:1

347 18 34
                                    

Shizu-chan💕:  Yanına geliyorum, hâlâ provadasın değil mi?
Eğer öyleysen mesaj atamazsın gerçi...
Neyse çıkınca yazıver.
Geldim sayılır. Kapının önünde bekleyeceğim.
Bu arada bugün yemeği dışarıda yiyelim hadi. Parmağımı oynatasım yok. 

Sen ısmarlayacaksan neden olmasın~?

ve mesaj yazarken parmağını oynatmış oluyorsun~

Shizu-chan💕:  Hesabı bölüşeceğiz.

kapa çeneni

pire

-3-

Shizu-chan💕:  Anlamadığım işaretler yapma bana be
Niye -3- yazdın??

uf Shizu-chan çok geri kafalısın

emoji deniyo ona

cahil

Shizu-chan💕: Anlamam ben emojiden memojiden

neyse ya uf yaptığımız muhabbete bak

oyalanma da gel hadi

Ne o?

Yoksa Shizu-chan beni özledi mi~?

Shizu-chan💕: Evet,özledim. Yemek yemeyi de özledim ve oyalanmaya devam edersen sensiz gideceğim.  

geliyorum dur!

~•~

"Shi-zu-chan~!"

Siyah saçlı oğlan karşısındaki sarışın olana arkadan sıkıca sarılıp kafasını sırtına sürtmüştü.

"Ne yiyeceğiz?"

Sorusunu sormadan önce yavaşça geri çekilip onunla aynı hizaya geçmişti. Sarışın ilerlemeye başladığında o da onunla aynı hizada yürüdü.

"Suşi."



Restorana varmış,siparişlerini vermiş,suşilerini yemeye başlamışlardı. İzaya'nın keyfi her zamankinden daha yerinde gibiydi. Bu Shizuo'nun gözünden kaçmamıştı. Sebebini tam soracaktı ki hatırlamasıyla hafifçe araladığı dudaklarını birbirine bastırdı. Bu kadar keyfili gözükmesinin sebebi yüksek bir ihtimalle yakın tarihte bir gösteri sergileyecek olmalarıydı.

"Ee,hangi dansı sahneleyeceksiniz?"

İzaya sanki Shizuo'nun bu soruyu sormasını bekliyormuş gibi anında cevap verdi.

"Kuğu gölü balesini~."

İzaya'nın gözleri genellikle bale hakkında konuşurken parıldardı. O parıltıyı görmek Shizuo'nun çok hoşuna gidiyordu. Bu yüzden de bale ile ilgilenmemesine ve hakkında adam akıllı bir şey bilmemesine rağmen İzaya'yla bale hakkında konuşmayı seviyordu.  Ama İzaya'nın gözleri sadece bale hakkında değil,Shizuo hakkında konuşurken de parıldardı.

"Peki canlandırmak istediğin kişi kim?"

İzaya arkasına yaslanıp bir süre boyunca düşündü.

"Şey,siyah kuğuyu canlandırmak hoş olabilirdi...Ancak ne yazık ki onu canlandırmam için kız olmam gerekiyor."

Shizuo'nun kaşları çatıldı,bu ona mantıksız gelmişti. İzaya omuz silkti ve "neyse" diyip chopsticklerini eline aldı. Ufak bir parça suşiyi chopstickleri arasına sıkıştırdıktan sonra Sihzuo'ya doğru tutup gülümsedi.

" 'A' de bakalım Shizu-chan~."

"İnsan içindeyiz pire..." Shizuo her ne kadar bunu söylemiş olsa bile ona doğru eğilmiş ve ağzını aralamıştı. İzaya suşiyi ağzına bırakınca da çiğnemeye başlamıştı. Yemeklerini bitirdikten sonra hesabı ödeyip evlerine gittiler. İkisi de yorgundu bu yüzden çok fazla oyalanmadılar. 

Büyük,iki kişilik yatakta birbirlerine sıkıca sarılarak huzurlu bir uyku geçirdiler o gece.

~•~ 

İzlediğim dizileri ve filmleri shiplere uyarlamak cidden çok hoşuma gidiyor... 

Kısa bölümlerden oluşan ,tahminimce, beş bölümlük bir shizaya kurgusu olacak. En başta sadece mesajlaşma şeklinde yapmayı düşünmüştüm ama onun yanında normal anlatımı da bol bol kullanmaya karar verdim.

Onun dışında söylemek istediğim birkaç şey olacak. İzaya ve Shizuo çocukluk arkadaşı,aralarında romantik bir ilişki -henüz- yok(tabi belki birinin  platonik olma ihtimali vardır). Ve aynı evde kalıyorlar.

Bu kadar,sonraki bölümde görüşmek üzere. ♥ 


Atelofobi • shizuo+izayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin