Evet arkadaşlar gerçekten uzuuun bir bölüm oldu. umarım benden votelerinizi eksik etmezsiniiiiz. :D Bir de "Target" adındaki Zayn ile ilgili hikayeme bakarsanız çooook sevinirim. :) Neyse iyi okumalarr :P
Anlatmayı sonunda bitirdiğimde
Emily'nin yüzüne herhangi bir tepki için baktım.Aman.Tanrım.Hiçbir.Tepki.Vermiyor. Yani iki seçenek vardı; ilki, ölmüştü. İkincisi, biraz sonra Emily bir patlama yaşayacaktı. "Emily?" ona azıcık yaklaşıp -azıcık- elimi önünde salladım. "Dünyadan Emily'e?" sonra bu sözü bana Liam'ın söylediğini hatırladım. Yüzümde ister istemez bir gülümseme oluştu.
"Aman.Tanrım! Mia sen ondan hoşlanıyorsun!" gözlerimi pörtlettim.Ayrıca artık sol kulağımla duyamayacaktım.
"N-ne , ne diyorsun be gerizekalı?" başını onaylamazca salladı ve yanıma gelmeye başladı.Ayağa kalktım ve geri geri gittim.
"Aptal sırıtmalar, Liam'ı çıplak gördüğünde hiçbirşey yapmamak," hemen onu düzelttim.
"Çıplak değildi tamam mı? Ayrıca, ayrıca onu tersledim."Bana bön bön baktı.
"Herneyse, hadi ama ona aşık olduğunu veya onu sevdiğini söylemedim. Sadece hoşlanmışsın, ha?" Ona baktım. Artık geri geri gidemiyordum çünkü duvara çarpmıştım. Bana iyice yaklaştı.
"Mia, ben senin en yakın arkadaşınım. Hadi ama nefesinden bile anlayabiliyorum." dediğinde teslim olurcasına omuzlarımı düşürdüm ona baktım.
"Evet, tamam ondan birazcık hoşlanıyo-" lafımı kesti.
"Mia."
"Peki ondan biraz ho-"
"Mia!"
"Tamam ondan hoşlanıyorum ya!" dediğimde zaferle gülümsedi.
"Emily, ben onu sevmek istemiyorum." dediğimde garip garip bana baktı.
"Daha önce kimseye böyle hissetmedim, ayrıca sadece 2 gündür tanışıyoruz. Üstelik o eski sevgilisini seviyor ve be-"
"Mia, bebeğim sen onun seni bırakacağından mı korkuyorsun?" dediğinde usulca başımı salladım.
"Ahh, gel buraya." dedi ve beni sarmaladı. Başımı omzuna koydum ve biraz daha rahatladım. İşte Emily'nin sevdiğim yanı buydu. Herşeyim olabiliyordu. Bir anne, baba, mızıkçı bir kardeş..
"Seni seviyorum Emily." dedim hala başm omzundayken.
"Hadi ama Mia! Tamda Liam'dan hoşlanıyor, yaşasın o bir lezbiyen değil ve kendimi korumasız hissetmeyeceğim diye düşünüyordum." dedi. Gözlerimi devirdim.
"Lezbiyen olsam sana bakmazdım bile Emily." dedim. Gözlerini pörtletti.
"Nee!?" başımı salladım.
"Ne oldu egon mu sarsıldı."
"Tabi kii..Evet!"
Sonra ikimiz de gülmeye başladık. Ama gözüm saate gidince kızgınca Emily'e baktım.
"Seni moron, 10'da Liam'da olmam lazım. Yani 9'da uyanacağım ve senin yüzünden 3'te uyumuş olacağım. Uykumu alamayacağım!" Bana üzgünce baktı.
"Ya Liam seni o göz altı torbalarıyla beğenmezse." dudağını büzdü. Ayağa kalktım ve hızlıca odamıza gidip kendimi yatağa attım.
"Sabah 8'de uyanacağız." dedi.
"Ne!?" diye atladım. Uykumdan çalıyordu.
"Sana birkaç işlem yapacağım..Liam için.
Normalde itiraz ederdim, ama garip bir şekilde güzel görünmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Posioned With Love
FanfictionÇok yakınımdaydı. Nefesini hissedebiliyordum. Kokusunu da , dediğim gibi harika kokuyordu. O benimle ilgileniyordu. Bunun üzerine bir hıçkırık çıktı ağzımdan. Sarhoşluğumun da sayesinde ona itiraf ettim. "Boşuna değil Liam." dedim. O yeni gelen gözy...