~3~chapter~

50 7 1
                                    

Jutro je i vreme je za skolu. Po prvi put mi se islo u skolu imala sam neku motivaciju... Spremila sam se i spakovala knjige izasla sam iz svoje sobe i zakljucala je. Na hodniku srela sam Sanu. Kada sam htela da joj se javim videla sam da je njena faca potpuno hladna. Izgledalo je kao da je ljuta na mene iako bih ja trebala da budem na nju... Prosla je pored mene kao da ne postojim.Iskrena da budem i nije mi bilo nesto posebno zao sto sam izgubila drugaricu. Nisam imala ni vremena ni snage da idem da je jurim da se pomirimo bilo me je briga.

Izasla sam iz doma. Stavila sam slisalice u usi i uputila se ka skoli.

~time skip~

Kada san stigla spakovala sam slusalice i usla u skolu. Prvo sto sam htela jeste da olaksam ranac. Dosla sam do svog ormarica i stivila sve knjige unutra. I ostavila samo knjige za prvi cas. Uputila sam se ka ucionici.. Bila je prazna izgleda da sam prva dosla bacila sam pogled na sat i videla da sam bas poranila... Spremila sam se za cas i strpljivi cekala da zvoni.

~time skip~

Konacno je zvonilo za prvi cas. Nastavnik je usao u ucionicu (prvi cas je matematika). Sa cudjenjem me je pogledao i dodao "Oo pa ko nam to nije bolestan?"... Samo sam se nasmejala i on je poceo da predaje novu lekciju.

Cas za casom upoznavala sam sve vise prijatelja. Vecina tih prijetelja bili su decaci. Imali smo dosta tema za razgovor... I bilo nam je super.

Kada se nastava konacno zavrsila pozdravila sam se sa svima i krenula nazad Domu..

Isla sam laganim korakom slusal muziku i uzivala, slobodno mogu da kazem da sam se zanela. Od jednom iz cista mira udarila sam o nekog i iste sekunde pala na pod. Otvorila sam oci i videla jednu gospodju stoji ispred mene sa pocepanom kesom pomorandzi. Odmah sam ustala i pocela da se izvinjavam:"Izvinite stvarno mi je zao! Da li ste dobro?" medjutim ta gospodja nije nista progovarala samo je pokazala da pomorandze na podu. Krenula sam da ih skupljam a zatim pocela da preturam po svom rancu. Iz ranca izvukla sam jednu kartonsku kesu i unutra stavila pomorandze. "Izvinite mnogo mi je zao. Kako mogu da Vam se oduzim?" iste sekunde se nasmejala i iz dzepa njene jakne izvadila malu karticu. Pruzila mi je istu i dodala : "Dodji kod mene na caj. A ovo je moja adresa. Sutra u 5 ,moze?"

"Pa... Moze!" uzela sam karticu i zahvalila se. Polako sam krenula svojim putem i ovog puta gledala kuda idem(lol).

Tosta sam razmisljala o onoj gospodji. Prvo sto mu je rekal tj pitala da dodjem kod nje na caj ,verovatno samo nemadrustvo... Ili je ubica,kidnaper,narkomnka, ali opet izgledala je fino... Ugh premisljala sam se oko tog odlaska....

~Yoongi P.O.V~

Jos koliko puta ta zena treba da me pozove da bi shvatila da nemam vremena da je posetim...
"Yoongi sta je bilo?" pitao me je Jimin..
"Moja mama me smara..." odgovorio sam smoreno...
"Yoongi nije lepo da kazes da te mama smara. Trebalo bi da je posetis." rece Jimin.
"U redu kako ti kazes!" priblizavam mu se i poljubim ga.

~Time~skip~

Doslo je vreme da idemo na posao brzo smo se spremili i otisli. Inace radimo u privatnoj skoli koju smo otvorili sa svojim prijateljima (svi clanovi BTSa). Ja radim kao nastavnik muzickog dok je Jimin nastavnik matematike. Nasi prijatelji su takodje nastavnici.

Stigli smo u skolu. Usli smo u kancelariju i pozdravili se sa prijateljima i u isti vreme kolegama....

Casovi su se zavrsili i svako je otisao svojoj kuci. Jimin i ja smo se vratili kuci....
Poceo sam da pravim veceru za Jimina i mene. Kada sam zavrsio sa spremanjem moj telefin je zazvonio. Uzeo sam mobilni i video da me zove mama. Ugh izgleda da cu stvarno marati da je posetim. "Hey mama!" javio sam se.
"Zdravo Yoongi. Zasto se ne javljas. Verovatno si imao puno posla zar ne?" odmah je pocela da brblja..
"Da jako sam zauzet ovih dana.." odgovaram potpuno smoreno.
"A kada ces ves jednom da dodjes kod mene nedostajes mi i molim te povedi i Jimina znas da mi je jako drag."

"Znam ,znam mama. Pa kada zelis da dodjemo?"

"Sutra popodne. Imam jednu malu slatku goscu zelim da je upoznate."

"Oh pa naravno. Samo da znas da ce mo malo da kasnimo posto popodne radimo. Okey?"

"Okey vidimo se!!" odgovara mi jako srecno u spusta slusalicu.

Postavio sam sto za jelo i krenuo da pozovem Jimina da jedemo. "Jimine!"

"Dolaziiim!!" silazi niz stepenice sa slatkim osmehom na licu. Prisao mi je i poljubio me. Nasmejao sam se i konacno smo seli da jedemo. Za vreme vecere sam ga pitao da li zeli da ide sa mnom u posetu. Naravno pristao je..
.
.
.
.
Jos jedan jako krindz chapter... Potrudicu se da updateujem svake nedelje ako nema updatea smaraj te me na insta : @ yoongixjimin.oppa

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 12, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

+ Little Girl + ym |p. jm |m. yg|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora