(Mercan'ın Ağzından)
Şuan ki çektiğimiz dizinin bir yerini çekiyorduk. Burada çocuk kızdan ayrılıyor,kız salya sümük ağlıyo😂(bu ben oluyorum)
Mercan;
Hayırrr bana bunu yapamazsın,ben sensiz yapamammm ühüüü😥😭
Berk(Türk);
Onu beni aldatmadan önce düşünücektin.
Mercan;
Ama ben seni aldatmadım ki sen ne saçmalıyorsun.
Yönetmen;
Kestiiikkkkk. Ah çocuklar çok güzel oynadınız,sizi tebrik ederim. Duyguyu çok güzel katıyorsunuz. Biraz mola verin daha sonra devam edersiniz.
Mercan,Berk;
Pekiii.
Biraz dinlendikten sonra yemek molası olmuştu,mola üstüne mola 😂
Biraz ilerde kumral saçlı bir çocuk gördüm. Çocuk bu tarafa doğru geliyordu. Anlamadığım bir zaman da çocuk bileğimden kavradı ve beni binanın otoparkına getirdi.
Mercan;
N'oluyo ya sen kimsin? Sen hangi cürretle beni bileğimden kavrayıp buraya getirirsin.?
X kişisi;
Birazdan anlayacaksın...
X kişisi birden maskesini çıkardı ve yüzünü bana gösterdi.
Mercan;
Sen suyoung'sun niye böyle biley yaptın amacın ne?( jungkook sanıyodunuz dime fake😂)
Suyoung;
Sana bişey sorucağım için seni buraya getirdim. Şimdi sorucağım soruyu bana dürüst ve düzgün bir şekilde cevap vericeksin tamam mı?.
Mercan;
Peki sor ne sorucaksan.
Suyoung;
H..hazal b.. Beni aldatıyormu? Onu bugün bir erkek le çok yakın gördüm de.
Mercan;
Hayır benim unnim böyle bişey asla ve asla yapmaz o seni çok seviyor ben eminimki bunun bir açıklaması vardır. Ha belki müşterisi olabilir.
Suyoung;
Emin değilim ama gülüşüyorlardı. Ben onu ziyarete şirkete gelmiştim.o bir erkekleydi asansöre bindi. O adamı daha önce hiç görmedim.hazal bindiği gibi yüzü kızarmaya başladığını gördüm. Biliyorsunki asansör camlı şeffaf ordan herşey net görülüyordu.bende onların yanındaki asansöre bindim.aynı anda çıkıyorduk ki hazal çocuğa bişey sordu. Duyulmuyordu ama ağzının kıpırtılarını gördüm.sözünü bitirdiğinde asansör 36. Kata gelmişti indiler bende indim arkalarından onları takip ettim.hazal kapıyı açıp içeri girdi ne dediklerini duymak isterdim ama duyamadım.ne'olduğunu belki sana anlatmıştır diye düşündüm.bu yüzden sana sormaya karar verdim.
Mercan;
Hayır bilmiyorum hazal unnim bana daha önce hiçbir şey demedi.peki iş konusunu hiç düşündün mü suyoung ?
Suyoung;
Düşündüm ama olanları dinlemeye çalıştım normal sesle konuştukları için duyulmuyordu duvarlar kalın.ama sonlara doğru bir kahkaha sesi çıkmaya başladı. İçeri girmek istemiştim ama ayak sesleri kapıya kadar geldi ve ben biraz koşmaya başladım. İlerledim ki beni çevirmenlerden biri zannetsin diye. Çocuk asansöre bindi ve gitti. Sanırım bu şirketten değildi. Öyle görünmüyordu. Bende hilal in işi çok fazla yoğun olduğunu bildiğimden onun yanına gitmedim.
Mercan;
Yaa sen bunu niye kafana takıyosun ki oppa,unnim seni çok seviyor. Ben ona sorucam eve gidince.tamam mı? Ama bence kesin müşteridir genellikle hazal sevecen biri olduğu için bizim yanımızda da hep güler. Sende biliyorsun lütfen yanlış düşüncelere kapılma
Suyoung;
Peki sen öyle diyorsan ama eve gidince ifadesini al tamam mı?
Mercan;
Peki peki 😁
Suyoung gitmeye başladı bende yukarı doğru gidiyordum.ve yönetmen benim ismimi anırdı. Bakın söylemedi anırdı ya anırdı resmen
Mercan;
Geldim geldim.
Yönetmen(kwang);
Çabuk ol Mercan Bahar. 5 saniyen var.( abimin bana yaptığı gibi su getirmek için 5 saniyen var yoksa seni anneme sınavdan 62 aldığını söylerim.😂 bizimki tehditçi başı)
Son hızla koştum yanlarına arabanın 120 gittiğinden daha hızlı gittim ya adımı guinnes rekorlar kitabına yazdırmalıyım kesinlikle sonra usein bolt ile yarış yaparım nasıl olur.😂
Ahh saçmalıyorum hadi başlayak ya sıkıldım.
Mercan;
Ben hazırım başlayalım.
Yönetmen;
Hay hay hanımefendi.
Birden yönetmen 3 ten geriye doğru saymaya başladı.
Yönetmen;
Hazırlanın, 3 2 1 kayıt.
Mercan;
Ben seni aldatmadım ki ne saçmalıyorsun.
Berk;
Hani o adam varya noldu bence sen onsuz yaşayamazsın.
Berk bunu dediğinde sanki gelecekteki hazalın halini görmüi gibi oldum çünkü senaryoda aldatılma ile ilgili birşeyler yazıyordu.
4 saat sonra
Ah sonunda bitti.ama bende bittim 4 saatten beri mola vermiyoruz ya manyak mı bunlar.hemen hazal unnimi aradım.
Mercan;
Hazal su unni işin bitti mi?
Hazal;
Ah evet yoldayım seni almaya geliyorum daha sonra hilal unnimizi alırız eve gideriz ve kızlar gecemizi yaparız nasıl fikir?
Mercan;
Ben çok yorgunum ama seninle konuşmam gereken bir konu var?
Hazal;
Peki ben geliyorum sen bekle beni hilal unni'yi de ara işi bitmişmi? Sor bakalımda ona göre onuda alalım.
Mercan;
Tamam ben hemen arıyorum onu. Hadi görüşürüz öptüm bay😘
Hazal;
Bende bay.
Telefon konuşmamız bittiğinde ben hazal unnimi beklemeye başladım. Hilal unnimi de aradım. Açtı
Hilal;
Efendim maknae
Mercan;
Unni işin bittimi?
Hilal;
Hayır daha çok işim var.bitemeye bilir ben taksiye gelirim siz beni beklemeyin.
Mercan;
Peki unni dikkat et olurmu? Hayırlı işler (burda imana geldi admin. Yazcak bişey bulamadım😂)
Hilal;
Saol canım sizde dinlenin tamam mı yarın size birşey demem gerekicek.
Mercan;
Tamam unni hadi ben kapatayım hazal unnim birazdan gelir. Hadi öptüm bay bay
Hilal;
Bende hadi bay bay.
Telefonu kapattığım gibi birisi yanıma geldi erkekti. Kim olduğunu anlamadım.ama tatlı gibiydi.
Çocuk;
Merhaba yönetmen kwang nerde biliyormusun?
Mercan;
Bilmiyorum da ne için bakmıştınız?
Çocuk;
Ben first kiss dizisine kaydolucaktım da onun için yönetmenle konuşmam gerek.
Mercan;
Aa bende first kiss'te oynuyorum. Başrol'üm.Adın ne ben yönetmen kwang'a bildiririm.
Çocuk;
Jeon jungkook. Teşekkür ederim. Sizin adınız nedir?
Mercan;
Benim adım Mercan Bahar Kaya Tanıştığıma memnun oldum.
Jungkook;
Bende ben size telefon numaramı vereyim,teklifi kabul edip etmediğini söylersiniz.
Mercan;
Peki,birde lütfen resmi konuşmayalım içime baygınlık geliyor.😀
Jungkook;
Tamam sen nasıl istersen 😀
Mercan;
Ha şöyle relax ya rahat ol biraz ben öğretmen veya başbakan değilim.benimle saygı gösterisinde bulunmana gerek yok.😂
Jungkook;
Peki.😂(burdan kısa cevapçılar grubuna selam olsun aranıza kook ta katıldı hadi gelin sarılalım😂😂)
Mercan;
Tamam o halde görüşürüz. Ben seni yarın saat 2-3 sıraları ararım.ozaman kwang beyin cevabını ikimiz alırız uygun musun?
Jungkook;
Bana uyar. Zaten yarın işim tatil hangi günler çekim yapılıyor?
Mercan;
Pazartesi,çarşamba ve cuma zaten pazar günüde yayınlanıyor.
Jungkook;
Tamam teşekkür ederim tekrardan. Görüşürüz.
Mercan;
Görüşürüz.
Dedim. Ve oda gitti aman allahım o nasıl tatlılıktır.bide bizim dizide oynayacak inşallah dizide yardımcı başrol veya başrol olur.dedim içimden o sırada da telefonun çalmaya başladı.telefona baktığımda ise hazal su unnim arıyordu. Harbi ya nerde kaldı bu kıçım dondu bu soğukta.açtım ve acaba nasıl bir bahanesi var acaba diye merak ettim.
Hazal;
Mercan ben trafiğe takıldım ya. O yüzden biraz geciktim şimdi geliyorum 1-2 km kaldı sabret.
Mercan;
Çabuk ol ya kıçım dondu. Burdaaa.
Hazal;
Tamam tamam 20 dakikaya ordayım.
Mercan;
Neee! Peki tamam dikkat et kendi-
Derken birden telefondan fren sesleri gelmeye başladı. Allah'ım naptım ben hemen ambulansı aradım poliside aradım konumunu inşallah açmıştır nerde olduğunu bulamayız yoksa.neyseki açmış şimdi polis arabasındayız ve hazalın olduğu yere Ambulans gönderdik.off hepsi benim suçum ona bişey olursa ben yaşıyamam. Naptım beennn
Hüngür hüngür göz yaşlarım akıyordu.polisler beni sakinleştirmeye çalışsalarda başaramadılar.kazanın olduğu yere geldik ambulans biraz önce gelmiş ve ilk müdahaleyi yapıyordu.ben telaştan napıcağımı bilemedim ve aklıma hilal nur unnim geldi. Hemen onu aradım.
Hilal;
Ben işimi bitirdim geliyorum beni beklemeyin yatın siz.
Mercan;
Un-unniiğğğğğ ha hazal unnim kaza ge geçirdi hemen seoul ..... Hastanesine gel ben şu anda ambulansla gidicem. Çabuk ol
Hilal;
Neğğğ ne dedin sen. Sen şaka mı yapıyorsun ne kazası ha hazal o o nasıl iyimi yaşıyacak mı? Mercan hemen geliyorum.
Mercan;
Ta tamam.
Dedim ve hemen telefonu kapattım.hazal unnimin elini tuttum ve yaşaması için dua ettim. Hepsi benim suçum ben yaşamak istemiyorum eğer o giderse bende giderim.
Hazal;
M. Mer-mercağn hi hil hilal
Dedi aman allahım o yaşıyo allahım sen benim dualarımı kabul ettin. Şükürler olsun.(kız imana gelmiş bulunmakta.)
Mercan;
Unnim nolur kendini zorlama bak ben senin yanındayım sana hiç bişey olmıyacak.
Bütün duaları okudum.Allah'ım sen onu koru ona bişey olsa ben yapamam.peki hilal unnim oda çok üzülecek. Sakın hazal unni sen çok güçlüsün lütfen bizi bırakma diye dua ederken hastaneye geldiğimizi gördüm hemen kapıyı açtılar ve hazal unni mi apar topar koşuşturarak ameliyathaneye götürdüler.hilal unnimde gelmişti.hüngür hüngür ağlıyordu.hepsi benim suçum işte kısa tutsaydım biraz kaza geçirmeyecekti.hilal unnim hemen benim yanıma geldi ve ne olduğunu sordu bende herşeyi anlattım.
Mercan;
Hilal unni ben hazal'a bişey olursa yaşaya hıck mam hıck(hıçkırık)
Hilal;
Şştt o güçlü kız ona hiç bişey olmıyacak o bizi bırakmaz. O olmazsa kim bize sabah uyandığımızda enfes yemekler yapıcak ben dayanamam.hıck
5 saat sonra
Doktor sonunda ameliyathane'den çıktı ve bizde hemen ayaklanıp doktorun yakasına yapıştık daha doğrusu ben değil hilal unnim yapıştı.
Doktor;
Üzgünüm çok uğraştık ama maalesef kaybettik. Başınız sağolsun.
Hilal;
Nasıl ya nasıl kaybettik siz doktor değilmisiniz ya onu kurtarmanız gerekiyor. Böyle bişey olamaz asla
Mercan;
Aynen.be hıck ben onsuz yaşayamam hıck derken birden hazal ın yanın daki makineden bir ses geldi ve herkes kafasını o yöne çevirdi. Biliyordum bizi bırakmayacağını sen güçlüsün. Hilal unnim gözünü kırpmadan orayı izliyordu. Ablam yaşıyordu çok mutluyum.birden gözlerini açtı ve onu özel odaya aldılar.
Mercan;
Doktor bey Hazal unnimin yanına girebilirmiyim sadece 5 dakikacık.
Doktor;
Peki ama sadece 5 dakika.
Duygulanmıştım hemen koruyucularımı giyidim ve hazal unnimin yanına girdim.
Bana baktı.
Hazal;
M-Mercan nerdeyim ben.
Mercan;
ablacım sen şimdi ufak bir kaza geçirdin.o yüzden ameliyat a alındın.çok korktum hepsi benim yüzümden.
Hazal;
Bak bişey olmadı bana ben iyiyim kendini suçlamayı bırak.her seferinde böyle yapıyorsun yere bir bardak düşürsem benim hatam özür dilerim diyorsun harbi seni anlamıyorum
Mercan;
Senin ameliyattan sonra çenen iyice düşmüş. Yorma kendini bu kadar zaten 2 gğne taburcu olursun merak etme.
Hazal;
Halla halla bak sen küçük maknae yeUmarım beğenmişsinizdir.sizi seviyorum canı okuyucularım burdan canım kankalarıma sesleniyorum. Değerimi bilin😂 muckk öpüldünüsssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum~|Jeon Jungkook|~
أدب المراهقينÇocukluğumu güzelleştiren adam şimdi tam karşımda duruyor.