2 Kapitola

73 7 0
                                    

Sam sa nadýchla.

Ahoj odkiaľ máš toto čislo?

Policia ma všetko

To som rada.Prečo si musel tal rychlo zmyznúť

Našli sa obete.Nepozerala si správy?

Pozerala ale hneď mi bolo špatne

Aha .Vieš upírom neni špatne takže nejsi.

Sam sa nadychla.Keby on vedel že aj upirom je špatne by bol v šoku.

Musím končiť pa

Zo strachom vyslovila Sam a vypla.Mobil silou odhodila do steny kde sa rozbyl jal sklo.Jej ruka sa triasla a nevedela prestať.Co sa snou dialo? Do izby v letela Kim.

,,Sam si v pohode?´´ opytala sa Kim a sadla si proti nej. Na Sam tvary bolo vidiet zmetok a strach ktory uz dlho nemala. Ani to nebol strach skor divny face ktory nikdo nepoznala Kim.

,,Musim ist na vzduch´´ vyhlasila a otvorila okno.Sadla si nanho.

,,Sam....´´ opatrne nanu povedala Kim ,ale neskoro lebo skocila pred hlavne dvere. Kim len nanu hladela a Sam uz isla sa pozriet po meste.Musela na vzduch. Vedela ze ten Jack je silny a netusila ci by ho zvladla i s sestrou a nechcela aby sa jej nieco stalo.Sam pozerala male domky ktore sa zvecovali.Musi sa niak ukludnit a dat svoje nervy na niekom len nechcela na Kim lebo to je jej sestra. Isla okolo lesa. Pochvili zahliadla policajske auto a potom este jedno. Policajske auta sa mnozili az spoznala ze tu stretla s Kim tych chlapcov. V zadu pri autach spoznala JAcka jak ju sleduje. Ona sa nerobila ze ho vidi len kukala okolo. Nechcela ho vydiet ale musela zistit ake dvokazy maju. Dufaja ze nie na Kim a ju. Pomalym krokom zasla ku jackovy. Ruky si strcila do kapsy a cakala co sa udeje.

,,AHoj JAck´´povedala potichu pri Jackovy. Jack sa usmial a silou ju obial ako by revala cos ona to nerobila.

,,Co tu robis? Pred chvilou som ti volal alebo to bola Kim?´´pokusil sa ma rozosmiat s jeho sprostym humorom. Sam zatala peste.Nepacili sa jej vtipi o nej alebo Kim.TAke obydve boli.Chranili sa a tak.

,,Moc smiesne to neni´´povedala a uskrnula sa.,,nasli ste nieco?´´opytala sa Sam dalej.

,,NIe len par veci z latok mrtvych. No jeden prezil mal stastie ale je upir.´´povedal.

,,Jakto je mozne ved si povedal ze vsetci su mrtvy´´povedala som.

,,zrejme su mrtvy´´vysvetlil. Sam sa zapozerala na cierno vlaseho chlapca ktory sedel a rozmyslal. Okolo stali policajti a strazili ho. On ju bozkaval. Sam sa zapozerala donho. Citila napäte nervy ktore mu stupali.

,,Neboj si bezpeci´´povedal Jack a chytil ju za ramena.

,,To si nemyslim´´odpovedala a otocila sa. V ociach mala zmetok.Rozbehla sa domov a posledny pohlad venovala chlapcovy ktry ju zachutil. Chcel sa rozbehnut len policia ho chytila a nieco mu zobralo silu. Len jedna vec mohla zobrat silu od upira. RAstlina Habilis kotra bola niekde schovana lebo by  by ju mi upiri znicili ale aj tak len niektore zostali.Potpalili  ich upiri skor nez to zistili. Za Sam sa pozeral Ciernovlasy chlapec a skusal utiect. Sam nevedela preco preto sa rozbehla.

.Sam konecne bola pri dome.Sam videla Kim sediet na okne a pozerat fotku ked sa cela rodina s mamou fotili.  Kim si ju vsimla a kyvla jej hlavou. Sam otvorila a hned dvere zamkla. Nechcela ziadneho hosta. Kim sa objavila dole a pozerala do jej oci. ,,,Mame problem, Jeden sa premenil´´vyslovila Sam a cakala jak Kim zareaguje.Kim sa oprela o modru stenu a premyslala. Sam dostavala veciu paniku nez pred tym. Co Kim zase vymysli. ,,Musime ho vyslobodit´´vyslovila Kim mudre. ,,Si normalna? Maju Habilis a tak ho tam drzia´vykrikla Sam nervozne. Habilis jej robil strach. ,,Nepovedela som dnes.Este sa ukludnime a vymyslime plan. POzajtra je niaka oslava. Bude tam cele mesto tak to nebude tazke´´ozvala sa Kim s planom. Sam len si sadla a vybrala z tasky mapu mesta. POdla toho sa mali vyznat v meste kde je skola a tak len teraz na tom moc nezalezalo. ,,Tuje ta stanica´´ukazala Sam nakonci mapy kde malo byt cierne ulicky a byty. ,,dost daleko od skoly a od oslavy. Kde je väznica?´´opytala sa Kim. Sam len ukazala za roh od stanice. KIm sa usmiala. Sam sklonila hlavu. Slubila otcovi ziadne blbosti.,,Teraz chod hore ja vymyslim plan. Zajtra skola´´povedala Kim ako niaka mama. ,,Kim mi nespime to si nezabudla ,ze?´´pozrela Sam na Kim ako na debila. Kim len kyvla. Kim chcela byt sama a vymyslet plan sama. Sam odisla do izby. Niak jej na tom chlapcovy  KIm zalezi. Ale preco? Musi si to Sam zistit.Sam si lahla na postel.Z hlavy nevedela dat ciernovlaseho chlapca pohlad. Chmatla z kufru Nootbook .Musela zistit co vie,meno a co je zac okrem upira. MOc dobre ho vysila aby nezomrel. NAhladala si najnovsie spravy a hladala az to po hodine konecne nasla:

Martin HAjkovysolkcensky          Prezil z 4 ludi ktory napadol upir. Bol kusnuty a krvy ani trochu nemal. Vedci studuju jakto ze prezil az sa ukazalo ze bol lovca Upirov a kusnuty skor nez sa to stalo.ZAtial len nam povedal jedno meno Sam Blower. Serif JAck zacal hovorit ze ju videl ako chcel ju MArtin napadnut. NA stastie mali tam ichranu a ona zmyzla.Prave sa rozhoduje ci ho odnesu do ineho bezpecneho mesta. Dalsie kratke clanky uvidite zajtra v 16:00. 

Sam si to musela precitat znovu a znovu. Netusila co vsetci chceju. Keby odniesli Martina by sa vratil za Sam lebo vie ze tu sa nachadza a keby zbadal Kim....Sam nevedela co si ma mysliet. Chmatla Nootbook a isla to sestre Kim ukazat ktora nebola moc pripravena  na nove Informacie.Sam hodila pred jej nos Nootbook.Kim len zbledla a nechala padnúť hlavu na stôl.To znamenalo niečo zlé.....

Upirské SestryWhere stories live. Discover now