Jaebum ile bir sure sustuktan sonra dışarı çıkmaya karar verdik.Boylece belki onu daha iyi tanıyabilirim.Üstümü giyindim.Ve dışarı çıktık.Aslinda Jaebum baya yakışıklıydı.Sonra "Böyle yakışıklı birisi.nasil benim koruyucu meleğim oldu ki?"diye içimden geçirdim.Onumden yürüyen Jaebum durdu ve bana döndü.
Icinden ne dediğini biliyorum.Tesekkurler çok yakisikliyim dimi?
Utancımdan yuzum kipkirmizi olmuştu.Daha sonra beraber bir kafeye gittik.Kafede pek fazla insan yoktu bu sayede rahat rahat konuşabilirdik.Jaebumu lafa soktum.
"Hey Jaebum neden aniden geldin?"
"Yardim etmek için."
"Ben kucukkende yardim istediğim çok şey vardı neden o zamanlar yanımda değildin?"
"Imm.Şöyle sen yatarken cook içten bir dilek dilersen o dileğin gerçekleşmesi için koruyucu meleğin gelir."
"Ben o zamanlar içten dilemedim mi yani?"
"Kaza günü dilemiştin ama bunu yapamadim."
"Neden?"
Jaebum bu soruya cevap vermek istemiyordu.Bu yüzden dikkatimi başka tarafa çekmeye çalıştı.
"Ya Min-Jung senin sevdiğin adamın şirketine gidelim.Birseyler yapalım."
"Tamam."
Birlikte Jung-Hee'nin yanına gidersiniz.O sırada şirketteki tüm kızlar Jaebum ün etrafında toplanır ve konuşmaya başlarlar.
Jung-Hee o sırada Chin-Hwa ile konusuyordur.
Birden Chin-Hwa bağırır ve Jung-Hee odadan çıkar.Jaebum ise onunla git diye bana işaret yapıyordu.Bende gittim ve Jung-Hee aniden bana bagirdi."Min-Jung defol git yanımdan seni görmek istemiyorum pesimden gelme sevgilim bile değilsin bu ne rahatlık!"
O sırada Jaebum koşarak yanima geldi ve Jung-Hee asansöre binerken beni Jung-Hee nın üstüne ittirdi.Asansorde üst üste düşmüştük.Hemen kalkıp ustumu silktim ve Jung-Hee'yi kaldırdım.Yanliz asansör durdu ve ışıklar birden gitti.Asansor korkum vardı ve tek çarem kendimi iyi hissetmek için Jung-Hee ye sarılmak zorundaydım.Sarildim ve Jung-Hee şaşırsa da tepki vermedi ve ellerini arkadaki cebine koydu.Bir süre sonra rahatlamıştım ve Jung-Hee ye dönüp özür diledim.Jung Hee bana dönüp.
"Asıl ben özür dilerim Min Jung sert çıkıştım sana bağırmamalıydım."
"Önemli değil."
Asansörün ışıkları geldi ama çalışmıyordu.Jung Hee bana dönüp
"sırtına çıksam olur mu?" dedi.
Bende heyecanla
Tamam. Dedim sırtıma çıktı cidden çok ağırdı o sırada kapı açıldı ve tüm şirket personelleri bizi öyle görünce kahkahaya boğuldular.Jaebum beni çekerek
"Sen ne yapıyorsun ben sizi birleştirmek için herşeyi yapıyorum o görüntü neydi öyle ne kadar odun bir adam bir kızın üstüne nasıl çıkar!"
"Özür dilerim."
Jaebum kafasını tutarak off der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angels in Love || Im Jaebum ||
FanfictionKişiliğini kaybetmiş bir kız ve yaşamasının sebebi olan bir adam peki bu adam o kızı seviyor mu? Bir gece çok içtenlikli bir dilek sayesinde kızın yanı başında olan bir koruyucu melek peki bu sayede dilek gerçekleşecek mi?Yoksa herşey günyüzüne çık...