Bölüm 1

73 8 1
                                    

~~İyi/Keyifli okumalar dilerim canlarım❤~~

(Mercan'ın Ağzından)
Sabah yine o güzel alarmın sesiyle uyanmıştım,ailem olmadığı için ev tutup arkadaşlarımla yaşamaya başladım,her neyse alarmım cok sevdiğim bir şarkı olan Exo- Monster ama birden şarkı ileri sarıldığı için yataktan fırladım ve hemen alarmı kapattım. Saate baktığımda saatin;7.24 olduğunu gördüm. Hemen banyo ya girip elimi,yüzümü yıkadım.daha sonra odama tekrar geldim gözlüğümü taktım ve üstümü giyimek için kıyafet aramaya başladım. Hayır anlamıyorum benim niye bu kadar güzel kıyafetlerim varki (Sen olduğuna şükret falan ㅋㅋㅋ)
Kıyafet seçemiyorum çok kararsızım bu huyumu hiç sevmiyorum huyum kurusun😂.neyse bir kıyafetimle diğerini kombinledim ve ortaya müthiş bir kombin çıktı(Aşağıda👇👇)

neyse bir kıyafetimle diğerini kombinledim ve ortaya müthiş bir kombin çıktı(Aşağıda👇👇)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra ablalarımı uyandırmak için aşağıya indim. Hazal su unni'm uyanmıştı,ama hilal nur unni'm hala uyuyordu. Hilal unni'mı hiç anlamıyorum. Tamam uyuyabilirsin ama bu kadar uyuma ben hayatımda bu kadar uyku seven görmedim.aman Allah'ım uyandırınca da biz suçlu oluyoruz bir daha 2 saat sövüyor.uyandırmayınca da yine biz suçlu oluyoruz bu sefer yine sövüyor.ah cidden bu kızı anlamıyorum.neyse yürek yedim galiba ve hilal unni'mın odasına doğru yol aldım.odasından içeri girdim,girmez olaydım kafama terlik attı.

Hilal;
Yaa izinsiz odama girme küçük maknae uyuyorum görmüyormusun!!  Çık odamdan p*ç!!😣(Hilal'in odası aşağıda👇)(biliyorum abartı diyorsunuz ama zenginiz sonuçta olabilir.)

Mercan B

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mercan B.;
Unni bağırmasana sana iyilikte yaramıyor.hadi hatırlatırım avukatsın.ve ilgilenmen gereken bir olay olduğunu söylemiştin onun için geldim odana saat 7.35 geç kalıcaksın ayrıca bende geç kalıcam.

Hilal N.;
Off tamam maknae.yüzümü yıkayacağım çık odamdan ayrıca giyineceğim hadi naş naş.

Mercan B.;
İyi peki.

Ya niye bağırıyo anlamıyorum ki zaten çıkıcam ordan sanki bakcaz ona. Neyse onun için sinirimi bozamicam. Mutfağa gittim. Hazal su unni'm yemek yapıyordu. Ay canım benim senin yemeklerine bayılıyorum siz benim olmayan annemsiniz.annem ile babam ben küçükken öldü. Ama olay şu banada teyzem anlatmıştı hala aklımda hiç unutmuyorum ben 2-3 yaşında falan mışım yani sanırım,annem babamı bir kadınla aldatırken görmüş,annem intihar etmeye kalkışmış.babam annemi o halde görünce annemin elinden bıçağı almaya kalkışmış daha sonra babam hiç beklemedik bir zaman da bıçağı almış ve kendi kalbine saplamış,annem bunu görünce dayanamamış ve ağlamaya başlamış son sözü şu olmuş "Benim bir tanecik kızım bir gün beni anlayıp affediceksin Lütfen Beni Affet canım Kızım."
İşte olay bu o yüzden bende teyzemde kalmaya başladım ben 18 yaşına gelincede teyzem vefaat etti.artık hiç kimsem kalmamıştı.teyzem evli değildi çocuğuda yoktu.ben teyzem öldükten sonra depresyona girdim.1 yıl kadar hep soğuktum,hiç kimseyle doğru düzgün konuşmuyordum, sanki diyet yapa gibi hiç bişeyde yemiyordum. Ama 19 yaşımda hilal ve hazal ablamla tanıştım. Onlar bana arkadaştan  öte kardeş,abla,anne oldular onlar benim bu hayattaki tek varlıklarım.birinin saçının teline zarar gelsin dünyayı yakarım! Ben onlara çok bağlandım. Bu düşündüklerimin arasından sıyrılıp beklemeye başladım hilal unnim aşağıya indi ve bana SARILDI.!! NE BANA SARILDIMI OHA BU ANI ALTIN HARFLERLE TARİHE KAZIMAK GEREKİYOR. HAZALA DA SARILDI OHA KESİN BAŞINA TAŞ DÜŞTÜ BUNUN.sandalye ye oturdu.hazal unnim yemekleri yapıp bizim önümüze koymuştu.kendiside oturdu 5 dakika sonra yemeklerimiz bitmişti. Masayı toplayıp ayakkabılarımızı giyimeye başladık. Ayakkabılarımızı giyidik ve arabaya gittik (Araba Aşağıda👇)

Hazal unnim beni sete bıraktıktan sonra hilal unnimi da bırakıcaktı ve kendiside işe gidicekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazal unnim beni sete bıraktıktan sonra hilal unnimi da bırakıcaktı ve kendiside işe gidicekti.ben hemen sete  doğru ilerledim tabii şapka,gözlük ve maskemide takmayı unutmadım çünkü başrol oyuncusuyum. Setin önünde bir kalabalık bir kalabalık en az 1000 kişi vardır. Herkesin arasından itişe kakışa geçtim hele şükür sorunsuz geçti.şapkamı gözlüğümü ve maskemi çıkardıktan sonra hemen kostümleri giyidim ve oynamaya hazırdım. İşte başlıyorr. 3,2,1, kayıt

(Hilal'in ağzından)
Hazal da tutturdu ben kullanıcam diye iyi tamam ama bu seferlik dedim. Küçük maknae yi bıraktık ve hemen ordan ayrıldık ayrılmasına orada çok şirin ve tatlı bir çocuk duruyordu. Aman tanrım taş bu taşş.
Ama kesin sevgilisi vardır. Çocuk yıkılıyor. Ahh aşık oldum galiba ilk görüşte aşkın böylesi. Çocuk çok taş yanlız yaaa  daha sonra çocuk beni farketti ve göz kırpıp gitti. Tanrım bu çocuğun gülüşü çok güzel. 😍

                                    İnşallah beğenmişsinizdir vote istiyorum yb gelsin miii

Çocukluğum~|Jeon Jungkook|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin