five

32 2 2
                                    

Áno. Ako som predpokladala, od mamy som dostala peknú príučku. "Buď rada že sa o tom nedozvedel ocko."naozaj som bola rada.
"Prepáč, sľubujem že už sa to nebude opakovať."povedala som, aj keď som tomu sama neverila. Mama sa mi vždy snažila všetko vysvetliť diplomaticky. Je to predsa len psychologička. Zosadla som z teplej sedačky a chystala sa do izby, ale v tom zazvonil zvonček. Moje pomalé kroky smerovali ku dverám. Otvorila som dvere a na chvílu som zamrzla.
Stál v nich Liam. "Ahoj čo tu robíš?"bola som mierne zaskočená. "Ty sa naozaj pýtaš čo tu robím?"odpovedal chladne. "Volal som ti asi tisíc krát, ale teba ani nehlo. Bola si s nimi v bare? Opila si sa?"keby si ty vedel. Vtiahla som ho na chodbu a z tej, rovno do mojej izby.

"Včera som s nimi bola v bare. Áno trošku som popila. A mobil sa mi vybil. Prepáč že som na teba zabudla."dopovedala som a darovala som mu jednu pusu na líce.
"A prečo si ty včera vlastne s nami nebol?"spýtala som sa pre zmenu ja.
"No nemohol som som, pretože moja babka je chorá a boli sme ju navštíviť."povedal smutne.
"Aha. To ma mrzí. Dúfam že sa čoskoro uzdraví."objala som ho.

"Dnes mi otec navrhol či by som ťa nepozval ku nám na večeru."priznávam že týmto návrhom moc nadšená. Nebola som nadšená z toho dôvodu, že Liamova mama Charlota mi neustále dýcha na krk. Stále mi dáva najavo že pre jej syna nie som dosť dobrá. Liam to nejako nevníma a to ma žerie ešte viac. Taktiež ma nemá rada jeho pubertálna sestra Susan. Škaredo sa na mňa pozerá a naschvál do mňa strká. Naopak pán Ted Mayers je dokonalý človek a aj hlava rodiny. On ma vždy s radosťou príjme. Nuž, aj napriek okolnostiam som Liama a Teda nechcela sklamať a rozhodla som sa že ich navštívim.

"A o kolkej?"povedala som s "radosťou" v hlase. "O šiestej prídem pre teba."usmial sa a postavil na odchod. "Už ideš?"postavila som sa aj ja s tým že čakám na pusu na rozlúčku.
"Áno, prepáč že nemôžem zostať dlhšie, ale musím ísť pomôcť s večerou."otočil sa na päte a zabuchol za sebou dvere. "Pomôcť s večerou teraz ráno? To čo bolo?"povedala som si sama pre seba a uložila som sa do postele.

Okolo piatej som sa odtial konečne vytrepala a išla sa obliekať. Dala som si obyčajné čierne šaty a k tomu nízke biele conversy. Vlasy som si nechala rozpustené a nejako príliš som sa nemalovala. Bolo asi pol šiestej keď mi volal Liam, že ideme skôr kvôli nejakému vínu čo máme po ceste kúpiť.

Cestou do obchodu sme sa moc neporozprávali, ale to mi ani neprekážalo pretože som ani nemala náladu. Túžila som aby už bolo po večeri a aby som sa mohla zvaliť na moju milovanú posteľ a ponoriť sa do ríše snov.

Predieram sa pomedzi regále a hladám to správne, alebo skôr najdrahšie víno na dnešnú otravno-snobskú večeru. "Pozoor!"toto sú posledné slová predtým ako nákupný vozík ktorý vrazí do môjho stehna a ja spadnem na tvrdú zem.

Otočím sa a pri nákupnom košíku uvidím. Flynna."Pre Krista Pána Flynn Colins si snáď slepý?"poviem, no nie veľmi po tichu. "Nie. To ty, si mi prekážala v jazde."povedal jasne a zoskočil z vozíka. "V akej jazde? Na diaľnici? Máš pocit že sme na D1?"mierne pobúrená som mu to vrátila. "Možno aj áno."podal mi ruku aby som sa konečne postavila a ja som nechápala jeho odpovedi. "Keď máš také vyzývavé oblečenie"vrazila som mu päsťou do ramena a on sa len uchechtol.

Onedlho sa Liam vrátil a v rukách niesol nejaké morské príšery.
"Našla si niečo?"povie a tie čudesné veci položí do košíka. "Kto je to?"pozrie sa na Flynna.
"Ja som Flynn a včera som Laylu..."hneď som vedela čo chce povedať, a tak som ho zastavila hneď v zárodku. "Včera sme sa spoznali v bare."usmiala som sa na Liama a Flynna som predbodávala pohladom. Našťastie niekomu začal zvoniť mobil. Bol to Liam.

"Takže toto je tvoj frajer?"Flynn ešte stále oxidoval v mojej blízkosti. "Nie to je moja sestra."snažila som sa ho odpálkovať, ale on sa ani za svet nedal. "Dúfam že to s tvojou sestrou dnes znova nepreženieš s alkoholom. Už mám totiž program. A nerád by som opäť čistil svoje oblečenie a zbavoval ho tvojich telesných tekutín."teraz mi to všetko došlo. Cítila som sa v celku dosť trápne. "Nie. Prečo si mi to nepovedal?"chytila som sa za hlavu. "Nechcel som ťa s tým zaťažovať."usmial sa akoby nič.

Liam sa už nadobro vrátil, ja som konečne naložila víno do košíka a už som len čakala na moment kedy sa doslova vyparím s Flynnovej prítomnosti. "Tak sa maj Flynn. Rád som ťa spoznal."posledné Liamove slová pred únikom.
"Čaute sestričky."túto trápnu poznámku som našťastie zachytila iba ja. Flynn ešte stále stál pri regáloch. Keď som sa otočila, akoby ožil.
Samozrejme ma potreboval vytočiť ešte viac, a tak začal ukazovať gesto, pripomínajúce zvracanie. Chcela som mu ukázať prostredník a on si toho bol vedomý. Namiesto toho som však ľavačkou vrazila do bedničky s pivom. Fľaše v nej začali cinkať, a to Flynna ešte viac rozosmialo. "Čo robíš?"spýtal sa zvedavo Liam.
"To bolo nechtiac. Vyletela mi ruka."to bolo prvé čo ma napadlo. Liam to už ďalej neriešil a Flynn sa mi stratil z dohladu.

Presne o 18:00 sme zaparkovali pred obrovským domom Mayerovcov. Vstúpili sme dnu, kde nás už čakala celá família. "Ahoj Layla. Rád ťa opäť vidím."pozdravil ma pán Mayers, ktorý stál na chodbe. "Dobrý večer aj ja vás."slušne a s úsmevom som odzdravila.
V kuchyni už čakali tie dve ženské. No ani trochu sa nesnažili o niečo také pekné ako pozdrav od Teda. "Dobrý večer pani Mayserová. Ahoj Susan."pozdravila som nechcene aj ich. No pravdaže som nemohla čakať prívetivú odpoveď. "Vitaj."povedali obe takmer naraz, ale rovnako otrávene.

Počas večere som schytala pár blažených pohladov od tej starej a aj od tej malej pubertiačky. Ted sa so mnou rozprával o škole, živote a podobne. Večera sa vliekla celkom pomaly a mňa išlo roztrhnúť. Počas hlavného jedla sa ma Ted spýtal či si viem predstaviť budúcnosť s jeho synom. "Ona s ním možno."zahlásila harpia sediaca za vrchom stola a Susan sa začala "dusiť ". No len sa nezadrhni. Radšej som si zahryzla do jazyka aby to zo mňa náhodou nevyletelo. "No ale toto si si mohla odpustiť."povedal Ted. "Samozrejme. Ja som s našim vzťahom veľmi spokojná."v žiadnom prípade som sa nenechala tou kravou odradiť. "Tak to sme radi."odpovedal za všetkých. "Som zvedavá koľko im to vydrží."znovu začala rýpať.
"Mama!"Liam prvý krát zasiahol. "Ale zlatko. Vieš že ti chcem len dobre."no to určite. "Tak mi prestaň kaziť vzťah."Liam sa ma zastal. Teraz už však Charlota stíchla a odišla do kuchyne.

"Idem jej pomôcť."pozrela sa na mňa vyčítavo Susan. Cestou nešťastne zakopla a obsah pohára v jej ruke skončil na mne. Takto totálne zaklincovala dnešný večer. "Hups. Prepáč."mala som chuť tej soplani rozbiť hubu. Prudko som sa postavila a silno som zaťala päste. "Layla stoj!"kričali za mnou Ted a Liam. No ja už som nemala viac síl.

Nešla som domov. Zamierila som rovno do kaviarne. Potrebovala som vidieť svoju bútľavú vŕbu. A tou bola Madison. Vstúpila som do kaviarne. Obľúbená vôňa omámila môj čuch.
A moje oči znovu omámil on.



Hello🖤takže máme tu novú časť, ktorú by som chcela venovať mojej One and Only _sarr_ ❤️. Dúfam že sa vám bude páčiť.🖤


       🖤🖤🖤

Coffee Boy ☕Where stories live. Discover now