Deel 1

486 18 6
                                    

Perspectief Marwa
Ik werd wakker en pakte me telefoon.Ik maakte snel mijn snaps open en checkte wat verhalen. Ik maakte een snap met Goodmorning en stuurde het naar me Reeks. Ik scrolde door insta en zag dat Imane me had getagd in een foto. Imane is trouwens me BestF. Ik regeerde nog
*Zinaa😍
*Oehhh🔥
*Knapperd😇
*MyWorld✨🌎
etc.
Ik zag dat het 11:36 was en stapte mijn bed uit. Ik maakte me bed op ik keek naar buiten het weer leek wel oke,en nam mijn kleren die ik zou gaan aantrekken. Ik pakte een nike setje (Zie omslag) een ondergoed en mijn bh. En leg alles klaar. Ik kleed me om Ik kam mijn haar en maak een hoge staart. Ik spoot wat parfum en liep naar beneden. Iedereen sliep nog alleen mij moeder was wakker. "Waar ga je" ik heb met imane afgesproken. Ze knikte. "Ga je niet onbijten" "nee ik ga buiten met Imane ontbijten" "Voor 20:00 thuis voor het avondeten" "ik ga met Imane avondeten" "Ga je ook met Imane plassen" Ik lachte naar haar. Ik liep naar boven en pakte me Louis Vuitton tasje en deed er kauwgom oordopjes lader en telefoon in. Ik spoot nog wat parfum. En poetste me tanden. Ik spoelde me mond. Ik keek op mijn telefoon en ik zag dat het al half 1 was. Ik heb om 1 uur afgesproken dus besloot ik uit de deur te gaan. Ik pakte me tasje en deed me Stan Smith schoenen aan. En nam mij Parajumper jas . Ik gaf mij moeder een kusje en liep weg. Ik liep richting de plek waar we hebben afgesproken en wachtte op haar. Ik hoorde nog wat jongens naar me fluiten maar negeerde het. "Ewaaaaaa bitchhh" "Ewaaa" en we gaven elkaar een knuffel. We liepen weg en we hoorden die jongens weer fluiten. "WAT FLUITT JE EH ZEMMEL" schreeuwde Imane. Ik moest lachen ze waren gelijk stil. We liepen naar de stad. Ik maakte nog een snap. Met Omww to stad with my BestF. We kwamen bij de stad en zochten eerst een restaurantje waar we gaan ontbijten. We liepen een restautantje binnen. Ik keek op de menukaart. Ik nam een ommelet en een ju d'orange. Imane nam het zelfde. "Zeg het maar" vroeg de ober. "Doe maar voor mij een ommelet met een ju d'orange." zei imane. En wat mag het voor deze knappe dame zijn" en schenkte me een knipoog. "Doe maar hetzelfde" zei ik. En lachte naar hem. "Ik heb nu 2 ommelet en 2 ju d'orange, anders nog iets" vroeg hij. "Nee bedankt" zij imane er snel achteraan. En hij liep weg. Na wat gekletst te hebben kwam hij met het eten. "Eetsmakelijk" We maakten nog een snap met breakfast. En aten ons eten op. We betaalde althans Imane moest zo nodig betalen en liepen het restaurantje uit. We liepen een paar winkels in en kochtte een paar kleren. Na we veel hebben geshopt is het al laat geworden. We wouden naar huis gaan. Maar een paar jongens zeiden kom maar met ons mee. "Zie je deze ring ik heb een man hij komt zo naar jullie toe en slaat jullie in elkaar" zei imane. Al gauw reden ze weg. "Daarom is een ring altijd handig"en gooide ze3ma haar haar naar achter. Ik lachte en we liepen door. "Je komt toch bij mij eten"vroeg ze. "Ja hoor" zei ik gauw terug. Na wat gezellig te hebben gekletst met haar en haar ouders. Bracht haar broertje mij naar huis. Imane was ook meegegaan. Ze gaf me snel een knuffel. "app me als je thuis ben" zei ik. "Isgoed" En ze reden weg. Ik klopte aan en me moeder maakte open. "Ik gaf haar een kus en liep naar binnen. Ik gooide me tassen op me bed en. Deed mijn pyjama aan. Ik deed een voetbal short aan met een voetbal T-shirt van Real Madrid. (#HalaMadrid ⚽️ #Schrijfster😂❤️)
Ik deed me haar in een knot en poetste me tanden. Ik pakte me telefoon en appte Imane Goodnight. Ik maakte snel een snap met Goodnight x Reeks en stuurde het naar mijn reeks. Ik checkte me insta en deed me telefoon uit. Ik pakte me laptop en starte mij serie La Casa de papel. Na een paar afleveringen viel ik in slaap. Gelukkig doe ik altijd een alarm van hoelaat mijn laptop uit moet dan gaat hij zelf uit.

~Volgende ochtend
Ik werd wakker en klapte mijn laptop dicht. Ik maakte een snap met GoodMorning en stuurde het naar mijn reeks. Ik waste me gezicht en liep naar beneden. Me moeder was wakker "We gaan volgende week naar Marokko hé" zei me moeder. "Yhaaaass eindelijk mooi weer." Ik at mijn ontbijt op "ga je straks boodschappen halen" vroeg me moeder. "Isgoed" en liep naar mijn kamer. Ik nam een douche en friste me wat op. Ik pakte mijn kleren. ik doe een witte broek aan met een lichtblauwe blousje en mij lerenjas aangezien het niet zo koud is. Me moeder wou me geld geven. "Nee ik heb zelf" App me met wat ik moet halen. Ik keek op de schoenenkast en zag de scooter sleutels van me broer. Ik pakte ze en liep de deur uit. Ik starte zijn vespa op en reed met volle vaart richting de ah. Ik parkeerde de vespa. En keek op mijn telefoon. ik pak de benodigde spullen. Toen ik hard tegen iemand aankwam. Ik keek omhoog "owh sorry ik zag je niet" "Geeft niet" zei ik al gauw terug. Hij schenkte me een hand en hielp me opstaan. Hij ruimde samen met mij de spullen die ik had laten vallen op. Ik pakte me telefoon. En zag er een barst in. "Had je dat al" vroeg hij. "Nee maar maakt niet uit" zei ik. "Jawel kom ik maak het glas wel hiernaast in een winkel. "Nee hoeft echt niet wollah" "Laat me is zien" ik gaf me mijn telefoon. Ik bleef naar hem staren. Ik merk nu pas dat hij echt knap is. Hij heeft mooie groene lichte ogen met mooie bruine haar en gel naar de zijkant gekamd en om het af te maken een lijntje. Hij had een groot gespierd lichaam dat zag je gelijk
. "Zie je het goed" zei hij. "Ik voelde me ongemakkelijk worden en pakte me telefoon en liep weg." Ik pakte de laatste dingen en ook wat chocola en chips en snoep. Ik reken af en loop richting de vespa. Ik zoek mijn sleutels maar ik kan ze niet vinden. Mij hart zat in mijn linkerbil. shittttt. Ik keek in mijn tas en zocht overal. "Zoek je wat" ik draai me om het was die ene jongen. "Ja ik z.." "Dit soms" en hij haalt de sleutels te voorschijn. "OMGGG JAAA" ik pakte de sleutels. "Dankjewell maar h.." "Ze lagen nog op de grond" zei hij. "Omgg hoe kan ik je bedanken" zei ik. "Door me te appe" en hij liep weg. "Ik heb je nu..." "Kijk maar in je contacten" Ik keek door me contacten. salah owh die naam ken ik niet dat zal hij zijn zeker. Ik kijk thuis wel. Ik reed naar huis en parkeerde de vespa precies op dezelfde plek. ik legde de sleutels precies op dezelfde plek. En geef de boodschappen aan me moeder. "Ik zoek salah door mijn contacten en app hem.
Al gauw reageerde hij terug. Ik klikte op zijn profiel foto en zag hem met een meisje. Het meisje was knap. Het zal vast zijn vriendin zijn. Er ging een steek door mijn hart. Wtf?! wrm ben ik jaloers. ik ken hem net.

M: Ik moest je appe
S: ja ik wil je beter leren kennen
M: ik jou ook
S: Hoe heet je eigenlijk
M:Marwa
S: Mooie naam
M: Dankjewel, jij ook *Salah
S: Hahah
M: Leuke vriendin heb je op je pf (Profiel Foto)
S: Hahaha is me zusje niet me vriendin anders app ik toch niet met jou
M: Owh hahahah mooie zusje heb je
S: dankjewel heb je zin om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.
M: Isg wanneer
S: Kan je zo om 15:00
M : isg waar zien we elkaar
S: Bij de Ah
M: Isg
S: Doeii tot zo x
M: Doegg tot zo :D

Omggg ik heb met hem afgesproken. Ik was echt blij dat het zijn zusje is. Nou nog klaarmaken...

ennn watt vinden jullie van dit eerste deeltje er komt nog veeeeeelllll meer aan dus blijf verder lezen. 😚ennn vergeet niet te stemmen⭐️ dat zou ik heel lief vinden is maar een kleine moeite❤️. Reageren is ook leuk x
Okeyy ik ga maar weer verder schrijven😇 PS het is nu 2:09 bij mij dus ik ga morgen weer verder :D💗

Marwa & SalahWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu