Tiktok.....4.rész

261 27 7
                                    

Jungkookie pov.
Az estét és a hajnalt végig szórakoztam azzal hogy , drága gazdámat és haverjait ijeszgettem én jeleztem nekik hogy,ne azt a filmet nézék meg de ők mégis össze vissza változgatva szórakoztam velük de a végén már teljesen ki fáradtam így fogadtam magam és vissza változva macskává Taehyung lábához nyávogva oda szaladtam mire rögtön ijedve kapta rám szemeit majd mikor látta,csak én vagyok az mosolyogva le hajolt.

Gyere cicus mostmár próbáljunk meg el aludni - és kezeibe véve el indult be a többiek mellé Yoogin rögtön ide is nézet és sóhajtva így szólt

Eskü gyerekek nem kellett volna horrort néznünk - majd el is dőlt az ágyon Jimin és Tae megcsak hümmögve feleseltek hogy,igen így igaz én meg magamban nevetve kezdtem el dorombolni , Taehyung lassan le rakot az ágyra és le is dőltek aludni mire én is be fészkelve magam változtam vissza emberé úgy se fognak felkelni egy hamar ?

Jimin pov.
Nem tudom hogy,most képzelődtem vagy sem de Cookie át változott egy fiúvá szó szerint egy , fiúvá és ott fekszik Taehyung mellet....gyorsan megfordultam úgy hogy szembe tudjak nézni feléjük mire hirtelen erre fordította a fejét láttam a félelmet szemeiben de én teljes izgalmaban pattantam volna felkelteni a többieket viszont,arra lettem figyelmes nincs ott ahol eddig volt hanem rajtam ült le szorítva kezeimet .

Nehogy megszólalj vagy kinyirlak-suttogta belefüllembe mire bekönnyesedtek szemeim és lassan de bólintottam éreztem egy szúrás a kezemben és minden el sötétült....

Sziasztok hozztam egy kisebb részt <33

A cicám ember lett Wtf? (Taekookei) Where stories live. Discover now