Cześć Niall.
Piszę do Ciebie po raz ostatni.
Myślałam, że pisanie tych listów pomoże mi przez to przebrnąć.
I poniekąd pomogło, na jakiś czas.Niektórzy uświadomili mi, ze muszę puścić Cię wolno. Dać ci wybór, swobodę.
Nie chcę żebyś to rozpamiętywał, musisz ruszyć do przodu.
Ja też muszę to zrobić.Dlatego właśnie to jest ostatni list, jaki do ciebie piszę.
Nie obwiniaj się Niall. To tylko i wyłącznie przeze mnie wszystko się rozsypało.
Mam nadzieję, że znajdziesz kogoś kogo pokochasz całym sobą, kto będzie zasługiwał na twoją miłość.
I że ktoś pokocha Cię całym sobą.
Da ci całą swoją miłość i doceni to jakie ma szczęście, będąc z tobą.
Że da ci cały świat, ba wszechświat, na który zasługujesz.
Że zadba o Ciebie i ofiaruję Ci siebie.
I cały swoj czas.
Że bedziesz przy niej czuć się szczęśliwy.Dziękuję Ci za wszystko Niall.
Za miłość, która mi dałeś, a na która nie zasługiwałam.
Za czas, ktory mi poswięcałeś, choć sam miałeś go niewiele.
Za obecność, którą uraczałeś mnie zawsze, kiedy tylko mogłeś.
Za cierpliwość, którą wykazywałeś się wtedy kiedy nie rozumiałam twojej pracy.
Za spokój, z którym podchodziłeś do mnie kiedy się wściekałam.
Za wyrozumiałość, która była mi potrzebna wtedy, kiedy nie traktowałam Cie tak jak powinnam.
Dziękuję Ci za obecność, która podnosiła mnie na duchu.
Dziękuję za uczynienie mojego świata lepszym, pełniejszym.
Dziękuję za to, że pomogłeś mi uwierzyć w siebie.
Dziękuję za wsparcie, w każdej najmniejszej trudności przez którą musiałam przejść.
Dziękuję Ci za wszystko Niall.
Za każda malutką rzecz, która uczyniła moje życie lepszym.Przepraszam za wszystko.
Za każdy mój wybuch złości.
Za każde złe słowo, które powiedziałam w twoją stronę.
Za to że nie traktowałam Cię odpowiednio.I nie martw się o mnie Niall.
Chociaż raz zatroszcz się o siebie, nie o mnie.
Ja sobię poradzę, mam jeszcze Ritę, pracę, dom.Myśl o sobie kochanie. Tylko ty jesteś tu ważny.
Nie rozpaczaj, nie ma po czym.
Zawsze będę cię kochać Niall. W tej kwestii nic sie nie zmieni.
Bądź sobą kochanie, dbaj o siebie i żyj. Żyj tak poprostu, z całych sił, całym sobą, z odpowiednią osobą dla ciebie.
Kocham Cię Niall
Madelyne
CZYTASZ
Although/Niall Horan
Fanfiction2.05.2018 Historie nie zawsze są szczęśliwe. Miłości nie zawsze są na zawsze. Nie kiedy nam się nie udaje. Przez nas, przez drugą osobę, a moze przez cos zupełnie innego. Madelyne traci swoją miłość jednak wspomnienia pozostają. A listy są pom...