Evden içeri girdiğimizde evi biraz daha inceledim.Fenaydı. İncelemeye devam ederken önümdeki elle kendime geldim.
"Dünyadan Mia'ya." kendime geldiğimde "Ha?" diye bir ses çıkardım. Kıkırdadığında içeri geçti , ben de onu takip ettim.İlerlediğimiz yer salondu ve gayet genişti. Yan tarafta merdivenler vardı, ve bir de şömine.Tanrım.. Bir havlama duyunca kafamı kaldırdıp baktım. Liam, Loki ile oynuyordu. "İşte Loki bu." dedi onun kafasını okşarken.
"Ben de hizmetli sanmıştım Liam." ona baktığımda gözlerinin devirdiğini gördüm. Eğilip Loki'nin yanına geçtim ve onun kafasından okşadım. Bana doğru koşup üstüme atladığında ne yapacağımı anlayamadan yere düşmüştüm. "Tanrım,Liam yardım et." ona banktım. Loki ise hala yüzümü yalıyordu. Bana alayla baktı.
"Hayvanlarla aranın iyi olduğunu sanıyordum." ona gözlerimi kısarak baktım.
"Evet, seninle bu şekilde anlaşıyoruz." Bana gözlerini devirdi, yine. Yavaşça Loki'yi yana bıraktım. O dilini çıkarıp etrafta koşarken zaten kısık olan gözlerimi daha da kısarak Liam'a baktım. "Bana göz devirmek,ha?" Ben bunu dediğimde Liam biraz ürkmüş olacak ki yüzündeki alaylı ifade silindi. Yavaşça üzerine giderken o da ayağa kalkmış geri geri gidiyordu. Duvara çarpınca zaferle gülümsedim. "Bunun cezası nedir biliyor musun?" dediğimde yutkundu ve bana korkuyla baktı.
"Gıdıklanmak!" diye bağırıp onu gıdıklamaya başladım. Kahkahalar atarken yavaşça yere düştük. Sonra Liam konuşmaya çalıştı.
"Mi-Mia ta-tamam." kahkaha atarak devam etti. "Du-dur birdaha yapmayacağım." durduğumda kahkaha atarak yanına uzandım. O da yerdeydi ve derin nefesler alıyordu.
"Tanrım.. Ölüyordum Mia." Ona bakıp alayla sırıttım.
"Gıdıklanarak ölen ilk insan olarak tarihe geçecektin işte Lee." Liam'ın ağzından bir hıh çıktı. Ayağa kalktı ve beni de eliyle kaldırdı.
"Ben içeri geçiyorum şirine, bir şey olursa gelirsin." dedi ve göz kırparak ilerledi ve giderken devam etti. "Loki'ye alışsan iyi olur." dedi. Gülümsemeden edemedim.
Normalde bir insanın evine gitmezdim, asi bir kızdım. Hırçındım ve söz dinlemezdim. Emily'le bu sayede anlaşıyorduk. Ama Liam'a fazla öyle davranmıyordum.İlginç.
Koltuğa oturduğumda Loki yanıma gelmişti.Aslında Liam'ın ne yaptığını merak ediyordum, ama gidemezdim. Gitmemeliydim. Ne öyle sülük gibi çocuğu mu takip edecektim? Hayır. Bu benim tarzım değildi Ben bir şeyin peşinden gitmezdim, o bana gelirdi.Saçmalamaya başladığımı farkettiğimde Loki'nin oyuncak topunu alıp koltuğa geçtim. Heyecanla beni takip ediyordu. Koltuğa oturdum ve topu salonun bir köşesine fırlattım. O yakalayıp getirinceye kadar televizyonu açtım ve güzel bir radyo programını tercih ettim.
Şarkı çalarken Loki'yle top oynamaya devam ettik. Taa ki o sıkılıncaya kadar. Yanıma geldi ve garip sesler çıkarmaya başladı, kafasını da bacağıma sürtüyordu. Düşündüm, tuvaleti mi geldi? Hayır o zaman dışarı çıkardı.Eğitimli olduğunu düşünüyordum çünkü komutları anlayabiliyordu.
Acıkmış mıydı? Ne zaman yemek yediğini bilmiyordum. Bunu hemen Liam'a sormam gerekiyordu.Bu tabii ki onu görmek için bir mazeret değildi. Ama önce mutfağa geçip bir bardak su doldurdum ve kafama diktim. Bardağı yeniden doldurduktan sonra Loki'nin havlamasını duydum "Gidiyorum dostum." Elimdeki bardaktan su içerken Liam'ın gittiği yere gittim, aşşağı indim ve seslerin geldiği yere gittim.Hala su içerken konuşmaya başladım.
"Liam Loki havlamaya başladı ve be-" Liam'ı üstsüz ve terli bir şekilde boks torbasına yumruk attığını görmemle ağzımda az kalan suyu da havaya püskürttüm.Ve hemen arkamı dönüp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Posioned With Love
Fiksi PenggemarÇok yakınımdaydı. Nefesini hissedebiliyordum. Kokusunu da , dediğim gibi harika kokuyordu. O benimle ilgileniyordu. Bunun üzerine bir hıçkırık çıktı ağzımdan. Sarhoşluğumun da sayesinde ona itiraf ettim. "Boşuna değil Liam." dedim. O yeni gelen gözy...