Yolun geri kalanı boyunca sustular. Eve geldiklerinde İzaya ayakkabılarını çıkarıp
Shizuo'ya doğru döndü."Bu gece bir şeyler içebilir miyiz Shizu-chan?"
Shizuo kafasını olumlu anlamda salladı.
☆
İzaya'nın sarhoş olması çok uzun sürmemişti. Sadece iki kutu içmesi yetmişti onu sarhoş etmeye. Ağzını yaya yaya konuşuyor, Vorona'ya ve rolü büyük bir ihtimalle alamayacak oluşuna küfür ediyordu. Shizuo bir şey yapmadan onu izledi. Birkaç dakika sonra sakinleşmişti İzaya. Bakışlarını yavaşça Shizuo'ya doğru çevirdi. Bir süre boyunca ona bir şey demeden baktı.
"Ne oldu?"
İzaya emekleyerek karşısında oturan adamın yanına gitti. Kucağına oturup kalçasını tehlikeli bir bölgeye bastırdı.
"Kafa dağıtmak istiyorum Shizu-chan..."
Kollarını onun boynuna dolayıp dudağına yaklaşmaya başladı. Shizuo elini zamanında İzaya'nın ağzına bastırarak gelecek olan öpücüğü engelledi.
"Kafan dağılsın diye içtik zaten. "
İzaya ağzına bastırılan el yüzünde boğuk bir şekilde 'içmek yetmedi ama!' dedi.
"Yetseymiş o zaman. "
Shizuo elini yavaşça çekti. İzaya onun çenesine ufak bir öpücük kondurdu. Sol elini onun saçlarına götürüp yavaşça okşamaya başladı.
"Hadi ama Shizu-chan...istediğini biliyorum..~"
Evet, evet istiyordu. Hemde her şeyden çok. Ama olmazdı,yapamazdı. Çocukluk arkadaşını incitecek bir şey yapmamalıydı. Ona o gözle bakmamalıydı,bakmaması gerekiyordu. Bunu biliyordu ancak o an İzaya'nın yumuşak dudakları çenesinden dudaklarına doğru giderken kendini kontrol edemeyeceğini hissediyordu. Ağzına kadar su dolan bardak taşmak üzereydi.
Bardak İzaya'yla geçirdiği yıllardı,dolan su da bastırmaya çalıştığı istekleri. Sadece minik bir su damlası, suyun taşmasına yetecekti. Su taşmak üzereydi,her an taşabilirdi.
İzaya'nın dudaklarını dudaklarında hissettiğinde taştı.
Dudaklarını beceriksizce hareket ettirerek İzaya'nın öpücüğüne karşılık vermeye çalışıyordu sarışın. İlk öpücüğüydü bu. İzaya'nın değildi ama,öpüşme tarzından anlaşılabilirdi bu. Shizuo'nun aksine beceriksizce dudaklarını oynatmıyordu. Öpücüğün çok daha derin olmasını uyumlu dudak hareketleriyle sağlıyordu. Bu şekilde Shizuo ona çok fazla zorlanmadan ayak uydurmayı başarabildi.
Daha önce birkaç erkek arkadaşı olmuştu İzaya'nın. Onlarla öpüştüğü çok olmuştu,bazen Shizuo'nun gözleri önünde. İzaya'nın onlarla cinsel anlamda da yakınlaştığına emindi Shizuo,bunu bilmek canını çok sıkıyordu.
İzaya Shizuo'nun üst dudağını dişledi,sarışın boğuk bir şekilde inleyip dudaklarını araladı ardından ağzında sıcak bir şey hissetti. Deliler gibi aşık olduğu oğlanın dilini ağzındaydı,bu kalbini gümbür gümbür yapmıştı. Kısa bir süre sonra çok daha ileriye gideceklerini bilmek Shizuo'yu daha fazla heyecanlandırıyordu.
Bir süre sonra nefeslenmek için ikisi de geri çekildi. İzaya kısa bir süreliğine soluklanıp Shizuo'nun boynuna gömdü kafasını. Diliyle boynunu ıslatmaya başladı.Bazı yerleri emiyor,öpüyor arada hafif dişliyordu. Shizuo kısık kısık inliyordu. İzaya'nın yaptırdığı şey huylanmasına sebep oluyor ve tuhaf hissettiriyordu onu. Bir süre sonra İzaya'nın hareketi kesildi. Yalamayı,öpmeyi,emmeyi ve dişlemeyi kesmişti. Uyuyakalmıştı siyah saçlı oğlan. Ama sarışının canavarı uyanıktı.
'İşimi bitirip onu rahat bırakabilirim.' diye düşündü Shizuo. Kollarını onun bedenine sıkıca sarıp ayağa kalktı. Onu dikkatlice taşıyarak yatak odasına götürdü ve geniş yatağa yavaşça uzandırdı. Önce tişörtünü ardından da pantolonunu çıkardı İzaya'nın sonra kendisi soyundu. Bedenini gözleriyle süzmeye başladı. Kendini ona aç hissediyordu. Yavaşça üstüne çıktı ve dudaklarına doğru eğildi. Masum bir ifadeyle uyuyan yüzünü gördü.
Ne yapıyordu?
Onu kullanacak mıydı?
Koruması gerekirken incitecek miydi?
Gözlerindeki şehvet bir anda kayboldu,hızlıca kendini geri çekti. Elini sarı saçlarına daldırdı. Yapmak üzere olduğu şeye inanamıyordu. Az kalsın ömrünün sonuna kadar pişman olacağı bir hata yapacaktı... Kendinden nefret etti o an,kontrol etmeyi beceremediği cinsel dürtüleri yüzünden nefret etti.
Uyuyan oğlanın üstünü battaniye ile örtüp işini halletmek üzere banyoya gitti. Tek başına.
☆ ☆
YAZAMIYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atelofobi • shizuo+izaya
Contobxb|gay|yaoi|shounen-ai ❝Senin parçalanışını görmek beni de incitiyor,o yüzden lütfen bu şekilde davranmaya bir son ver.❞ atelofobi: mükemmel ol(a)mamaktan korkma ➼Anime: Durararara! ➼Çift: Shizuo Heiwajima x Balet!İzaya Orihara [angst][texting][OOC...