Sam preskočila cez niake dvory pritom zhodila niake veci. Chcela byť prvá u domu než Kim...
Kim rýchlo vyliezla na strechy a preskakovala ako Spiderman. Bolo to najrychlejšie. Z dola uvidela Sam.Bola jej v pätách. Rychlostou skočila prednu čo sa len jej Sam zašklbila. Kim sa viac rozbehla a smiala sa na Sam s jej diabolským úsmevom. Ani sa Sam nenazdala a zastavila u domu.Kim tam už stála a smiala sa. ͵͵Vyhrala " zakričala Radostosne Kim a začala skakat. Sam u nej zastavila a začala tiež skakať:͵͵Super, a zas ja som vyhrala som rande". Kim sa jej zasmiala a otvorili vchodné dvere....
Sam zacítila niaku znamu osobnosť v dome.Išla ako posledna a bola pripravená na všetko. ͵͵Baby!!" zrazu zakričala Kim.Sam sa obzrela a uvidela Svoju babku s Oranžovýmy vlasmi.Babke niekedy hovorili Abrea. Bola to prezdivka z dectva.Ani nezostarla ved upiry nezostaraju. Sam zabuchla dvere a rozbehla sa do naručia babky kde bola už namačkaná Kim.Tak dlho sa nevideli.Predtým tu ona bývala až sa odstahovala. Prečo? Vysvetlenie nikdy nedostaly.͵͵Preco si tu vlastne?" vyslovila Sam štastne. ͵͵Mam vás mať na starosti.Hneď ako ste prišli boli už obete" zamračila sa na nás ako za protrest. ͵͵Viem počuli sme o tom" povedala Kim. Sam sa otočila a otvorila chladničku plno krvy. ͵͵Waw" vzdychla Sam a uz si schmatla krv. Chladnička bola celá preplnená s pitličkami krvy.Pred tým ozdali len 2 pitle.Naliala si ju do pohára a začala pit.͵͵Baby si naj" vyslovila cez pitie Sam.Kim si tiež zobrala a rozvalila sa na gauči. Babka sa len usmiala a sadla si ku Kim.͵͵Ako sa má otec?"opýtala sa Kim. ͵͵Bolo mu aj lepšie" odpovedala sklamano. ͵͵Ešte nám nepovedal prečo nás sem poslal" ozvala sa Sam a sadla si na gauč. ͵͵Aby ste vyrastli a starali sa sami o seba ak by boli horšie časy" odpovedala Babka. ͵͵Práve sú tie horšie časy ,že?" Sam vidala znovu otazku zo seba lenže smutejnejšie. ͵͵Zlatko to neni pravda.Len je práve všetko komplikované" odpovedala a pohladkala Kim po lici.͵͵Jak dlho tu budeš?" opytala sa Kim.Dvojčata vedeli ,že nezostane navždy.Poznali ju už. ͵͵Pár dni.Zajtra je tá oslava a chcem si s vami užit" potichu sa potesila.Kim pozrela na Sam.Planovaly zachránit toho Martina. Sam si kusla do pier.Racej pila dalej. Kim to iste spravila. ͵͵Baby? Čo ste spravili?" ozvala sa Abrea. ͵͵Nič len máme ine plány" potichu povedala Sam. ͵͵To nerada počujem Samka" odpovedala a zašla ku nej.Pohladkala ju po tvary a obiala ju aby nebola len u jednej. ͵͵Aké plany?" opýtala sa zrazu. ͵͵Ved vieš teenegerské" zasmiala sa Kim neiste.Nikdy Kim Abrea neklamala. ͵͵Kimka hovor pravdu.Otca možte klamať ale nie mňa" zamračila sa na Kim. ͵͵Fajn musíme vyslobodiť kamoša ktorý sa prave premenil na upíra" zafrkla za nu Sam za Kim lebo nevedela ako by to mala vysvetliť. Abrea len otočila hlavu a premýšlala. ͵͵Pomožem vám" povedala.Obydve ju silou obiali. Zrazu zazvonil zvonec a Sam vyhlasila že otvorili.V ruke držala pohár a pila.S rýchlostou sa obiavila u dverách. Sam otvorila dvere a uvidela tam stáť Mike. ͵͵Mike ehm ahoj.Mal si sa mi ozvat skor než prideš" povedala zmanete Sam. ͵͵Pravda lenže sa mi vybil mobil" vyhovoril sa. ͵͵Moc dobre neklameš" zasmiala sa a pozrel pritazlivo na Sam. ͵͵Možme už íst ak ti to nevadi" usmial sa a chcel odobrat Sam od domu. Ale prečo? ͵͵Najprv sa chcem nachystat,pripravit a tak dalej" povedala a napila sa. ͵͵Jak myslíš" povedal a oprel sa o stenu. Sam vkročila do domu a nechala otvorene dvere. Mike vkročil do domu a zatvoril dvere. S Jeho očami obzeral okolie ako kralovský palác.Sam Krv naliala do krku.Bola este smädna.Tak si rychlostou naliala a zatvorila chladnicku. ͵͵Ahoj Mike" prednim sa obialvila Kim a obiala ho. ͵͵Idete na Rande?" opytala sa Kim.͵͵Asi si este počkam" povedal a prešiel cez Kim.Sam sedela na linke a čakala až príde.͵͵Čo stale piješ?" zasmial sa jej Mike a pristupil k nej.S rukami ohmotal. Sam prekvapeno naňho pozrela.Nikdy ju takto chlapec neohmotal ani sa jej nedotkol. Kim chytali dosť mnoho chalanov. Sam bola pre otca ako malé nevine srna a skušal sa ju chránit. Sam sa posledny krát napila aby usušila ten smed ktorý v nej vyvolal :"zakusnuť sa do krku". Sam naliala to do krku a odlozila pohár. Kusla si spodnu pery a pozrela mu do oči ked chcela sa zadyvat do krku.Mike ju drzal a nemohol spustit oci Pomaly sa priblizoval s hlavou a nasperoval pery co znamenalo ze chce bozk. Sam sa usmiala a ruky ohmotala okolo krku.S hlavou čakala až boli na pár metrou... ͵͵Ehm" niekto si zakaslal v kuchyny a vyrusil ich.Sam sa odtiahla s Mikeom.Abrea tam stala v ruky bok.Nepacilo sa jej co sa tu udialo.Tiez strazila baby pred chalanmi. Mike nanu zmatene pozeral az sa usunul od Sam. ͵͵To je Mike.Mike to je moja Babka Abrea" rychlym slovom Sam ich poznala. ͵͵Moc ma tesi" nervozne si poskrabal Mike hlavu a ruku vystrel. Abrea len odfrkla niake jej slova a otocila na odchod. ͵͵Asi ma nema rada" zakoktal nervozne.Sam sa usmiala a s rukov ho pohladkala po hlave jak maleho chlapca. ͵͵Neboj ona si najprv musi na teba zvyknut" poradila mu Sam a zasla prec z izby. S rychlostou sa rozbehla do izby.Zasla do sprchy a tam stala.Vyliezla a s ocami hladala co si na seba oblece...
YOU ARE READING
Upirské Sestry
VampireDvojčatá Sam a Kim sa nastahujú do malého temného mestečka.Tam môžu kludne loviť. No Ľudia budu viac zomierať než by mali.Prišli další upíry?? Do ich ciest produ aj lovci a budu sa museť chrániť. Pri tom sa ukáže pravda prečo ich tam otec poslal.Sko...