Przedstawienie postaci

448 22 2
                                    

1. Imię i nazwisko: Victoria Black

Wiek: 17 lat

Rodzina: Rodzeństwo-Nico di Angelo, Rodzice-Hades i Evangeline-anielica, Wujostwo-Tartar i Ares

Wygląd: Włosy- proste, jasny blond z czarnymi ombre do pasa i najczęściej związane w wysokiego kitka, zielone oczy zmieniające się pod wpływem emocji, bardzo blada skóra, szczupła, wzrost-168 cm.

Ubiór: styl sportowy, ciemne kolory ubrań.

Charakter: tajemnicza, sprytna, nieufna, ostrożna, bywa wredna, czasem leniwa, lubi wkurzać ludzi, umie gasić ludzi ripostami, zadziorna, jak jesteś jej przyjacielem jest dla Ciebie miła i sympatyczna, ale jeżeli jesteś jej wrogiem, lepiej uciekaj na drugi koniec świata chociaż i tak Cię znajdzie 😈

Inne: bogini życia i śmierci (umie wskrzesić ale jedynie osoby z którymi jest powiązana emocjonalnie i chce to zrobić ), pani demonów (władza nad demonami), wampirzyca.

Moce: Mroczny ogień i hipnotyzacja śpiewem(tylko ludzi lub osoby które ludźmi były np. wampir bądź wilkołak ).

Umiejętności: strategia, hakerstwo, gra na perkusji i pianinie, znajomość języka cybertrońskiego, ninjago, wężowego i łacine, szermierka, strzelanie z łuku i strzelanie z broni palnej.

Hobby: jazda konna, muzyka-rock i metal.

Znaki szczególne: tatuaż Uroborosa na prawym ramieniu.

2. Imię i nazwisko: Francesca Smith

Wiek: 17 lat

Rodzina: brak danych poprzez utratę pamięci.

Wygląd: Włosy-proste, blond z zielonymi ombre do połowy pleców z grzywką, fioletowe oczy, lekko opalona, szczupła, wzrost-165 cm.

Ubiór: styl sportowy, zielono fioletowe ubranie.

Charakter: miła, pomocna, wesoła, lubi żartować, czasami szalona, ciekawa świata, ale na jej zaufanie musisz zapracować i lepiej jej nie denerwować.

Inne: wilkołak (umie kontrolować swoją przemianę), władza nad smokami.

Moce: ziemia, woda, czas.

Umiejętności: wysportowana, wygimnastykowana, rapowanie, gra na instrumentach strunowych, specjalizuje się walką wręcz i różnymi stylami walki np. Kung-fu, judo, karate itp., znajomość języka ninjago, cybertrońskiego i smoczego.

Hobby: taniec i parkour, muzyka-dubstep i pop.

Znaki szczególne: znak Uroborosa na lewym ramieniu.

Cześć, to będzie nasza pierwsza książka, więc prosimy o wyrozumiałość.
Pozdrawiamy i do zobaczenia w następnym rozdziale :-)

Współtwórca: Lloydka11

Trzy światy | Transformers & Ninjago Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz