Hatırlatma
Bana tokat attı beni sevmeyen bir adamdan ne beklenirdi ki
Devam
Sinirlerim şu an zıplamıştı aişh ve ve nedensizce gözümden bir yaş aktı bunu jimin anlamış olucak ki mal mal sırıtmıştı ve gitmişti bende arkasından gittim annem bana baktı ve kolumdan tutup beni odama çekti ve ne oldu dedi bende boşver dedim yine ne hata yaptın dedi ne yani onlar zaten beni jimine vermek ile hata etmişlerdi fakat benim adım suzy se ben ne yapıcağımı iyi bilirim gözümden bir yaş daha aktı ve gözyaşlarımı silip anneme omuz atıp aşağıya indim jimin bana baktı ve o bana baktıkça daha çok canım yanıyordu ama ama bu normal bir acı değil kalbim acıyordu annem ve babam gitti sevmediğim bir adam ile evleniyorum o da kimbilir kimleri seviyo ve biz evlensek bile beni aldatıcağını biliyorum fakat benim bu dünyaya göğüs germek gerekiyordu yavaş adımlar ile jimin in ailesine selam verdim ve jimin in yanına oturup ona sahte bir gülücük yolladım aileler hala konuşuyordu offff çok can sıkıcı saçma salaklar şeyler konuşuyorlardı işte diyorlar 3 torun isteriz de şöyle de böyle de jimin bana bakarak piç smile atarak yani evet bizde bunları düşündük dedi ve ben ona ne diyon aq bakışı attım jimin bana yaklaşarak belimden tuttu ve biz dışarı çıkmak istiyoruz dedi wow babam izin verdiği gibi jimin beni tuttuğu gibi dışarı çıkarttı ve bana bakarak aslında biz olabiliriz dedi...
Arkadaşlar bu hikaye 25 okunma olmadan hikaye atmıycan ve 25 okunma olduktan sonra 2 günde bir hikaye yazmayı düşünüyorum iyi okumalar🙂🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik park jimin
FanfictionOffff anne ben başka birini seviyorum istemiyorum ben o herifi yalvarırım yaaaa neee beni depoya mı kapatıyorsun hayır olamaz😑😑