1 Kapitola

286 13 5
                                    

V Tmavom mestečku viedlo na pár rokov ticho.No nie dlho.Pomaly sa rozhodly sem nastahovať iné stvorenia než ľudia.Zato Ľudia zomierali a bude to znovu len tachšie.....

Žlté Taxikové Auto zaparkovala pred veľkým Sivym domom.Okna boli čisté a bolo ces ne vidieť biele zavesi.Otvorili sa autove dvere a vyšla najprv Kim s čiernimi vlasmi.Po nej Sam s červenimi.Postavili sa na okraj silnice a pozreli sa na seba.Sam sa usmiala a Kim jej ten úsmev vratila.Pozreli na Taxikára s kravatou ako im dal na zem ich 6 kufrou.Nevedeli jak dlho tu budu tak si niečo viac zombrali.

͵͵tak to je  Všetko.Dovidenia" vyriekol s.potichym hlasom Taxikár a nastúpil za volant.Naštartoval a už letel asi 200 ako sem prišiel.Daleko pred tým bývali aj daľej než Amerika.

Každá si zobrala kufre a išli pimlaym krokom ku hlavnim dverám.Mohly byť rychlejšie len by dali na seba pozornosť susedov ktorý boli Ľudia. Kim otvorila dvere a vstúpila.Mali by byť pozvatý lenže ten to dom je ich a raz ich sem niekdo pozval.

͵͵Kde by mali byť tie izby?" ozvala sa Kim a zaťala zuby.Nechcela tu byť a bola hladná ako Sam.

͵͵Hore" odpovedala Sam a ukazala na dlhé čierne schody.Kim prikývla a s rychlosto svojich sil bola späť.Jej kufre už mala v izbe a zvalila sa na dlhý Biely gauč.Sam len hľadila aka je nervózna a normalne doniesla do izby kufre.

͵͵Som hladna, poďme loviť" rozkazala Kim keď začula Sam pri schodoch.

͵͵Kim vieš,že nemáme hneď na seba davať pozornosť" múdre jej odpovedala Sam.Tie slová mala od mami ktorá zmyzla od otca.

͵͵No tak.Ak sa nás niekdo opýta tak sme sa vybalovali" poprosila Kim s jej psaničimi očami.Sam silno pokrutila hlavou čo znamenalo:͵͵Fajn!!".Kim si potleska a už sa brala ku dverám.Sam slušne zamkla a rozbehla sa za sestrou do lesa.

͵͵Tu nikdo není" zabrblala Sam po pár minutach hľadania v lese.

͵͵Otvor oči ségra" ukazala Kim pri konci lesa na 6 ľudi.Nebolo poznať či su to Chlapci alebo dievčatá.

Ich blizkosti spomalili a išli pomaly.Nebolo ich vidieť lebo boli v temnote.3 Ľudia odišli len 3 zostali.To bolo dobre vidieť.V jednom blondakovy v myšlienkach spoznala povedané:͵͵Nech už vypadnem.Veď oni robia vraždu  nie ja .  Stačilo mi minule".Oby dve sestry vedeli počuvať myšlienky a mala aj ine schopnosťi.Rozkazať niekomu aby niečo spravil alebo urobiť mu bolesť.To len par Upirov vedelo.To asi bolo 1000 .Kim pozrela na sestru začala rozmyšlať.Nech každa bude mať jednu obeť nie 1 a pol.

Oči zaborila do čierno vlaseho chlapca ktorý by mal odísť.

͵͵Zostaň tu!" rozkazala mu hlave.Chlapec sa otočil a vratil sa k priatelom s pivom.2 Chlapci odišli.Na tvary bolo vidieť zlosť.Je to ich štastie ,že odišli.

Konečne vyšli z lesa a zastali pred tymi chlapcami.V bruchu Sam zavrčalo a Kim sa držala role ktorá ma byť kludná a potom skočí jak mačka.

͵͵Ahojte mačičky kde ste sa tu objavili?" opýtal sa jeden s čiapkov.Bol už opitý.

͵͵Našli sme vás.Nechcete sa trochu pobaviť?" opýtala sa Kim pritažlivo.

͵͵V 6 ! Super" vyskočil Čierno vlasy ktorého Kim zmanipulovala.

͵͵Podte za nami" vyslovila Sam aby nebola ticho.Vstupili zase do lesa.V celom meste sú kamery ,ale nie v lese.Nato byvaju blízko lesa.

Zašli daľeko od miesta a od domu.Zastavili pred veľkým kamenom.Sam sa o kamen oprela a hneď zanou prišiel čiernovlasy chlapec od Kim.Zato Kim sa oprela o strom a rozopla si sveter.Už jeden chlapec sa prilepil na jej pery a s rukov jej išiel až dole.2 Chlapci sa usmievali a sledovali situaciu.Kim pozrela na Sam a kývla.Chlapec ju začal pomaly bozkavať po krku.Zrazu sa Kim oči začervenali a z puse sa jej podlžili Dlhe tesáky.Chlapec sa nanu pozrel .Chcel sa odtiahnuť no neskoro.Kim ho silno chmatla a zaborila sa do krku.Do pusy jej tieľka skvelá krv ktorá plnila žaludok a hlad.Chlapci začali kričať.Sam nevydržala a vrhla sa na toho kdo ju bozkával.Po chvile ho odhodila a išla kusať dalšieho aby odpadli inač by utiekli.Kim sa neodpojila len pokračovala.Sam kusla troch a zašla ku sestre.Silou jej odtrhla telo od nej.Chlapec padol na zem.Jeho teľo bolo vyschnuté a bol bieli ako stena.Je už mrtvy.

Upirské SestryWhere stories live. Discover now