İzaya yatakta oturmuş somurturken Shizuo'onun giymesi için kıyafetler seçmekle meşguldü. Seçtiği kıyafetleri giymesi için İzaya'nın kucağına fırlattı. Kendisi çoktan hazırdı.
"Giy şunları da gidelim."
İzaya kollarını göğsünde bağlayıp kafasını başka yöne çevirdi.
"İstemiyorum dedim Shizu-chan!"
Shizuo nefesini dışarı verdi,neden böyle davranmak zorundaydı ki?
~•~
Shizuo uzun uğraşlar sonucu İzaya'yı hazırlamış,sürükleyerek de olsa bale stüdyosuna(?) getirmeyi başarabilmişti. O yürümeye devam ederken İzaya somurtuyordu. Onları görenler aralarında fısıldaşmaya başlıyordu. Bu İzaya'yı biraz rahatsız etmişti ama Shizuo'nun umurunda değil gibiydi.
Vorona İzaya ve Shizuo'yu gördüğünde yavaşça yanlarına doğru ilerledi. Onu görünce İzaya'nın kaşları çatılmıştı,kafasını başka tarafa doğru çevirdi. Shizuo da yavaşça durdu. Gitmeye çalıştığı yeri,neresi olduğu ile ilgili hiçbir fikri yoktu aslında, ona sormak iyi bir fikir olabilirdi. Onun ağzını açmasına fırsat vermeden Vorona İzaya'ya bakarak konuşmuştu.
"Tebrik ederim İzaya-san,baş rolü almışsınız."
İzaya duyduklarıyla gözlerini kırpıştırdı ardından başını iki yana salladı. Dalga geçiyor olmalıydı...Rolü almış olmasına imkan yoktu ki İzaya'nın.
"Boşu boşuna kendini o kadar üzdüğünü biliyordum!"
İzaya omuz silkti ve fısıldadı.
"Dalga geçmeye çalışma benimle,rolü sen aldın. Biliyorum."
"Eğer ben almış olsaydım sizi tebrik etmezdim."
İzaya'nın Vorona'nın söylediklerine hiç inanası gelmiyordu. Ancak birkaç kişinin daha yanına gelip on tebrik etmesiyle söylediklerinde bir doğruluk payı olduğunu düşünmeye başladı. Shizuo tam Vorona'yla konuşmaya başlamıştı ki İzaya onu çekiştirerek kimin hangi rolü aldığı ile ilgili olan kağıdın asılı olduğu panonun bulunduğu yere gitti. Shizuo'yu peşinden sürüklemeyi kendi gücüyle başarmamıştı,bu imkansızdı zaten. Shizuo kendi iradesiyle peşinden gitmişti.
Kağıtta siyah ve beyaz kuğu rolünün yanında kendi adını görmesiyle şaşırmış,sevinmişti. Hatta gözleri mutluluktan dolmuştu bile. Onu gören insanlar tebrik ediyordu. Kocaman bir gülümsemeyle Shizuo'ya bakıp ona sarıldı.
"Shizu-chan,Shizu-chan! Rolü gerçekten almışım!"
Shizuo tebessüm ederek oğlanın sarılışına karşılı verip sırtını sıvazladı .
"Alacağını biliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atelofobi • shizuo+izaya
Short Storybxb|gay|yaoi|shounen-ai ❝Senin parçalanışını görmek beni de incitiyor,o yüzden lütfen bu şekilde davranmaya bir son ver.❞ atelofobi: mükemmel ol(a)mamaktan korkma ➼Anime: Durararara! ➼Çift: Shizuo Heiwajima x Balet!İzaya Orihara [angst][texting][OOC...