͵͵Tak?" neiste sa ozvala Sam.Kim len sa nadýchla a povedala:͵͵Musím rozmýšsať".Ukazalo sa sklamanie. Kim len urobilo viac mimo ,ze povedal jej meno. To bude tazke rozhodnutie.Keby Sam isla s nou.By sa ich ludia pytali kde su. Kim poslala Sam do izby a bludila medzi myslienkami.Upiri mozu byt aj mudri ako vedci ,ale bolo na tom moc vela veci.
Kim rozmyslala az do 5 Rano az potom sa vybrala do svojej izby.Dostala napad len si ho musi nakreslit nootbook si polozila vedla postele a lahla si. Zavrela oci a rozmyslala nad celou rodinou. Kedy budu zase spolu,lenze to pravda nebola..
Zazvonil budik a to znamenalo pripravit sa nie zobud sa. Sam sa postavila a vidala do vlastnej kupelny ktora mala spolu z izbou.Dala si rychlu sprchu,vyzehlila vlasy,umyla zuby a isla sa obliect.Kratke cierne saty. Kim zatial si nabrckala vlasy a dala kratku suknu s tielkom.Obydve sa na seba usmiali a isli do kuchyne. ,,Chces sa napit?''opytala sa Sam a ukazala na pohar s krvou co nasla v chladnicke. ,,Ano davaj''povedala Kim a zobrala si pohar. Po par minutach bol prazdny.Sam si naliala pohar a zacala bit. kim si olizla krvave pery a isla si umyt zuby.Nechcela vonat po krvy.Sam si dala zuvacku a zobrala svoju ciernu tasku.Hodila tam sluchat,mobil,pera,ziacku,vodu a to bolo vsetko.Kim uz stala u vchodu a tskou ruke. Vzdy sa jej(Kim) pacila jej rychlostou. Skoro vsetko s nou robila ale teraz to mala zakazane no moc ju to nezaujimalo alespon chodila jak clovek. To je obcas. ,,Pojdeme Taxikom alebo peso?''opytala sa Sam. Kim len kyvla nie a odpovedala:,,Pojdeme pesk'. Sam sa pokusila usmiat ,ale moc jej to neslo.Zase nechapala svoju sestru. Na tvary bol vidiet smutok. ,,Sestra co sa s tebov deje?''opytala sa Sam nevinne ked zabocili k smerom skole.Nebola daleko len za rohom. ,,nic''vyslovila Kim a otocila zo zeme zrak na prednu budovy menom skola. Vsade bol hluk od studentov.Nove auta a stare boli zaparkovane na velkom parkovisku ku skole. Sam si ohliadla studentov a zapocula ich mysienky. ,,Dufam ze pridu nove nechcem jebat tie iste dokola''to bola mylsienka chlapcov a dievcat:,,waw jak sa chlapci zmenili. Urcite maju Svaly ako kopce''.Kim sa zasmiala a pozrela na Sam. ,,Vies Sam ja neviem co sa somnou deje ale mam pocit ako by sa mi pri tom Martinovy busilo srdce jak sibnute''povedala . ,,To sa vola Laska. Ty si sa zamilovala''potichu jej povedala Sam a zacala sa potichu a zlato rehotat. Kim len sa robila ako skamenela. ,,Nahodou aj ty by si sa mala zalubit do tvojho Jacka''vyslovila Kim a strcila do Sam. ,,Zabudni to racej pojdem pod vlak'' odpovedala a Kim sa zacala nahlas rehotat. Sam len pozerala na studentov ktore na obydve hladeli. ,,Myslim ze budeme popularny''povedala Sam potichu a pozrela na chlapcov ktory sa usmievali a hryzali do pier. dievcata sa len mracili a iektore zakyvali. Sam zakyvala spät a strcila do Kim aby prestala NAopak sa to z horsilo az pochvili prestala a zakyvala chlapcom ktory len mykly hlavou. Presli do budovy a zavalil ich pach potu a spotrebovaneho vzduchu. ,,Ja som v A a ty B''zrazu vyslovila Sam. Kim nanu len pozrela a zistila ze hovori o triedach. ,,Tak to sa nebudeme vidiet ale neboj budem ta nastevovat az ked si jedneho od chytim za krk''diabolsky sa usmiala Kim. ,,Vies co sme si slubili''zamracila sa Sam. ,,Och tie sproste slubi''vzdychla si. ,,TU je moja trieda''povedala Kim a uz len zakyvala a vstupila do miestnosti.
Kim len si obzrela a zbadala bandu komu chlapcov ktory zrejme hrali americky football. Sedeli vstrede triedy. ,,Hey nova kocka sem prisla''zvolal jeden. Chlapci sa otocili a usmiali. Kim nespanikarila len im zakyvala. ,,neviete kde je volne?''opytala sa ich a podisla k blizsie. ,,Tam u oknu ''ukazal jeden. Kim hodila tasku a sadla si k nim na lavicu. Prednou sedel jeden na stolicke tak jej videl pod suknu a presne pangacom. ,,Odkial si cica? ''opytal sa jeden. ,,Z daleka''odpovedala. Nemohla povedat z temneho sveta o ktorom nikdo nevie len upiri.,,A meno?''dalsia otazka prisla. ,,Nechcete najprv vy?''vyslovila a oprela sa o chlapca vedla nej. ,,TY si FAjn . JA som Oskar a tam ty tupaci su Juraj,Simon,Viktor''vyslovil Oskar s kapucov na hlave. ,,Kim ''vyslovila svoje meno. Chlapci sa usmiali a zacali dalej kecat. Kim sa zapojila a uz sa citila ako doma. Oskar bol najznamejsi na skole potom JUraj. Lenze bol este najlepsi,najznamejsi,najkrajsi chalan na skole.TOho chcela Kim hned spoznat.Ostatni bola ako skupina Nehrali Americky football ale BAsketball.Kim sa stala rychlo ich priatelka a tak isto bola znama. NAjznamejsi bol pre nu Viktor. Bl taky temny ako Oskar .Ale mala city pre martina......
Sam isla bludila po chodbach az sa stratila. Nakonec tu triedu nasla a stastne si vydychla. Sadla si za poslednu lavicu a pozerala ako ziaci ako je ona idu do triedy. Vzduch bol dusnejsi nez na chodbe. ,,Ahoj ja som Lola''niekdo povedal a uvidela blondinu ktora sedi pred nou. ,,cav ja som Sam''odpovedala Sam milo. V jej myslienkach spoznala:Bude moja kamoska? Je mila a dufam ze nepatri medzi tie kravy striedy''. ,,Si tu nova vsak?''opytala sa zas Lola. ,,Ano ''prikyvla Sam. ,,Ta dievcina s ciernimi vlasmi je tvoja kamoska?''opytala sa znovu. Sam nervovali tie otazky ale skusala byt len mila a hlada kamosku. To musi zvladnut. ,,To je moja sestra skor moje dvojca.''odvetila Sam.,, Vsimla som si podobu len je divne ze mate ine vlasy''vysvetlila. ,,No hej lenze si nas pletly a takto je to lepsie''usmiala sa Sam a vybrala zosit. ,,to ti verim. Aka bola vasa minula farba?''zase vyslovila Lola otazku. ,,Moc sa pytas ale bola to blond''odpovedala milo. ,,A....''chcela sa opytat dalej lenze niekdo jej do reci skocil:,,Stacilo otazok nemyslis?''. Ten hlas bol muzsky. Sam vzdvyhla hlavu a uvidela hnedovlaseho fesaka s bielim trickom. Cez tricko bolo vidiet jeho svaly. Prisadol si k nej a pozrel do predu.Sam otocila hlavu ale kutikom oka len zizala na jeho krasu. TOmu sa ani najkrasnejsi upir nevyrovna. ,,Dik''povedala Sam a on len kyvol s hlavou. Co ine by cakala. Vsetci chlapci idu po Kim okrem toho JAcka o ktoreho nestala ani trochu. Sam mala dost az si spomenula odkial ho pozna::On bol druhy ktory odisiel od tych 4 chlapcov ktorych napadli.To je pruser.....
YOU ARE READING
Upirské Sestry
VampireDvojčatá Sam a Kim sa nastahujú do malého temného mestečka.Tam môžu kludne loviť. No Ľudia budu viac zomierať než by mali.Prišli další upíry?? Do ich ciest produ aj lovci a budu sa museť chrániť. Pri tom sa ukáže pravda prečo ich tam otec poslal.Sko...