Huh? 6.rész

226 22 4
                                    

Jungkook pov
Egész nap Taehyung próbált el szakítani Jimintől volt ,amikor szexuálisan közelítette meg és volt amikor már teljesen zavarba hozott ! Jimin rá szólt hogy,álljon le de nem akart egyre idgesebb lettem még a végén sírva futottam ki a házból úgy is be fogok jutni Jimin ablakán mindig nyitva van..... hallotam Jimint ahogy ordít utánam muszály vagyok házra nézni rá csak azért hogy,Tae el higye hogy Jimin haverja vagyok .

Igen Jimin?-fordultam vissza vér vörös szemekkel láttam hogy megijedt nem tudtam magam kontrollálni így megfordultam és gyors léptekkel indultam el az erdőbe ki tudja lehet el kapok valakit ,út közben.....de azt hiszem nem fog úgy menni ahogy,terveztem Jimin a nyomban jár és nem akar le szakadni reggel van így nem változhatok át emberek előtt teljesen hülye voltam ! Mély levegőt véve néztem hátra mikor végre úgy éreztem le hagytam , felnéztem az égre és kifáradtan fújtam ki a levegőt . Eléggé messze vagyok már ,várjunk baszki ezt a helyet nem ismerem nem voltam még erre és minden honnan macska szag van mi ez a hely macska szálló, saját viccemen nevetni kezdettem .

Tae pov.
Jimin a haverja nélkül tért vissza teljesen idegesen ,bezárta magát a szobájába és mivel nem találom Cookie így vertem az ajtót de közölte velem nem adja oda mivel nem érdemlem meg ! Teljesen vicc a saját macskámat nem foghatom a kezemben ? Fújtava kaptam fel cipőm és pulcsimat majd , el indultam arra amerre állítólag mente ez a jószág de hogy mért pont erre azt ne tőlem kérdezétek lol . Eléggé sok idő után de rá bukkantam a macskás parkban geci mi a szar ért pont ,itt ? Mindegy is megindultam felé mire rám kapta a szemét .

Ne gyere közelebb-morogta mire szemet forgatva ültem mellé le

Na most akkor jössz vissza velem -nyújtottam fel kezem össze szűkített szemekkel nézett rám majd megforgatta a szemét sejtem volna hogy,nem akar velem jönni szóval elkaptam a csuklóját és elkezdtem haza felé rángatni .Sokan megnéztek minket de leszartam nem tehet róla hogy, valaki éppen dráma queent játszik szóval ne nézzenek minket . Próbálta ki rántani a kezeit mire ,mérgesen néztem vissza rá .

Figyeljél ide nem hiszem el hogy, nem fogtad fel a bátyámnak fontos vagy most a szobájában depizik !-orditottam rá mire mindenki elkezdte őt szúrós szemekkel nézni ő megkönnyes szemekkel nézett vissza rám -Ha ennyire nem vagy képes mond el a neved !- ajánlottam fel neki egy másik módot mire teljesen idegesen kezdetel rángatozni de sikeresen rá fogtam vállaira és én rángatam meg , hirtelen mikor megálltam úgy nézett rám mint egy döbbent macska

Te hülye vagy?!-orditotta most ő el magát mire kuncogva néztem rá

Olyan vagy mint a macskám Cookie -simottam végre orcájára de egy teljesen fagyott arcot láttam -Mi az ?

Ne mond ki újra !-orditotta el magát de én idióta ki mondtam újra

Cookie?- mondtam ártatlanul de egy nagy villanás és a nyakából ki nőt egy póráz ami a kezemhez volt hozzá kötve-Mi a szar ez !?-orditottam fel és újabb villanás otthon voltunk Jimin szobájában és sehol nincs a macskám ez azt jelenti hogy......

Folytatjuk:)

A cicám ember lett Wtf? (Taekookei) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon