Flynn
Zostal som tam sedieť ako prikovaný. Po niekoľkých minútach bezvýznamného hľadenia na prázdnu šálku, som sa konečne postavil, dostavil sa pri pult a zaplatil.Sedím v aute a som na ceste domov. Hrá mi tu nejaký pre mňa neznámy, rádiový hit. Hudbu však preruší zvonenie môjho mobilu napojeného na auto.
"Čau. Kámo dnes je otváračka toho nového baru na konci mesta."oznamuje mi kamarát Tyler. "A? Čo ja s tým?"odpoviem otrávene. "Ale Flynn. No ták. Nehovor mi že namáš chuť."snaží sa ma obmäkčiť. "Dobre,ale nebudeme dlho."nakoniec poviem. "Super tak o pol deviatej ťa čakám pred domom."povedal a rýchlo zložil.Celý zvyšok dňa som vlastne prespal. A až na zvonenie mobilu som konečne vyliezol z pohodlia mojej postele a začal sa chystať.
Layla
Dnes večer idem s kamarátkami a s Liamom na nejakú otváraciu akciu do nového baru. Nikdy som nemala rada tieto "barové večery" ale snažila som sa všetkým vyhovieť a hlavne mojej drahej polovičke. Liam je môj frajer. Poznáme sa odmalička. Chodili sme spolu do škôlky a aj do školy. Keď sme išli na obaja na strednú, naše cesty sa rozdelili. Keď sme strednú skončili, vrátili sme sa do mesta a začali sme znovu chodiť von.
A pred začiatkom výšky, ma zobral na večeru a spýtal sa ma či to spolu môžme skúsiť. No a odvtedy som sa do neho bezhlavo zamilovala. A tak sme spolu dodnes.Dnes som znovu nevedela čo na seba. Ale našťastie prišla Madison v ten správny čas a zachránila ma.
Najprv mi navrhla úzke čierne mini-šaty, ale tie som jej hneď s prehľadom zrušila. "No tak si daj dlhú,širokú sukňu a na to si daj nejaký hrubý rolák."vyfúkla od zúfalstva a sadla si na posteľ.
"Ale veď vieš že sa mi v týchto šatách zle pohybuje."oprela som sa o zavretú skriňu. "Predsa ti nikto nekáže robiť kotrmelce."
"Nevadí zoberiem si niečo pohodlné. Veď ma tam aj tak nikto nebude vidieť."
"Rob si ako chceš."prekrúti očami a tým ukončí našu debatu.
Zo skrine som si vytiahla čierne deravé rifle a obyčajný čierno-biely pásikavý crop-top.Keď začujem trúbenie auta,viem že odvoz je pred domom. Popoženiem Mad a spoloče vyjdeme z domu. Keď nastúpim do auta,dozviem sa že Liam dnes nemôže.
To ma veľmi nepoteší pretože mi zostáva iba Madison a pri nej sa necítim príliš komfortne ked jej v krvi koluje alkohol.Flynn
Sme na mieste. Pred barom sa začínajú zhromažďovať ľudia.
Keď nás pustia dnu, s chalanmi si nájdeme miesto na sedenie. O chvíľu do baru vstúpi skupina zložená z dievčat ale aj niekoľkých chlapcov. Prisadnú si blízko pri nás a začnú sa zhovárať.
Oči mi spadnú na dievča s vlasami hnedej farby. Ako idiot na ňu hladím asi 5 minút,až kým sa neotočí mojím smerom. Vtedy doslova zamrznem. Veď to je to dievča z kaviarne. Jemne sa na mňa usmeje a ja neviem čo zo sebou. Usmejem sa teda aj ja.
No môj malý uškrn zmizne v tom momente, keď si ju k sebe pritiahne nejaký chalan.
"Do riti."poviem trochu nahlas a všetci za našim stolom upriamia pohľad na mňa. "Deje sa niečo?"spýta sa ma Jack.
"Nie nie v pohode."klamem.Stále ju sledujem. Postavý sa od stola. No to čo sa stane teraz, ma znova neskutočne vytočí.
Hello🖤takže máme tu novú časť.
Dúfam že sa vám bude páčiť.🖤
YOU ARE READING
Coffee Boy ☕
Teen FictionZnova sedím v kaviarni. Horúca káva mi aspoň trochu zohrieva studené ruky, dušu a celkom iste ma páli na jazyku. Z okna pozorujem neutíchajúci ruch mesta. A ani neviem ako, ale na tomto mieste sa dokážem odreagovať najviac ako to ide. Zavláda tu veľ...