Jungkookie pov.
Szóval most itt lennék Jimin szobája aki már rögtön ,tudta mi történt hiszen kit bíztam megazzal hogy ne tudja meg Tae mi vagyok ? Őt erre ki jön értem ! KI BASZOT FUCKING TAEHYUNG KIM !A legidegesítőbb emeber akivel eddig találkoztam , most geci figyelhetek rá és azt kell csinálom amit mond !Mivel mi servampok csak a mesterünk vérjét ihatjuk és cserébe, nekünk engedelmeskünk kell neki.....mély levegőt vettem majd el indultam Jimin felé.Meg tudom magyarázni!-kapta kezeit arca elé mire csak még jobban idegesítet az emberek idegesítőek nem lehet velük semmi jót tenni hirtelen egy rántást éreztem a nyakamnál és a földön ültem és ki más lett volna mint drága mesterem.....most komolyan pár perce az de már most parancsolni akar!
Hagyjad a bátyámat!-orditotta el magát mire morogni kezdtem teljesen idegesítő nagyon de nagyon idegesítő -És magyarázatot várok most azonnal !-parancsolt rám szóval így állunk felálltam majd szembe fordultam vele
Oh szóval ennyire nem vagy képes ,képbe rakni a dolgokat drága láttos gazdám?- mosolyom egyre démonibb lett de ő teljes elhatározottsággal nézet szemeimbe
Ahogy gondolod szolgám-nem számítottam erre de arra se hogy, telibe hasba rúg a földre zuhanva nyögtem fel nem ittam már vért évek óta erre ő így megmer alázni!Kinek képzeli tényleg ez magát, fogaimat csikorgatva néztem újra szemeibe de teljesen eltökéltséget vettem észre
Taehyung el kell érned hogy,a véredből igyon!-orditotta el magát Jimin kösz a segítséget mit ne mondjak , már láttam is ahogy át járták a gondolatok Taehyung ágyat hát nem szép ? Mikor már el terveztem hogy,elszököm erre most itt ragadtam mindig ezt csináltam ha megtudta valaki a nevem amit adtak mindig elszöktem eddig senki régi gazdám nem talált meg.... Taehyung előtt meg eladót nekik szóval ezért se bízom bennük idegesítőek megunak egy idő után ,aztán maguktól dobnának el!
Taehyung pov.
Nem tudom mi lehet ez de teljesen eltökéltséget, éreztem magamban és azt hogy igen is megkell tennem amit Jimin mondot most teljesen elvan mélyülve talán talán most eltudom érni .Teli erőből rá martam alsó ajkamra mire kicsordult belőle a friss vér amint ,megérezte az illatát felkapta tekintetét de elvan kábulva mióta nem iható vért ?De ez most nem is fontos rá vetve magamat martam mostmár ő ajkaira , próbált le lökni de sikertelenül a végén elkábulva feküdt alattam és hagyta hogy,a vér be csorogjon ajkai közé .Jungkook pov.
Ez annyira megalázó fárasztó és idegesítő , most komolyan egy csókal jutatta bele a vérét a számba ezzel is hivatalosan magáévá tettéve engem ! Lassan egyre kábáb lettem ezzel is jelezve hogy, túl sok vér ez már ! Szemeimet lehunytam túlságosan elfáradtam,nem is kelet több el aludtam.....Folytatjuk :)
KAMU SEDANG MEMBACA
A cicám ember lett Wtf? (Taekookei)
Fiksi PenggemarKim Taehyung 18 szülinapjára kapott egy kis cicát mivel a régije meg halt. Nem szerte a cicát de mikor hozzá bújt az egyik este furcsa érzése volt hogy neki kell ez a macsak. Jimin Taehyung bátya el nevezte a cicát Jungkookienak de Tae mindig Kookie...