Siyah saçlı oğlan gözlerini yavaşça araladı. Başı ağrıyordu,üstelik dün gece ne olduğuna dair bir şey hatırlamıyordu da. Yavaşça oturur konuma geçip başını ovuşturdu. Üstünde iç çamaşırından başka bir şey olmadığını fark ettiğinde gözleri kocaman oldu. Birkaç yıl önce de böyle bir şey yaşamıştı,arkadaşlarıyla içmeye gitmişti uyandığında ise kendini tanımadığı bir adamla aynı yatakta bulmuştu. Bu yüzden Shizuo yanında olmadığı sürece hiç bir şekilde alkol almıyordu. İzin vermiyordu Shizuo.
Yanında uyuyan adama,Shizuo'ya baktı. O olduğunu görünce bir nebze rahatlamıştı belki ama hala kötü hissediyordu. Midesine bir ağrı girmişti,kafasında türlü türlü sorular dolanmaya başladı. Shizuo onun sarhoş olmasından yararlanmış mıydı? Ona farklı bir gözle mi bakmıştı? Yutkunup onu sarsmaya başladı. Shizuo gözlerini aralayıp ona baktı ve kaşlarını çattı.
"Ne oldu?"
"B-biz..yaptık mı?"
Shizuo bir süre bir şey söylemeden ona baktı.
Sonuna kadar gitmedik.
"Ne yaptık mı?"
"S-seks."
İzaya'nın sesi konuşurken titriyordu. Shizuo'yla sevişme düşüncesi onu bu denli rahatsız mı ediyordu ?
"Hayır,hayır yapmadık."
Siyah saçlı oğlan rahat bir nefes verip kafasını sarışının göğsüne yasladı.
"Rahatladım~..." diye fısıldadı. Bir süre boyunca sessizce o şekilde durdular. İkisi de uyku sersemliğini tam olarak üzerlerinden atmaya çalışıyorlardı.
"Saat kaç Shizu-chan?"
Shizuo İzaya'nın sorusu üzerine komodindeki telefonunu alıp saate baktı.
"10'a geliyor...Hazırlansan iyi olur,geç kalmak istemezsin değil mi?"
İzaya kollarını Shizuo'nun vücuduna sıkıca sardı ve 'gitmek istemiyorum.' diye mırıldandı.
"Aldığın rolü merak etmiyor musun?"
Kafasını göğsüne gömdü ve boğuk bir sesle konuştu.
"İstediğim rolü alamadığımı biliyorum,gitmeme gerek yok."
Sarışının kaşları çatıldı.
"Ne demek gerek yok? Var tabii ki. Üstelik sonuçları görmeden bilemezsin."
Siyah saçlı olan üfledi.
"Yinede istemiyorum!"
~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atelofobi • shizuo+izaya
Short Storybxb|gay|yaoi|shounen-ai ❝Senin parçalanışını görmek beni de incitiyor,o yüzden lütfen bu şekilde davranmaya bir son ver.❞ atelofobi: mükemmel ol(a)mamaktan korkma ➼Anime: Durararara! ➼Çift: Shizuo Heiwajima x Balet!İzaya Orihara [angst][texting][OOC...