Dominik zaprowadził mnie na koc, który dopiero zauważyłam, był tam kosz piknikowy i kilka poduszek.
- Pytałaś skąd znam to miejsce, a więc często przychodzę tutaj pomyśleć nad pewnymi sprawami. Tutaj także przychodzą mi do głowy pomysły na nowe filmy na yt i musical.ly (teraz już tik tok).
- Wow to miejsce naprawdę jest cudne, więc nie zdziwię się jeśli sama będę je często odwiedzała.
- To miejsce będzie nam się wspaniale kojarzyło, w końcu mamy tu naszą pierwszą randkę. Kocham Cię myszko najbardziej na świecie.
- Ja Ciebie też bardzo kocham-po tych słowach Dominik pocałował mnie długo i namiętnie.
- To dla Ciebie, mam nadzieję, że Ci się spodoba.Dominik podarował mi śliczną złotą bransoletkę z serduszkiem, a z tyłu wygrawerowane były nasze inicjały i dzisiejsza data.
- Kochanie naprawdę nie musiałeś, ale prezent jest bardzo piękny, pomożesz mi ją założyć?
- Oczywiście Skarbie- powiedział po czym założył mi mój prezent.Skip time
Podczas randki bardzo dużo się przytulaliśmy, Dominik jest moim ideałem i tak bardzo go kocham. Ok. 21 odprowadził mnie do domu, a na pożegnanie pocałował mnie i mocno przytulił.
Myśląc cały czas o naszej pierwszej randce poszłam do łazienki gdzie wykonałam moją podstawową wieczorną rutynę i zasnęłam wcześniej pisząc Dominikowi wiadomość:"Dobranoc Kochanie ❤😘"MIŚKI MOJE KOCHANE PRZEPRASZAM, ŻE TAK DŁUGO NIE BYŁO ROZDZIAŁU, ALE Z MOJĄ PSYCHIKĄ NIE JEST NAJLEPIEJ. PISZĄC TEN ROZDZIAŁ BYŁO MI NAWET CIĘŻKO, DLATEGO TAKI KRÓTKI, ALE KOLEJNE ROZDZIAŁY BĘDĄ UKAZYWAŁY SIĘ CZĘŚCIEJ.
💕💕 MAM DO WAS JESZCZE MAŁĄ PROPOZYCJĘ JEST KTOŚ KTO CHCIAŁBY WSPÓLNIE ZE MNĄ PISAĆ TĄ KSIĄŻKĘ?
POLEGAŁO BY TO NA TYM, ŻE SKONTAKTOWALABYM SIĘ Z CHĘTNĄ OSOBĄ A ONA RAZEM ZE MNĄ WYMYŚLAŁABY ROZDZIAŁY.💕💕
✋✋ CHĘTNA OSOBO ZGŁOŚ SIĘ ✋✋
CZYTASZ
SNAPCHAT/Dominik Rupiński
FanfictionWystarczyła jedna wiadomość żeby życie dwójki nastolatków zmieniło się o 180° *w opowiadaniu Dominik ma 18 lat *niektóre wątki nie będą w pełni zgadzaly się z tym co dzieje się w realnym życiu