Szülinapi botrány 1.rész

694 45 11
                                    

Taehyung pov.
Ma van a szülinapom. Szeretem a szülinapom nem is tudjátok mennyire ilyenkor mindenki ,velem van el foglalva és ezt imádom .Kicsit egoista vagyok de csak egy kicsit. Lassan elő halásztam a kulcsaim és  ki nyitotam a lakást, mikor be léptem a csend fogadott.

Haza jöttem -ordítottam el magam de semmi válasz-De jó megint egyedül vagyok -motyogtam .Be mentem a nappaliba és le ültem a tv elé és  el kezdtem rajta nézni valami horrolt de hamar, megunva azta nyomtam ki. Valamit kéne csinálni de mit? Fel sétáltam a lépcsőn a szobámba véve utam. Be nyitottam és  le vágodtam az ágyra telefonom után kaptam majd el kezdtem keresni a fülhallgatót. Az Nct Boss című zenét be indítottam és be dugtam a fülesem. Hallgatva a zenét le csukodtak szemeim szép lassan el nyelt az álom világ. Kopogásra keltem és bátyám mondataira. Így hát a kis alvásomból felkelve csoszogtam az ajtó hozz.

Tae nyisd már ki! -dörömbölt Jimin-Hallod süket vagy! -ordította és pont a pofámba na jól állunk

Neked is szia-mondtam mély hangon a fáradság miatt mire meg forgatta a szemét-Ne forgasd mert még kis esik -szóltam be neki

Na jó de gyere le! -szólt rám és el indultunk le a lépcsőn -Tae kérlek ne utáld majd-mondta nekem mire értetlen fejjel néztem rá -Majd meg tudod -mosolyogt hamiskásan de láttam rajta hogy fél. Le értünk a lépcsőn és a nappaliba vezetett. Anyu és apu már ott voltak és egy dobozt tartotak. Majd egymásra néztek és  rám  anyu lassan de felém nyújtja a dobozkát mire én le ülök a kanapéra.

Nyisd ki -mondta feszülten anyu és Jimint magá hozz húzzta.Feszülten de ki nyitottam a dobozkát és egy cica nézet fel rám. Egy cseszet cica! Hiszen  Raffaelo nem rég halt meg! Úgy-e most csak vicc! Istenem! Nem normálisak! -Kicsim mi csak pótolni akartunk -kezdet mentegetőzni anyu de már késő volt a könnyeim útnak indultak olyan idióták! Fel futottam a szobámba majd be csapva az ajtót vágodtam le az ágyra és hagos zokogásba kezdtem. Lassan de kapirgálást hallotam az ajtón menyen innen ez a hülye dög !Nekem csak Raffaelo kell,ő volt az én kiscicám egész 13 éves korom óta.....emlékszem mindig melletem feküdt eleinte nem tudtam hogy ,valami baj van. De kiderült hogy beteg vesse köve van. Mikor aludtam (15 èves voltam) apu el vitte el altatni nagyon sírtam mikor meg tudtam. Most meg vesznek egy újt! A nyàvogàs hangosodott majd mocorgàs ès egy kisebb pufanàs halladtszot. Le feküdt az ajtòmba nem adja fel hamar, olyan mint èn. El döltem az àgyon ès le töröltem a könnyeim àlmos vagyok. Visszont nincs kedvem aludni elõ hallàsztam a telom ès rà akartam irni, Lisára de el ment a kedvem mikor ki szúrtam az üzenetétt.

Lisa:Remélem tetszett a cica amit Jiminnel választottam :*)

Nem tudom mért de annyit irtam ja. Majd ki nyomva a telom bele törődve hogy, csak az alvás maradt. Le hunnytam szemeim és lassacskán de el aludtam. Éjfél körül felkeltem hangkat hallotam igy oda osontam az ajtóm hozz.

Jimin mit csinálsz? -kèrdezte anyu

Pròbàlok aludni de valaki hangosan baszik! -mondta mèrgesen bàtyò,mire nyàvogàst hallotam. Csòrò cica ezt hallgatja lassan ès elègè halkan ki nyitottam az ajtòtt a cicàt fel vève vissza is csuktam azt. Rà nèztem mire ô is engem kezdet el nèzni de valami ki szúrta heterokromiàja van a cicàmnak! OH FANTASTICY BABY! CALL ME BABY! OH OH OH MY GIRL! Ez èletem legcukibb àllata selymes puha szörébe túrtam mire, el kezdett dorombolni és olyan hangot hallatott mintha nyögne .Na Taehyung ne gondolj ilyenre! Be feküdtem az ágyamba vele mire hozzám bújt és el is aludt. Nekem se kelet sok és már nyomott is az álmok világa. A cicámat ölelve.

Sziasztok srácok és csajok. Ez lenne az első rész. Mára ne számitsatok több részre mivel a csajokkal el megyünk fürödni és után egy éterembe. További szép nyarat. 👋💋

A cicám ember lett Wtf? (Taekookei) Where stories live. Discover now