Epilog

12 1 2
                                    

Zakleiłam kopertę, po czym odłożyłam ją na stos razem z innymi. Westchnęłam cicho i przetarłam ręką po czole.

Zebrałam koperty, po czym wrzuciłam je do torebki. Nasunęłam na siebie płaszcz i wyszłam z domu.

Skierowałam się w stronę poczty. Długo zbierałam się w sobie żeby wysłać listy do Niall'a.
Ale zbyt dużo emocji i łez kosztowało mnie pisanie ich, żeby skończyły w koszu.

Związałam wszystkie koperty sznurkiem, nakleiłam znaczek i wysłałam. Bez większej filozofii.

Teraz nie było już odwrotu. Nie mogłam cofnąć swojego czynu.

Opuściłam budynek i poszłam do domu.
Tam, wzięłam krotki prysznic, zrobiłam makijaż, związałam włosy w kok, a na twarz przyodziałam sztuczny uśmiech.

Opuściłam mieszkanie i pojechałam metrem pod restauracji, w której pracuję.

Weszłam do budynku i skinęłam głową w stronę współpracowników, z ktorymi nie miałam zbyt zażyłych relacji.

Usiadłam za ladą recepcji i znudzona wpatrywałam się przed siebie.

-Madelyne?- usłyszałam męski głos. Ocknęłam się i spojrzałam na mężczyznę.
-Harry? - zapytałam, będąc w szoku, gdyż nie spodziewałam się obecności bruneta tutaj.
-Mam coś dla ciebie- zmarszczyłam czoło nie wiedząc co chłopak miałby mi dostarczyć - to od Nialla- powiedział po czym położył przede mną stos kopert obowiązany niebieskim sznurkiem

Spojrzałam na niego zdezorientowana.
Po czym przeniosłam swój wzrok na leżący przede mną pakunek.

Niall napisał te listy?

Kiedy podniosłam wzrok przed siebie, chłopaka juz nie było.

Zostałam natomiast ja. Z milionem wątpliwości i zdezorientowaniem.

Kiedy w końcu zdecydowałam się dać mu odejść, Harry przynosi mi listy od Nialla.

Zupełnie się tego nie spodziewałam.

Natychmiast poszłam na zaplecze po swoje rzeczy i wybiegłam z restauracji nie zwracając uwagi na to, że mogę przez to stracić pracę.

Chciałam tylko znaleźć się w domu i móc przeczytać wszystkie listy, które przesłał dla mnie Niall.

Tylko to liczyło się dla mnie w tym momencie.
Nic więcej.

---------------------------------------------------------
Na poczatek chciałabym bardzo podziękować za to że czytacie to marne fanfiction.

Mam nadzieję, że chociaż trochę wam się podobało. Ilość błędów nie jest rażącai że jakoś bardzo was nie zawiodłam.

Wypatrujcie drugiej części, która wkrótce się pojawi.

Z całą miłością ja. 🥀💗

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 02, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Although/Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz