Jimin pov.
Reggel mikor felkeltem furcsáltam az egész dolgot szóval Cookie ember lenne , át néztem a ketrecre mivel be zártam őt oda hiszen drága testvérem rögtön felkelte a kapálodzásomra mire nem akart le bukni mégegyszer szerintem ez a szörny ! Ott feküdt és szemei csak égtek a dühtől de nem jött ki ami egy jó jel , át néztem magam mellé az ágyra de nem hittem volna hogy ezt fogom látni Yoogin és te egymást falták megforgatam szemeimet és felkelve az ágyból meginultam a ketrec felé muszáj ki engednem nem akarok veszekedést okozni azzal hogy, egész nap bent van a ketrecben főleg úgy hogy nem tudja rajtam kívül senki más .Gyere adok neked enni - Cookie rögtön felnézett rám nagy szemekkel majd lassan de ki jött mellém és az ágy felé nézet , úgy látszik nem tetszik neki a látvány ahogy nekem sem de nem tehetek róla -Na gyere csak mi vagyunk itthon ,megint -mire szerintem fogta az adást és elindult lefele mire én rögtön mentem utána ennek a két jó madárnak is kell valamit hozni enni .Le érve már emberi alakban várt engem drága láttos macskája öcsémnek hogy,is mondjam egy kicsit be rezeltem hiszen elég éles kések vannak a közelben .Felém fordította fejét majd bicentet egyet hogy,menjek oda nyugodtan szóval elég lassan de megindultam felé .
Na szóval először is mi vagy te ?-kérdeztem meg a legelső dolgot ami eszembe jutott de mikor felfogtam mi hagyta el a számat rögtön rá kaptam kezeimet ,de nem történt semmi nem támadot meg se semmi hanem csak lustán hevertete szemeit rajtam -Ühm mit szeretnél enni ?-tereltem át inkább a szót az étele hiszen azzal csaltam le felsóhajtot majd meglepetés végre újra hallotam a hangját
Hibrid vagyok de ha jobban szeretnéd hallani Servamp aza szolga vámpír ,csak ne enged hogy Taehyung észre vegyen és ki mondja a nevemet - kezdte el unott hangon mondani mire én csak le tátott szájjal néztem majd hátrálni kezdtem , úgy-e ez nem azt jelenti hogy most megfogok halni ?-Istenem csak a gazdám vérét ihatom de azt is akkor ha megkötjük az szövetséget , viszont én vele nem akarom ezért se láthat meg és szólíthat a nevemen !-morrant fel már a végére mire kíváncsi lettem mi a neve , ezért már kérdeztem is volna de felpattant és előttem teremt -Te komolyan ennyire hülyére veszel el ,mondom és majd el mondasz mindent ?-elkezdet rá fogni nyakamra de meglepétesemre Taehyung pont jött lefelé a lépcsőn -Bassza meg....-morogta ez a servamp előttem mire mély levegőt véve neki toltam a mögötte lévő polcnak mire ő rögtön felis ült annak tetejére de kérdően nézet.
Nem akarod hogy,tudja a neved játsz velem akkor-forgatam meg szemeimet mire mély levegőt véve de közelebb húzott igen tudta jól mire készülők és tudja jól hogy, ezzel tudja csak magát meg menteni -Akkor egy csók - kérdeztem játékos hangon mire vörös arccal de bele menve a játékba felkuncogot
Igen szerelmem - válaszolt mosolyogva és erre máris rá hajoltam ajkaira nyelvemnek bejutást kérve sikerült egy kisebb nyögést ki húzni ajkaiból ezzel el is nyitva azokat ,szájüregét bejárva fedeztem fel éles fogait és azt hogy, viccet félretéve édes eper ízű az . Hirtelen egy nagy koppanást hallottunk mire mindketten el váltunk a másiktól , tudtuk jól hogy Taehyung az és hogy igen is tovább kell játszunk.
Jimin ez meg ki ?!-kérdezte elég mérges hangon testvérem mire megfordultam és hagytam hogy a vámpírka hozzám bújjon -Kérdeztem valamit-mondta már irritál hangon
O hogy,ő olyan számomra mint neked Yoogin-mosolygtam sunyin mire egy pofont kaptam az arcomra
Taehyung pov.
Hogy mert ilyet mondani tudja jól hogy ,csak barátok vagyunk extrákkal néha segítünk a másiknak a nemi bajaival de semmi extra! Szóval ez a fiú egy ilyen barát számára majd meglátjuk melyikünk alatt fog feküdni ,megforgatva szemeimet néztem mostmár rá a vendégünkre .Kim Taehyung - nyújtottam felé kezeimet mire mély levegőt vett és megrázta a fejét
Nem mondom el a nevem és ki se mondhatnád mivel ,Jiminé vagyok -oh szóval így megy a játszma oké Jimin soha nem fogod meg szerezni Yoogin-t se ezt az új fiút magamévá teszem !
Sziasztok hoztam még egy kisebb részt előlre szeretném jelezni hogy márcsak 3 rész van hátra ebből a könyvből után ennek vége így , kezdenek mint látjátok előlre halladni a történések lehetőséges hogy ,a jövőben lesz 2 évadja !
YOU ARE READING
A cicám ember lett Wtf? (Taekookei)
FanfictionKim Taehyung 18 szülinapjára kapott egy kis cicát mivel a régije meg halt. Nem szerte a cicát de mikor hozzá bújt az egyik este furcsa érzése volt hogy neki kell ez a macsak. Jimin Taehyung bátya el nevezte a cicát Jungkookienak de Tae mindig Kookie...